Hocam kampanya çıkmadımı yoksa kart gelmefen kampanyaya katilamiyormuyuz?Parafly ben de başvuru yaptım, onaylandı ama kampanya çıkmadı bende de. Bakalım son 2 gün, çıkarsa değerlendiririz![]()
Hocam kampanya çıkmadımı yoksa kart gelmefen kampanyaya katilamiyormuyuz?Parafly ben de başvuru yaptım, onaylandı ama kampanya çıkmadı bende de. Bakalım son 2 gün, çıkarsa değerlendiririz![]()
Kart gözüktü kartlarım kısmında ama kampanyalar kısmında kampanya yok. Henüz teslim edilmedi kart.Hocam kampanya çıkmadımı yoksa kart gelmefen kampanyaya katilamiyormuyuz?
Şimdi gözüktü kampanya. Kart teslim edilmedi ama şifre oluşturunca sanal kart aktif edilebiliyor. Sanal karta geçerli mi emin değilim araştıracağımHocam kampanya çıkmadımı yoksa kart gelmefen kampanyaya katilamiyormuyuz?
Hocam size zahmet araştırın ona göre bende çıkartırım.Şimdi gözüktü kampanya. Kart teslim edilmedi ama şifre oluşturunca sanal kart aktif edilebiliyor. Sanal karta geçerli mi emin değilim araştıracağım![]()
Hocam size zahmet araştırın ona göre bende çıkartırım.
Hepsinde sanal kartlar dahildir yazıyor.Bütün kampanyalar geçerli mi sanal karta, 21ine yetişmez yoksa
tabii ki yok hocam ben en son sistemi 2016 da toplamıştım yeni yeni bakınıyorum neler yapsam diye 16'ydı 2. elden 32gb ram aldım mesela, ekran kartını 6900xt ile güncellemiştim 2024'te zaten ama yapay zeka işlelrinde desteklemiyor diye 5070ti geçeyim diyorum sonra da ver elini 2031... o yıllarda falan ddr5 geçerim herhalde mantıklı olan bu bence.bu teknoloji işinin sonu yok heralde ya. 2 sene önce atıyorum 3070 olsa of on numara ak git kardeşim diye yorum gelirdi. Şimdi ondan daha iyi 5060ti düşük gibi geliyor. Aslında uygun bişe alıp geçicen hep daha iyisi hep daha iyisi yok mousede 149124 sensör olsun yok mouse pad iran halısı fiyatına olsun bunun sonu yok. Birazda manipüle ediliyor insanlar aslında. Bende mesela 3 monitör kullanıyorum.
2008 2011 ve 2012 yılları 3 üde dönüştürücü ile hatta birtanesi eski lg televizyonumuz. 2-3 sene önce hevess ettim bi monitör aldım lenovo. İnan görüntüdeki renk kalitesi hiçbir ayarla dümdüz dönüştürücülü eski televizyon veya dayımın dükkanda buldugum 2008 samsung monitör gibi değil
bende 2023 de donanım arşivimiydi bi kanalın sistemini almıştım 5600 işlemci 16 ram rx6700 kart. Şimdi bende güncel bir şey topladım birazda belki para kazanırım ümidiyle. Tek ekran kartı kaldı. İki ucu .. değnek gibi . Hem pahalı hem nvidia istiyorum ama performans düşücek. Bi yandan diyorum neyine yetmiyor eski Rx6700ü kullan. Ssd 1 haftadır oyalıyorlar gelirse inşallah takıp eski kartımla deniyeceğim yeni sistemi. Rx6700 le üzmezse mis gibi kullanırımtabii ki yok hocam ben en son sistemi 2016 da toplamıştım yeni yeni bakınıyorum neler yapsam diye 16'ydı 2. elden 32gb ram aldım mesela, ekran kartını 6900xt ile güncellemiştim 2024'te zaten ama yapay zeka işlelrinde desteklemiyor diye 5070ti geçeyim diyorum sonra da ver elini 2031... o yıllarda falan ddr5 geçerim herhalde mantıklı olan bu bence.