Hangi Faturalı Tarifeye Geçmeli?

AvengedSevenfold

80+ Bronze
Katılım
17 Ocak 2023
Mesajlar
575
Reaksiyon skoru
236
Merhaba, hali hazırda Vodafone'da 20 GB Yaz Fırsat tarifesi kapsamında 132 TL'lik faturalı paketi kullanıyorum, 3 gün sonra tahhüt doluyor. Normalde fena olmayan 375 TL'ye 30 GB tarifesini sunmuşlardı bugün geçiş yapacakken tarifenin kaldırıldığını gördüm, şimdi bana yana yakıla utanmadan 370 TL'ye aynı paketten devam edin diye arıyorlar. Tüm operatörlere baktım fakat tarife fiyatları uçmuş durumda.

10-30 GB arası, aylık fiyatı telsiz kullanım vergisi dahil 400 TL'yi çok aşmayacak şekilde bir faturalı paket arıyorum, tavsiyeleriniz nelerdir?
 
Merhaba, hali hazırda Vodafone'da 20 GB Yaz Fırsat tarifesi kapsamında 132 TL'lik faturalı paketi kullanıyorum, 3 gün sonra tahhüt doluyor. Normalde fena olmayan 375 TL'ye 30 GB tarifesini sunmuşlardı bugün geçiş yapacakken tarifenin kaldırıldığını gördüm, şimdi bana yana yakıla utanmadan 370 TL'ye aynı paketten devam edin diye arıyorlar. Tüm operatörlere baktım fakat tarife fiyatları uçmuş durumda.

10-30 GB arası, aylık fiyatı telsiz kullanım vergisi dahil 400 TL'yi çok aşmayacak şekilde bir faturalı paket arıyorum, tavsiyeleriniz nelerdir?
Benim de TT taahhüt bitiyor bir haftaya. Mecbur vodafone a geçmem lazım. Acaba fiyatlar ne alemde.
 
Benim de TT taahhüt bitiyor bir haftaya. Mecbur vodafone a geçmem lazım. Acaba fiyatlar ne alemde.
Korkunç durumda, ayrıca hiç önermiyorum eğer diğer 2 operatöre göre bariz bir avantajı yoksa kesinlikle geçmeyin.
 
Merhaba, hali hazırda Vodafone'da 20 GB Yaz Fırsat tarifesi kapsamında 132 TL'lik faturalı paketi kullanıyorum, 3 gün sonra tahhüt doluyor. Normalde fena olmayan 375 TL'ye 30 GB tarifesini sunmuşlardı bugün geçiş yapacakken tarifenin kaldırıldığını gördüm, şimdi bana yana yakıla utanmadan 370 TL'ye aynı paketten devam edin diye arıyorlar. Tüm operatörlere baktım fakat tarife fiyatları uçmuş durumda.

10-30 GB arası, aylık fiyatı telsiz kullanım vergisi dahil 400 TL'yi çok aşmayacak şekilde bir faturalı paket arıyorum, tavsiyeleriniz nelerdir?
1 2 ay kontürlümüydü neydi ondan kullanın kampanya geliyor zaten sürekli kampanya gelince direkt geçersiniz
 
Merhaba, hali hazırda Vodafone'da 20 GB Yaz Fırsat tarifesi kapsamında 132 TL'lik faturalı paketi kullanıyorum, 3 gün sonra tahhüt doluyor. Normalde fena olmayan 375 TL'ye 30 GB tarifesini sunmuşlardı bugün geçiş yapacakken tarifenin kaldırıldığını gördüm, şimdi bana yana yakıla utanmadan 370 TL'ye aynı paketten devam edin diye arıyorlar. Tüm operatörlere baktım fakat tarife fiyatları uçmuş durumda.

10-30 GB arası, aylık fiyatı telsiz kullanım vergisi dahil 400 TL'yi çok aşmayacak şekilde bir faturalı paket arıyorum, tavsiyeleriniz nelerdir?
Benim de TT taahhüt bitiyor bir haftaya. Mecbur vodafone a geçmem lazım. Acaba fiyatlar ne alemde.
TT faturasıza geçip bir aydan uzun kalınca faturalıya geçin diye uygun tarife veriyorlar, ama hızlar berbat bu ara pek memnun değilim.
 
TT faturasıza geçip bir aydan uzun kalınca faturalıya geçin diye uygun tarife veriyorlar, ama hızlar berbat bu ara pek memnun değilim.
Ya zaten hem işte hem evde fiber internetim var. Çoğu zaman mobil veriyi kullanmiyorum bile. 5-10 gb lik bişey olsa da iş görecek
 
Ya zaten hem işte hem evde fiber internetim var. Çoğu zaman mobil veriyi kullanmiyorum bile. 5-10 gb lik bişey olsa da iş görecek
Faturasıza geç 180TL mi ne öyle bir ücret alıp sana 28 gün geçerli 3GB internetli paket tanımlayacaklar. 28 gün onu kullan 2 gün de boşta 30 gün dolunca müşteri hizmetlerini ara faturalıya geç uygun tarife alırsın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

telefonda hızların pek önemli olduğunu düsünmüyorum eğer oyun oynamayacaksa
Ben öyle düşünmüyorum en azından 20-30Mbps vermeli düzgün kullanım için.
 
Faturasıza geç 180TL mi ne öyle bir ücret alıp sana 28 gün geçerli 3GB internetli paket tanımlayacaklar. 28 gün onu kullan 2 gün de boşta 30 gün dolunca müşteri hizmetlerini ara faturalıya geç uygun tarife alırsın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben öyle düşünmüyorum en azından 20-30Mbps vermeli düzgün kullanım için.
o kadarda mı vermiyor yuh ya ben 4.5 g türk telekom ile 50 ye 20 alıyorum .
 
o kadarda mı vermiyor yuh ya ben 4.5 g türk telekom ile 50 ye 20 alıyorum .
IMG_3716.webp

5G testi bu…
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top