Yardım Bu Kasa Siparişini İptal Etmeli Miyim?

Biraz sesli çalışıyormuş diyorlar hocam o model için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dimi knk ya acayip hoşuma gitti D34. oraya buraya g*tü başı kaymamış düz klas kompakt. Tam aradığım kasa tarzı.
Hocam ses hiç önemli değil. Yazılımcıyım ve odamda homelab var. 5 senedir odanın içi 50db fan sesi zaten, artık ninni gibi geliyor
 
nefis bir kasa d34. şu jonsbonun TR distribitörlüğünü ve satışını kim alırda uygun fiyata piyasaya sürerse ortalığın anasını ağlatır. inanılma güzel tasarımlı albenili kasa yapıyorlar. getire getire 3. parti şirketler getiriyor onlarında acaip şişik fiyatlar görüyoruz yada yeni modelleri hep geç tarihleri buluyor.
Youtubeda da daha setup videoları çıkmamış. Heralde daha satışa mı çıkmadı anlayamadım
 
nefis bir kasa d34. şu jonsbonun TR distribitörlüğünü ve satışını kim alırda uygun fiyata piyasaya sürerse ortalığın anasını ağlatır. inanılma güzel tasarımlı albenili kasa yapıyorlar. getire getire 3. parti şirketler getiriyor onlarında acaip şişik fiyatlar görüyoruz yada yeni modelleri hep geç tarihleri buluyor.
Bu akvaryumların hepsi niye bana aynı gibi geliyor yahu
 
Bu akvaryumların hepsi niye bana aynı gibi geliyor yahu
Çoğu ufak tefek farklar haricinde benziyor ama tüm ölçüleri orantılı olan kasalar çok az var. Çoğu 400 450mm bir kenarı kocamanlar. Kompakt denilen kasalarda o kadar kompakt değil. Hakkaten kompakt olan kasalarında gpu desteği zayıf veya malzeme kalitesi kötü.
 
Şu an odada iade bekleyen qube 500 içine full siyah yapmış adam. Ben yaparsam psu ve kablolar beyaz, fanlar siyah ve fan yaprakları beyaz olacak. GPU da allah kerim, ne renk indirime girerse. Nedense gözüme sevdiremedim ama dediğim şekilde alttakinden güzel durur sanırım. Bunun paneller yeşil tabii benim full beyaz
 

Ekler

  • 1000025439.webp
    1000025439.webp
    206.5 KB · Hit: 15
Çoğu ufak tefek farklar haricinde benziyor ama tüm ölçüleri orantılı olan kasalar çok az var. Çoğu 400 450mm bir kenarı kocamanlar. Kompakt denilen kasalarda o kadar kompakt değil. Hakkaten kompakt olan kasalarında gpu desteği zayıf veya malzeme kalitesi kötü.

Elim kaşınıyor. Ufak da bayağı. Önü mesh istiyordum ama. Bilemedim. Jonsbo'dan Game Master'a bir yolculuk.
 

Elim kaşınıyor. Ufak da bayağı. Önü mesh istiyordum ama. Bilemedim. Jonsbo'dan Game Master'a bir yolculuk.
Düşünürseniz...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Elim kaşınıyor. Ufak da bayağı. Önü mesh istiyordum ama. Bilemedim. Jonsbo'dan Game Master'a bir yolculuk.
Fotoda göründüğü gibiyse almak mantıklı olur mu bilmem hocam. Anakart fanların yarısını önlüyor.Bende küçük kasalara bayılırım hatta benim kasamda akvaryum olmayan küçük mid tower bir kasa fakat kablolama vs. gerçekten eziyet oluyor. Hele ki böyle bir kasada. Heryerden kablo fışkırıyor.
 
Düşünürseniz...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Fotoda göründüğü gibiyse almak mantıklı olur mu bilmem hocam. Anakart fanların yarısını önlüyor.Bende küçük kasalara bayılırım hatta benim kasamda akvaryum olmayan küçük mid tower bir kasa fakat kablolama vs. gerçekten eziyet oluyor. Hele ki böyle bir kasada. Heryerden kablo fışkırıyor.
Güzel kasa hocam ama kafamdaki boyuttan fazlasıyla büyük. Kafamda şu an jonsbo d32 pro ya da d200 mini var. Hiç bilmiyorum... Şu an elimdeki qube 500'ü ai ile elimdeki ekipmanlarla donatınca, yine de çirkin duruyor sanki, görsel ekte.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Fiyatı çok iyi. Gpu desteği kaç cm
32 olması lazım, çok sınır
 

Ekler

  • 1000025441.webp
    1000025441.webp
    178.4 KB · Hit: 7
Güzel kasa hocam ama kafamdaki boyuttan fazlasıyla büyük. Kafamda şu an jonsbo d32 pro ya da d200 mini var. Hiç bilmiyorum... Şu an elimdeki qube 500'ü ai ile elimdeki ekipmanlarla donatınca, yine de çirkin duruyor sanki, görsel ekte.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


32 olması lazım, çok sınır
32 evet baya sınır 33 34 olaydı en azından yeterliydi de bi tık üst segment bi karta geçeceğin zaman zaten 320 330 arası değişiyor uzunlukları tam sınırda kalıyor gibi.
 
Güzel kasa hocam ama kafamdaki boyuttan fazlasıyla büyük. Kafamda şu an jonsbo d32 pro ya da d200 mini var. Hiç bilmiyorum... Şu an elimdeki qube 500'ü ai ile elimdeki ekipmanlarla donatınca, yine de çirkin duruyor sanki, görsel ekte.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


32 olması lazım, çok sınır
Eğer PSU böyle açıktaysa daha kirli bir görüntü olur hocam kablo açısından. Valla bence lian li yi bir değerlendirin gerçekten hem kasanın içi dolu görünüyor hemde estetik duruyor ve pek fazla yer kaplamıyor. Bende severim küçük kasaları ama kasa içerisinde ufak bir işlem bile ter döktürüyor.
 
Güzel kasa hocam ama kafamdaki boyuttan fazlasıyla büyük. Kafamda şu an jonsbo d32 pro ya da d200 mini var. Hiç bilmiyorum... Şu an elimdeki qube 500'ü ai ile elimdeki ekipmanlarla donatınca, yine de çirkin duruyor sanki, görsel ekte.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


32 olması lazım, çok sınır
Jonsbo D34 ün ilk buildi çıkmış hocam youtubea baya güzel duruyor
 
Geri
Top