İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi Başıboş Sokak Köpeği Sorunu Sona Erecek

Türkiye'de Türk kimliğinin sindirilmesine karşı olmak çok ütopik oldu gerçekten. Ya da hayaldi gerçek oldu diyelim.
Emin misin kankam siz nerede yaşıyorsunuz hangi fanus bizde çekelim o kafayı. Şu anda milliyetçiliği en iyi yaşatan bu hükümet. Öyle gösterişten heykel dikip açılış yapmaya benzemez milliyetçilik.

Milliyetçilik dediğin İHA ile olur SİHA ile olur TSK envanterine girip baktığın onlarca yerli üretim makineyle olur.

Türk kimliğini sindirmeyi bırak aksine herkesi Türk çatısı altında toplayan bu hükümet. Suriyeli ya da başka milletten olan herkese Türk kimliği vererek, Türk eğitim sisteminde okutarak, Türkçe konuşturarak, Türk para birimini kullandırarak Türk çatısı altında tek millet olmamızı sağlıyorlar. Bugün doğan her Suriyeli çocuk Türk eğitim sisteminde yetişip Türkçeyle büyüyor.

Bilmem anlatabildim mi, biraz gerçekleri görün.
 
Emin misin kankam siz nerede yaşıyorsunuz hangi fanus bizde çekelim o kafayı. Şu anda milliyetçiliği en iyi yaşatan bu hükümet. Öyle gösterişten heykel dikip açılış yapmaya benzemez milliyetçilik.

Milliyetçilik dediğin İHA ile olur SİHA ile olur TSK envanterine girip baktığın onlarca yerli üretim makineyle olur.

Türk kimliğini sindirmeyi bırak aksine herkesi Türk çatısı altında toplayan bu hükümet. Suriyeli ya da başka milletten olan herkese Türk kimliği vererek, Türk eğitim sisteminde okutarak, Türkçe konuşturarak, Türk para birimini kullandırarak Türk çatısı altında tek millet olmamızı sağlıyorlar. Bugün doğan her Suriyeli çocuk Türk eğitim sisteminde yetişip Türkçeyle büyüyor.

Bilmem anlatabildim mi, biraz gerçekleri görün.
Karelerden Atatürk resmini kaldırdılar ülkenin kurucususu
 
Benim yolum beli kim Mustafa Kemal Atatürk'ün yolundasa kim teröristte terörist diyorsa kim Bebek katili apoya orosp çocuğu diyorsa o adamın yanindayim
Bugün Atatürk gelse bu vasıfsızları partisinden kovup partiyi kapatırdı. Mevcut hükümeti de ülkeye yaptığı yatırımlardan dolayı tebrik ederdi. Atatürk’ün görmek istediği Türkiye buna çok yakındır eminim.
 
Bugün Atatürk gelse bu vasıfsızları partisinden kovup partiyi kapatırdı. Mevcut hükümeti de ülkeye yaptığı yatırımlardan dolayı tebrik ederdi. Atatürk’ün görmek istediği Türkiye buna çok yakındır eminim.
Atatürk ülkenin cemaatlere teslim edenleri tebrik edeceğini sanmıyorum
 
Atatürk ülkenin cemaatlere teslim edenleri tebrik edeceğini sanmıyorum

Platformda bu şekilde üyelerle dalga geçen birkaç profil mevcut. Yazdıkları saçma sapan şeylere cevap verildikçe de hoşlarına gidiyor. O yüzden konuyu uzatmaman senin sinirlerin için daha faydalı olur.
 
Türkiye'de Türk kimliğinin sindirilmesine karşı olmak çok ütopik oldu gerçekten. Ya da hayaldi gerçek oldu diyelim.
700 yıl boyunca Osmanlı'da farklı milletler bir arada yaşadı Türk kimliği sindirlmedi ülkeye üç beş afgan suriyeli gelince mi yok olucaz
 
700 yıl boyunca Osmanlı'da farklı milletler bir arada yaşadı Türk kimliği sindirlmedi ülkeye üç beş afgan suriyeli gelince mi yok olucaz
Ulkene bir taraftan Suriyeli bir taraftan afganlar kafanı kaldırdığını zaman Ruslar var sen bunların Türkiye olası bir savaşta yanımızda olacaklar Türkiye içten fed ediliyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Platformda bu şekilde üyelerle dalga geçen birkaç profil mevcut. Yazdıkları saçma sapan şeylere cevap verildikçe de hoşlarına gidiyor. O yüzden konuyu uzatmaman senin sinirlerin için daha faydalı olur.
Haklısın ama şeker hastalığı var sınır yapıyor birde 😀
 
