🔥İndirim Zotac RTX 5080 Ekran Kartı | 64.692 TL

Valla gencler amd nvidia kavgası yapmaya gerek yok konu tartısmaya acık bile değil tamamen bütce meselesi cebi 5080e uyan adama 9070xt önerenler mümkünse birdaha öneri yapmasın. 5070ti a yetipte 9070xt aldırmaya calısanlarada Allah akıl fikir versin. Tüm param bu 5 kurus daha cıkmaz anca 9070xtye yetiyor param denildiğinde alınacak karttır amd.
 
Valla gencler amd nvidia kavgası yapmaya gerek yok konu tartısmaya acık bile değil tamamen bütce meselesi cebi 5080e uyan adama 9070xt önerenler mümkünse birdaha öneri yapmasın. 5070ti a yetipte 9070xt aldırmaya calısanlarada Allah akıl fikir versin. Tüm param bu 5 kurus daha cıkmaz anca 9070xtye yetiyor param denildiğinde alınacak karttır amd.
Tamam
 
5080 kartlarda özellikle marka bakılmaksızın coil whine şikayetleri oldukça fazla ama tabi şans işi
Cw kacınılmaz bir olay yeni nesil kartlarda marka model farketmeksizin bir sorun olarak bakılmaması lazım
 
Cw özellikle orta düzey ve üst düzey kartlarda standart olacak kadar çoğalmaya başladı. Mesele etmemeye alışmak gerekiyor sanırım
 
Sorun kısmına girmiyorum ben takılmıyorum çünkü, yıllarca 6700xt pulse kullandım ve çok nadir sıkıntı yaşadım. Ama 5080'e ne gerek 9070xt al tayfasını da hiç anlamıyorum. Bazı arkadaşlar bunu nasıl söylüyor anlamak güç. 5080 efsane bir kart ve şu indirimlerde net alınacak karttır. Amd çok gelişti ama nvidiaya tekrar dönünce şunu anlıyorsun, her şeye ilk sen sahip oluyorsun. Bunun konforu çok başka.
 
Sorun kısmına girmiyorum ben takılmıyorum çünkü, yıllarca 6700xt pulse kullandım ve çok nadir sıkıntı yaşadım. Ama 5080'e ne gerek 9070xt al tayfasını da hiç anlamıyorum. Bazı arkadaşlar bunu nasıl söylüyor anlamak güç. 5080 efsane bir kart ve şu indirimlerde net alınacak karttır. Amd çok gelişti ama nvidiaya tekrar dönünce şunu anlıyorsun, her şeye ilk sen sahip oluyorsun. Bunun konforu çok başka.
Ya ne kadar gelişebilirki arada öyle bi bütçe farkı varki hakkari new york gibi.
 
Bu nvidiacıların kafası çok farklı bir kafa. Aynı performansı veren karta 20bin tl fazla verdikleri için oluşuyor sanırım bu kafa. Nvidia'nın 528.02 versiyon driverı World of Warcraft gibi milyonlarca oyuncusu olan bir oyunda fps drop, crash gibi sorunlara yol açtığı için daha yeni driver çıkarmak zorunda kaldılar version 610.52 diye. Ben 9070xt ile hiç bir sorun yaşamadım daha wow oynarken.
 
Ya ne kadar gelişebilirki arada öyle bi bütçe farkı varki hakkari new york gibi.
Marka değeri var, teknoloji yatırım değeri var, performans iki katı olacak diye bir şey yok ki. Dlss geliyor ikinci gün bilmem kaç tane oyuna destek veriyor, fsr4 çok iyi ama geriden geliyor bu sadece bir örnek. Bunu dert etmeyebilirsin ihtiyaç meselesi ama arada ciddi fark var. 9070xt fiyatına göre süper bir kart alana hayırlı olsun. Fakat dönem artık saf güç dönemi değil.
 
Marka değeri var, teknoloji yatırım değeri var, performans iki katı olacak diye bir şey yok ki. Dlss geliyor ikinci gün bilmem kaç tane oyuna destek veriyor, fsr4 çok iyi ama geriden geliyor bu sadece bir örnek. Bunu dert etmeyebilirsin ihtiyaç meselesi ama arada ciddi fark var. 9070xt fiyatına göre süper bir kart alana hayırlı olsun. Fakat dönem artık saf güç dönemi değil.
Bende onu diyorum işte nvidianın bu konudaki bütçesi çok büyük amd yarışamaz o konuda. Saf güç için kart alınmaz bu donemde.
 
Bende onu diyorum işte nvidianın bu konudaki bütçesi çok büyük amd yarışamaz o konuda. Saf güç için kart alınmaz bu donemde.
İyi de dostum şuan ki kartlar Nvidiaya rakip olmuş bir kartlar dlss fsr aynı mantık üzere çalışıyor aralarında nadir farklar var. Şuan amd nvidayi yakalamış durumda bır İki adım geri de ama siz sanki nvidia uçtu gitti amd yerinde sayıyor gibi konuşuyorsunuz bu çok garip 20 bin fazla verip alınacak bir fark görüyor muyum hayır bana sorarsan en fazla 5 binlik fark var ama Nvidia öpmeyi seviyor
 
İyi de dostum şuan ki kartlar Nvidiaya rakip olmuş bir kartlar dlss fsr aynı mantık üzere çalışıyor aralarında nadir farklar var. Şuan amd nvidayi yakalamış durumda bır İki adım geri de ama siz sanki nvidia uçtu gitti amd yerinde sayıyor gibi konuşuyorsunuz bu çok garip 20 bin fazla verip alınacak bir fark görüyor muyum hayır bana sorarsan en fazla 5 binlik fark var ama Nvidia öpmeyi seviyor
Nerde neyi yakaladı kanka daha oyun destegi yok adam akıllı fsrın ya hergun update alan oyunda bile fsr 3 var mfgsi var bu isin acıyosun bi derdin kalmıyor 5060 kullansan bile. Unutulan dlss 5 var daha yolda geliyor yakaladıgı bisey yok sadece reklam.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,389
Mesajlar
11,066,280
Üyeler
197,887
Son üye
Kyut
Geri
Top