bu daha mantıklıymış 1 aylık fatura bedava olur10tl yükleseniz de veriyor 500tl iadeyi, sonraki faturanızı öderken 490tlyi kullanabiliyorsunuz
Normalde 500tl harcama yaptiginda sonraki faturana yansiyor 500tl iadeyi de direk sonraki faturana yansitiyor para eksilmiyor veya artmiyor yan
Hocam limit tanımlama derkendenedim oldu. vodafone pay den limit tanımlıyorsunuz. 550 tanımladım. starbucks uygulamasında ödeme seçeneği vodafone pay ile öde seçince otomatik algılıyor. kart numarası falan uğraşmıyorsun yani. ama 500 değil 515 çekti.
Anında bakiye ile mi yapıuoruzHocam limit tanımlama derken
Yatırdığımız tutar kadar değil mi hocambu daha mantıklıymış 1 aylık fatura bedava olur![]()
Hocam yapıcam boşa gitmesin anında bakiye ile uapıypruz demi10tl yükleseniz de veriyor 500tl iadeyi, sonraki faturanızı öderken 490tlyi kullanabiliyorsunuz
ben de daha denemedim ama 10tl yüklesende 500tl iade veriyorsa çok iyiHocam limit tanımlama derken
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Anında bakiye ile mi yapıuoruz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Yatırdığımız tutar kadar değil mi hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Hocam yapıcam boşa gitmesin anında bakiye ile uapıypruz demi
Hocam o nasıl oluyor ben de anlamadım iadeyi starbucksta alışverişe veriyor bakiye yüklemeye değil kiben de daha denemedim ama 10tl yüklesende 500tl iade veriyorsa çok iyi
Bazen bug oluyor veriyor , mesela vodafone pay ile vodafone faturanı özersen yüzde 10 kartına yatıyor fakat bazen bana direkt en üst limiti yatırıyorlaraçıklamasında da belirtmiş " Kullanıcı, 500 TL’ye kadar yapacağı harcamada, yaptığı harcama tutarı kadar indirim kazanır. 500 TL ve üzeri alışverişlerinde ise en fazla 500 TL indirim kazanabilir. " o yüzden 10tlye 500 vermez gibi duruyor.
yok yaw
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
google kullanıyor kullanmasa bile youtube instagram vs bir şey kullanıyordur onlar amerikan şirketler değil mi sence gelmiş boykot yazıyor komik dkşjrfgpksdfbghu
Teknoloji mecburiyetten kullanıyoruz.kahve ise keyif ve tercih meselesidir. Gücümün yettiği yerde
Teknoloji mecburiyetten kullanıyoruz.( Seçenek var da biz mi seçmiyoruz ) Kahve ise keyif ve tercih meselesidir. Gücümün yettiği yerde en azından tarafımı belli ediyorum. İster alırsın ister almazsın .Komik bulduğuna göre senin tarafın belli zaten.yok yaw
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
google kullanıyor kullanmasa bile youtube instagram vs bir şey kullanıyordur onlar amerikan şirketler değil mi sence gelmiş boykot yazıyor komik dkşjrfgpksdfbghu
Sms geldiyse benim attigim gibi geri gelmiştir paraValla yaptım fakat 500 geri yattığını nerden göreceğim? Vodafone Yanımda uygulamasında faturalar kısmı boş görünüyor daha fatura oluşturulmadı yazıyor. Vodafone Pay kısmında mı +500 olarak görünüyor?
Eyvallah hocam gelmiş. Artık Faturaya Yansıt özelliğini kapatsak olur herhalde zaten bir aylık o 30TL'sini aldı.Sms geldiyse benim attigim gibi geri gelmiştir para