700 yıl boyunca Osmanlı'da farklı milletler bir arada yaşadı Türk kimliği sindirlmedi ülkeye üç beş afgan suriyeli gelince mi yok olucaz

Osmanlı'da Türk kimliğiyle ilgili ufak çaplı yapacağın bir araştırma bile sana sindirilemeyen Türk kimliği hakkında az çok bilgi verir. Üç beş Afgan, Suriyeli dediğin sayının yanına milyonu eklesek bile eksik kalıyor. Konu sadece Afgan ve Suriyeliler değil üstelik, genç cumhuriyete karşı yapılmış isyanların liderine (Şeyh Sait, Seyit Rıza) "din mazlumu" denilerek adları bir yerlere verildi. Ayrıca ülkenin doğusunu feodaliteye teslim etmediğimiz için yapılan oprerasyonlar "katliam" olarak adlandırıldı, bunun için özür diledik! İdeolojik zehirlenmeden ötürü yapılan şu eylemlerin, ülkenin üniter devlet yapısına zarar verdiğini ve uluslararası alanda bizi sıkıntıya düşürebileceğini düşünecek devlet aklından yoksun bir iktidar ülkenin içinden geçerken birileri işi gamsızca dalgaya vuruyor. Vursunlar bakalım.
 
Haberin Tamamı tv100

Bakan Çiftçi tarih verdi: Başıboş sokak köpeği sorunu sona erecek
Geçtiğimiz gün Güvenli Sokaklar ve Yaşam Hakkını Savunma Derneği ile bir araya gelen İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, görüşme sonrası çok kritik açıklamalarda bulundu. Yılbaşına kadar başıboş sokak köpekleri sorununun çözüleceğini vurgulayan Bakan Çiftçi, Türkiye genelinde yürütülen sistemli çalışmalar neticesinde sahipsiz köpeklerin yüzde 89’unun toplandığını belirtti.

YILBAŞINA KADAR SOKAK KÖPEKLERİ TOPLATILACAK

Görüşme sonrası sokak köpeklerine ilişkin önemli açıklamalarda bulunan İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Türkiye genelinde yürütülen sistemli çalışmalar neticesinde sahipsiz köpeklerin yüzde 89'unun toplandığını belirtti.

Burak Doğan'ın aktardığı bilgiye göre, toplama oranının yakın zamanda yüzde yüze ulaşacağının altını çizen Bakan Çiftçi, yılbaşına kadar tüm başıboş sokak köpeklerinin toplatılacağını vurguladı.

"MUHALİF BELEDİYELER UMURSAMAZ DAVRANIYOR

Bakan Çiftçi özellikle bazı CHP'li büyükşehir ve il belediyelerinin yasayı uygulama ve köpekleri toplama konusunda işi yokuşa sürdüğünü, adeta "ayak direttiğini" ve "umursamaz" davrandığını kaydetti.
bana kalsa hepsini itlaf ederim yanlarında itperestlerle birlikte
 
Uygunsuz Dil
Emin misin kankam siz nerede yaşıyorsunuz hangi fanus bizde çekelim o kafayı. Şu anda milliyetçiliği en iyi yaşatan bu hükümet. Öyle gösterişten heykel dikip açılış yapmaya benzemez milliyetçilik.

Milliyetçilik dediğin İHA ile olur SİHA ile olur TSK envanterine girip baktığın onlarca yerli üretim makineyle olur.

Türk kimliğini sindirmeyi bırak aksine herkesi Türk çatısı altında toplayan bu hükümet. Suriyeli ya da başka milletten olan herkese Türk kimliği vererek, Türk eğitim sisteminde okutarak, Türkçe konuşturarak, Türk para birimini kullandırarak Türk çatısı altında tek millet olmamızı sağlıyorlar. Bugün doğan her Suriyeli çocuk Türk eğitim sisteminde yetişip Türkçeyle büyüyor.

Bilmem anlatabildim mi, biraz gerçekleri görün.
İroni mi la bu gerçek mi yoksa.Aponun meclise gelmesinin lafının geçtiği bir dönemi elinde bulunduran Bir Hükümetten söz ediyoruz.Ne milliyetçiliği olm malmısınız siz
 
valla benim için nötr bir mesele o kadar aksiyon dizisi izledim koca şehirde ite feda etmem canımı. ha var ha yok bir şey fark etmiyor ama çocuklar için sıkıntılı işte artık sokaklar köpek değil her türlü çocuklar için tehlikeli eskiden biz sokakta yatıp kalkardık etraf güvenliydi şimdi öyle değil
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,508
Mesajlar
11,077,917
Üyeler
198,144
Son üye
Werttt
Geri
Top