🔥İndirim Vodafone Faturalılara Özel 500tl Starbucks Bakiyesi

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
denedim oldu. vodafone pay den limit tanımlıyorsunuz. 550 tanımladım. starbucks uygulamasında ödeme seçeneği vodafone pay ile öde seçince otomatik algılıyor. kart numarası falan uğraşmıyorsun yani. ama 500 değil 515 çekti.
 
Normalde 500tl harcama yaptiginda sonraki faturana yansiyor 500tl iadeyi de direk sonraki faturana yansitiyor para eksilmiyor veya artmiyor yan

denedim oldu. vodafone pay den limit tanımlıyorsunuz. 550 tanımladım. starbucks uygulamasında ödeme seçeneği vodafone pay ile öde seçince otomatik algılıyor. kart numarası falan uğraşmıyorsun yani. ama 500 değil 515 çekti.
Hocam limit tanımlama derken
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam limit tanımlama derken
Anında bakiye ile mi yapıuoruz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu daha mantıklıymış 1 aylık fatura bedava olur :kekw:
Yatırdığımız tutar kadar değil mi hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

10tl yükleseniz de veriyor 500tl iadeyi, sonraki faturanızı öderken 490tlyi kullanabiliyorsunuz
Hocam yapıcam boşa gitmesin anında bakiye ile uapıypruz demi
 
Hocam limit tanımlama derken
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Anında bakiye ile mi yapıuoruz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yatırdığımız tutar kadar değil mi hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam yapıcam boşa gitmesin anında bakiye ile uapıypruz demi
ben de daha denemedim ama 10tl yüklesende 500tl iade veriyorsa çok iyi
 
10 tl ile denemeyin bence bazen bug olabilir herkes de aynı şekilde olacak diye bir şey yok benim de çok başıma geldi.
Yapamayan arkadaşlar için vodafone paye girip kayıt olup ayarlar kısmından faturana yansıtı açmanız gerekiyor o kadar. Bu ay için de daha önce faturana yansıtı kullanmadıysanız 32 tl eksta yansıyor. Her şeyi halledip starbucks uygulamasına girince faturaya yansıt ile bakiye yüklemeye tıklayacaksınız 515 lira faturanızdan çekiliyor hemen 500 lira fatura indiriminiz yatıyor. Starbucks uygulamasına da kayıt olurken referansla kayıt olursanız 15 yıldız veriyor o da bir adet büyük boy kahve ediyor. Referans isteyen özelden yazabilir.
 
açıklamasında da belirtmiş " Kullanıcı, 500 TL’ye kadar yapacağı harcamada, yaptığı harcama tutarı kadar indirim kazanır. 500 TL ve üzeri alışverişlerinde ise en fazla 500 TL indirim kazanabilir.  " o yüzden 10tlye 500 vermez gibi duruyor.
 
açıklamasında da belirtmiş " Kullanıcı, 500 TL’ye kadar yapacağı harcamada, yaptığı harcama tutarı kadar indirim kazanır. 500 TL ve üzeri alışverişlerinde ise en fazla 500 TL indirim kazanabilir.  " o yüzden 10tlye 500 vermez gibi duruyor.
Bazen bug oluyor veriyor , mesela vodafone pay ile vodafone faturanı özersen yüzde 10 kartına yatıyor fakat bazen bana direkt en üst limiti yatırıyorlar
 
yok yaw
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


google kullanıyor kullanmasa bile youtube instagram vs bir şey kullanıyordur onlar amerikan şirketler değil mi sence gelmiş boykot yazıyor komik dkşjrfgpksdfbghu
Teknoloji mecburiyetten kullanıyoruz.kahve ise keyif ve tercih meselesidir. Gücümün yettiği yerde

yok yaw
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


google kullanıyor kullanmasa bile youtube instagram vs bir şey kullanıyordur onlar amerikan şirketler değil mi sence gelmiş boykot yazıyor komik dkşjrfgpksdfbghu
Teknoloji mecburiyetten kullanıyoruz.( Seçenek var da biz mi seçmiyoruz ) Kahve ise keyif ve tercih meselesidir. Gücümün yettiği yerde en azından tarafımı belli ediyorum. İster alırsın ister almazsın .Komik bulduğuna göre senin tarafın belli zaten.
 
Valla yaptım fakat 500 geri yattığını nerden göreceğim? Vodafone Yanımda uygulamasında faturalar kısmı boş görünüyor daha fatura oluşturulmadı yazıyor. Vodafone Pay kısmında mı +500 olarak görünüyor?
 
Valla yaptım fakat 500 geri yattığını nerden göreceğim? Vodafone Yanımda uygulamasında faturalar kısmı boş görünüyor daha fatura oluşturulmadı yazıyor. Vodafone Pay kısmında mı +500 olarak görünüyor?
Sms geldiyse benim attigim gibi geri gelmiştir para
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top