🔥İndirim Vatan & Paraf Kampanya Kombosu Ana Konu (Son Gün 21 Haziran) (Fiyatlar Konuda)

Hocam kampanya çıkmadımı yoksa kart gelmefen kampanyaya katilamiyormuyuz?
Şimdi gözüktü kampanya. Kart teslim edilmedi ama şifre oluşturunca sanal kart aktif edilebiliyor. Sanal karta geçerli mi emin değilim araştıracağım 😂
 

Ekler

  • 117079.webp
    117079.webp
    135.6 KB · Hit: 24
  • Beğen
Reaksiyonlar: eraa
Bütün kampanyalar geçerli mi sanal karta, 21ine yetişmez yoksa
 
Halkbank hesabı açtım, şifre belirledim, başvuru yaptım parafly kart için ama yine olumsuz. Müşteri temsilcisi ile konuştum, dialog hesap tanımlaması mı ne yapılmamış, illa şubeye gideceksin diyorlar. İşte çalıştığım için gidemiyorum maalesef, yardımcı olun Allah aşkına başka yolu yok mudur?
 
Bende bugün kart çıkarttım. Kart elime ulaşmadı ama kartı uygulamada görebiliyorum. Kart üzerine sanal kart da oluşturdum. Babalar günü 1000 TL ve Vatan Bilgisayar kampanyalarına katıl seçeneğini bulabildim. Ama Parafly kart için olan kampanyanın katıl olarak kampanya sayfasını bulamadım. Sanırım otomatik ilk harcamaya verecek.
 
Parafly kartla 38 bine kadar düşecek sanırım 5070ti ben de alayım diyorum ama bu parafly kartın 1 sene sonraki 600tl lik aidatını napacaz? 3 5 ay sonra kapattırsak kredi puanımızın içinden geçerler. Birde 38 bine 5070ti mi 52 bine 5080 mi mantık lı acaba?
 
bu teknoloji işinin sonu yok heralde ya. 2 sene önce atıyorum 3070 olsa of on numara ak git kardeşim diye yorum gelirdi. Şimdi ondan daha iyi 5060ti düşük gibi geliyor. Aslında uygun bişe alıp geçicen hep daha iyisi hep daha iyisi yok mousede 149124 sensör olsun yok mouse pad iran halısı fiyatına olsun bunun sonu yok. Birazda manipüle ediliyor insanlar aslında. Bende mesela 3 monitör kullanıyorum.
2008 2011 ve 2012 yılları 3 üde dönüştürücü ile hatta birtanesi eski lg televizyonumuz. 2-3 sene önce hevess ettim bi monitör aldım lenovo. İnan görüntüdeki renk kalitesi hiçbir ayarla dümdüz dönüştürücülü eski televizyon veya dayımın dükkanda buldugum 2008 samsung monitör gibi değil
 
bu teknoloji işinin sonu yok heralde ya. 2 sene önce atıyorum 3070 olsa of on numara ak git kardeşim diye yorum gelirdi. Şimdi ondan daha iyi 5060ti düşük gibi geliyor. Aslında uygun bişe alıp geçicen hep daha iyisi hep daha iyisi yok mousede 149124 sensör olsun yok mouse pad iran halısı fiyatına olsun bunun sonu yok. Birazda manipüle ediliyor insanlar aslında. Bende mesela 3 monitör kullanıyorum.
2008 2011 ve 2012 yılları 3 üde dönüştürücü ile hatta birtanesi eski lg televizyonumuz. 2-3 sene önce hevess ettim bi monitör aldım lenovo. İnan görüntüdeki renk kalitesi hiçbir ayarla dümdüz dönüştürücülü eski televizyon veya dayımın dükkanda buldugum 2008 samsung monitör gibi değil
tabii ki yok hocam ben en son sistemi 2016 da toplamıştım yeni yeni bakınıyorum neler yapsam diye 16'ydı 2. elden 32gb ram aldım mesela, ekran kartını 6900xt ile güncellemiştim 2024'te zaten ama yapay zeka işlelrinde desteklemiyor diye 5070ti geçeyim diyorum sonra da ver elini 2031... o yıllarda falan ddr5 geçerim herhalde mantıklı olan bu bence.
 
tabii ki yok hocam ben en son sistemi 2016 da toplamıştım yeni yeni bakınıyorum neler yapsam diye 16'ydı 2. elden 32gb ram aldım mesela, ekran kartını 6900xt ile güncellemiştim 2024'te zaten ama yapay zeka işlelrinde desteklemiyor diye 5070ti geçeyim diyorum sonra da ver elini 2031... o yıllarda falan ddr5 geçerim herhalde mantıklı olan bu bence.
bende 2023 de donanım arşivimiydi bi kanalın sistemini almıştım 5600 işlemci 16 ram rx6700 kart. Şimdi bende güncel bir şey topladım birazda belki para kazanırım ümidiyle. Tek ekran kartı kaldı. İki ucu .. değnek gibi . Hem pahalı hem nvidia istiyorum ama performans düşücek. Bi yandan diyorum neyine yetmiyor eski Rx6700ü kullan. Ssd 1 haftadır oyalıyorlar gelirse inşallah takıp eski kartımla deniyeceğim yeni sistemi. Rx6700 le üzmezse mis gibi kullanırım
 
Geri
Top