Yardım Bu Kasa Siparişini İptal Etmeli Miyim?

Sıvı soğutma fanlar beyaz yapsam yine de kurtarmaz mi görüntüsü radyatör yukarıda kalacaktır varsayıyorum. Bı hortum ile pompa görünür
Şimdi konstrat önemli. Kasa içi beyaz, psu büyük ihtimal enermax Rev 3 beyaz olur. Kablolar da beyaz, yumuşak. Aio siyah, MOBO gri/metalik, ramlar siyah-beyaz üstü RGB alanı olduğu için beyaz. Olay fanlarda bitiyor. Alta 2x140 siyah kenar/beyaz yaprak reverse (Arctic p14 reverse), aio için de yine 2x120 Arctic p12 (sıvı soğutmada iyi fan mı bilmiyorum) arkaya da aynı şekilde fan olursa neye benzer gözümde canlanmıyor.

Fanları full siyah yaparsam (asia horse fanları için isterdim) fanlar emanet durur mu, full beyaz yaparsam ne olur, burada anahtar GPU renginde mi olur?

Obsesyonum tetikleniyor
 
Şimdi konstrat önemli. Kasa içi beyaz, psu büyük ihtimal enermax Rev 3 beyaz olur. Kablolar da beyaz, yumuşak. Aio siyah, MOBO gri/metalik, ramlar siyah-beyaz üstü RGB alanı olduğu için beyaz. Olay fanlarda bitiyor. Alta 2x140 siyah kenar/beyaz yaprak reverse (Arctic p14 reverse), aio için de yine 2x120 Arctic p12 (sıvı soğutmada iyi fan mı bilmiyorum) arkaya da aynı şekilde fan olursa neye benzer gözümde canlanmıyor.

Fanları full siyah yaparsam (asia horse fanları için isterdim) fanlar emanet durur mu, full beyaz yaparsam ne olur, burada anahtar GPU renginde mi olur?

Obsesyonum tetikleniyor
d32 pro mesh değil mi hocam? Kasanın içi pek görünmez bence.
 
Şimdi konstrat önemli. Kasa içi beyaz, psu büyük ihtimal enermax Rev 3 beyaz olur. Kablolar da beyaz, yumuşak. Aio siyah, MOBO gri/metalik, ramlar siyah-beyaz üstü RGB alanı olduğu için beyaz. Olay fanlarda bitiyor. Alta 2x140 siyah kenar/beyaz yaprak reverse (Arctic p14 reverse), aio için de yine 2x120 Arctic p12 (sıvı soğutmada iyi fan mı bilmiyorum) arkaya da aynı şekilde fan olursa neye benzer gözümde canlanmıyor.

Fanları full siyah yaparsam (asia horse fanları için isterdim) fanlar emanet durur mu, full beyaz yaparsam ne olur, burada anahtar GPU renginde mi olur?

Obsesyonum tetikleniyor
Yapay zeka kullanarak kasanın görselini çıkart hocam fikir edinirsin ben öyle yapıyorum
 
Kasa aslında fena durmuyo ama PSU direkt ana kısımda parçaların içindeyse biraz sıkıntı gibi, ama modüler kasa rengiyle uyumlu güzel bir PSU kullanırsanız kablolama da iyi olursa küçük güzel kompakt bir matx sistem kurabilirsiniz ama ben olsam yine de kablolama için alanı olan bir kasa tercih ederdim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yapay zeka kullanarak kasanın görselini çıkart hocam fikir edinirsin ben öyle yapıyorum
Ben de BuildCores uygulamasından toplayıp 3D görüntü özelliği ile görmeye çalışıyordum her parçayı göstermiyo ama parçaların yurtdışı fiyatlarını da gösteriyo o açıdan iyi
 
Kasa aslında fena durmuyo ama PSU direkt ana kısımda parçaların içindeyse biraz sıkıntı gibi, ama modüler kasa rengiyle uyumlu güzel bir PSU kullanırsanız kablolama da iyi olursa küçük güzel kompakt bir matx sistem kurabilirsiniz ama ben olsam yine de kablolama için alanı olan bir kasa tercih ederdim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben de BuildCores uygulamasından toplayıp 3D görüntü özelliği ile görmeye çalışıyordum her parçayı göstermiyo ama parçaların yurtdışı fiyatlarını da gösteriyo o açıdan iyi
Bilmiyordum sağol
 
Kasa aslında fena durmuyo ama PSU direkt ana kısımda parçaların içindeyse biraz sıkıntı gibi, ama modüler kasa rengiyle uyumlu güzel bir PSU kullanırsanız kablolama da iyi olursa küçük güzel kompakt bir matx sistem kurabilirsiniz ama ben olsam yine de kablolama için alanı olan bir kasa tercih ederdim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben de BuildCores uygulamasından toplayıp 3D görüntü özelliği ile görmeye çalışıyordum her parçayı göstermiyo ama parçaların yurtdışı fiyatlarını da gösteriyo o açıdan iyi
Sırf psu için @Mujka hocam zaten eski aldığım Cougar bxm850 yi iade etmemi önerdi. Ben de öyle yaptım. Enermax Rev 3 850w beyaz alacağım öyle bir durumda
 
nefis bir kasa d34. şu jonsbonun TR distribitörlüğünü ve satışını kim alırda uygun fiyata piyasaya sürerse ortalığın anasını ağlatır. inanılma güzel tasarımlı albenili kasa yapıyorlar. getire getire 3. parti şirketler getiriyor onlarında acaip şişik fiyatlar görüyoruz yada yeni modelleri hep geç tarihleri buluyor.
 
Sırf psu için @Mujka hocam zaten eski aldığım Cougar bxm850 yi iade etmemi önerdi. Ben de öyle yaptım. Enermax Rev 3 850w beyaz alacağım öyle bir durumda
Biraz sesli çalışıyormuş diyorlar hocam o model için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

nefis bir kasa d34. şu jonsbonun TR distribitörlüğünü ve satışını kim alırda uygun fiyata piyasaya sürerse ortalığın anasını ağlatır. inanılma güzel tasarımlı albenili kasa yapıyorlar. getire getire 3. parti şirketler getiriyor onlarında acaip şişik fiyatlar görüyoruz yada yeni modelleri hep geç tarihleri buluyor.
Dimi knk ya acayip hoşuma gitti D34. oraya buraya g*tü başı kaymamış düz klas kompakt. Tam aradığım kasa tarzı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

nefis bir kasa d34. şu jonsbonun TR distribitörlüğünü ve satışını kim alırda uygun fiyata piyasaya sürerse ortalığın anasını ağlatır. inanılma güzel tasarımlı albenili kasa yapıyorlar. getire getire 3. parti şirketler getiriyor onlarında acaip şişik fiyatlar görüyoruz yada yeni modelleri hep geç tarihleri buluyor.
jumbum sağıyor insanları. İncehesap falan yarı fiyatına getirir normalde ama bence markanın varlığından haberdar değiller.
 
Geri
Top