gokay339
80+ Bronze
- Katılım
- 22 Eylül 2022
- Mesajlar
- 994
- Reaksiyon skoru
- 281
Ürünün tasarımı bir tık değişmiş sanırım , onun haricinde ürün doğru bu tarzx bir ürün geliyor.Masayı delmek durumunda kaldım çünkü arka taraf kapalı olduğu için diğer yöntemi yapamıyordum ama masanın normalde üst standı var resmini atarım. Onu önceden sökmüştüm ve o parçayı masanın devamı olarak monte ettirdim böylece alan açılmış oldu.
Evet hocam teşekkür ederim sonradan fark ettim![]()
Montajı böyle yaparsan bir tık daha rahat ettirir, bendede 2 tane F80 var ama ilk başta masaya sabit olan kısımda kablo tutacakları alt kıksımda sende üst tarafta
Monitör tutacağını monitörün tam arkasına değilde biraz daha sağ tarafa koyup monitör sana bakacak şekilde ayarlayabilirdin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ben böylke bu tarzda kullanıyorum , CS2 falan oynayacağım zaman yakınlaştırıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Son düzenleme: