flyingatm
80+
- Katılım
- 9 Haziran 2026
- Mesajlar
- 279
- Reaksiyon skoru
- 148
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #53
Hocam ses hiç önemli değil. Yazılımcıyım ve odamda homelab var. 5 senedir odanın içi 50db fan sesi zaten, artık ninni gibi geliyorBiraz sesli çalışıyormuş diyorlar hocam o model için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Dimi knk ya acayip hoşuma gitti D34. oraya buraya g*tü başı kaymamış düz klas kompakt. Tam aradığım kasa tarzı.