❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

GGbaba

80+ Silver
Katılım
27 Aralık 2025
Mesajlar
4,394
Reaksiyon skoru
2,839

Ekler

  • 1000129999.webp
    1000129999.webp
    151.4 KB · Hit: 93

Sürekli düşme eğiliminde bu monitörün fiyatı. Almayı düşünüyorum ama aciliyetim yok. Keyfe keder oled'e geçme planım. Öyle olunca da sürekli erteliyorum. Nasılsa düşüyor diye :)
 
Sürekli düşme eğiliminde bu monitörün fiyatı. Almayı düşünüyorum ama aciliyetim yok. Keyfe keder oled'e geçme planım. Öyle olunca da sürekli erteliyorum. Nasılsa düşüyor diye :)
Ram krizi yüzünden donanım fiyatları uçtu, satışlar düştü. Oled'ler ülkemizde dolar bazında en uygun seviyesine geldi. Daha düşer mi bilemem ama enflasyon ve kur yükselişine rağmen ucuzluyor. :D
 
Fiyat Fiat egea 1.6 Multijet gibi.
Herşeyi muazzam.
 
2k için bu nasıldır ?

Gayet iyidir.

Gigabyte çözdü monitör işini. Hem yazılımları düzgün hem malzeme kaliteleri güzel.
 
2k için bu nasıldır ?

Ben 17ye aldım bunu gaming gecesinde 23500e düştü
 
Sürekli düşme eğiliminde bu monitörün fiyatı. Almayı düşünüyorum ama aciliyetim yok. Keyfe keder oled'e geçme planım. Öyle olunca da sürekli erteliyorum. Nasılsa düşüyor diye :)
çıktığından beri 35kdaydı bi 36kya yükseldi şimdi 34 olmuş pek de düşme yok
ama zaten 35kya alınabilecek en iyi monitör bu
 
çıktığından beri 35kdaydı bi 36kya yükseldi şimdi 34 olmuş pek de düşme yok
ama zaten 35kya alınabilecek en iyi monitör bu
Dün Hepsiburada'da 33 küsürden satıyorlardı hocam :)
 
1000130000.webp

İşlememiş o zaman akakçede en düşük fiyat görünüyor şuan
 
Geri
Top