Çözüldü✓ Nb F80 Kurulum Sıkıntısı Yaşıyorum

Masayı delmek durumunda kaldım çünkü arka taraf kapalı olduğu için diğer yöntemi yapamıyordum ama masanın normalde üst standı var resmini atarım. Onu önceden sökmüştüm ve o parçayı masanın devamı olarak monte ettirdim böylece alan açılmış oldu.

Evet hocam teşekkür ederim sonradan fark ettim 😀
Ürünün tasarımı bir tık değişmiş sanırım , onun haricinde ürün doğru bu tarzx bir ürün geliyor.

Montajı böyle yaparsan bir tık daha rahat ettirir, bendede 2 tane F80 var ama ilk başta masaya sabit olan kısımda kablo tutacakları alt kıksımda sende üst tarafta
Monitör tutacağını monitörün tam arkasına değilde biraz daha sağ tarafa koyup monitör sana bakacak şekilde ayarlayabilirdin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1781605866701.webp

Ben böylke bu tarzda kullanıyorum , CS2 falan oynayacağım zaman yakınlaştırıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1781606069097.webp
hala böyleyse tam oturmamış dikkat et
 
Son düzenleme:
Ürünün tasarımı bir tık değişmiş sanırım , onun haricinde ürün doğru bu tarzx bir ürün geliyor.

Montajı böyle yaparsan bir tık daha rahat ettirir, bendede 2 tane F80 var ama ilk başta masaya sabit olan kısımda kablo tutacakları alt kıksımda sende üst tarafta
Monitör tutacağını monitörün tam arkasına değilde biraz daha sağ tarafa koyup monitör sana bakacak şekilde ayarlayabilirdin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Ben böylke bu tarzda kullanıyorum , CS2 falan oynayacağım zaman yakınlaştırıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntülehala böyleyse tam oturmamış dikkat et
evet benim bildiğimde normal monitor kolu gibi tam monitörün arkasına değil biraz sağa veya sola monte edilerek kullanılması daha kullanışlı bende bugun sipariş edeceğim
 
1781606199975.webp
bu kısmı sanırım ters takmışsın , kablo kısımları aşağı bakacak şekilde takman lazım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

evet benim bildiğimde normal monitor kolu gibi tam monitörün arkasına değil biraz sağa veya sola monte edilerek kullanılması daha kullanışlı bende bugun sipariş edeceğim
masan geniş ise yapılabilir ama onun harici öbür türlü yapmak daha mantıklı.
Çok güzel bir ürün gerçekten hem mas açılıyor hemde istediğin konuma getir. Bende 2 tane var miss gibi

Film izlerken koltuğu yatırıyorum bunu kaldırıyorum miss gibi izliyorum :D
 
Son düzenleme:
Alıntıyı görüntüle bu kısmı sanırım ters takmışsın , kablo kısımları aşağı bakacak şekilde takman lazım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


masan geniş ise yapılabilir ama onun harici öbür türlü yapmak daha mantıklı.
Çok güzel bir ürün gerçekten hem mas açılıyor hemde istediğin konuma getir. Bende 2 tane var miss gibi

Film izlerken koltuğu yatırıyorum bunu kaldırıyorum miss gibi izliyorum :D
O kısmı tam zıt takmam gerekiyor o zaman.
Oturmayan bölge o yüzden mi olmadı acaba?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top