Arkadaşlar Selam İşlemcim %100 Oluyor

Elijah

80+
Katılım
27 Haziran 2021
Mesajlar
266
Reaksiyon skoru
85
Arkadaşlar merhaba 7800x3D, 5070 Tİ özelliklerine sahip bir bilgisayar aldım detroit become human oynamaya çalışıyorum ama açılrıken işlemciyi %100 kullanıyor oyundayken sıkıntı yok ama sadece açılırken yaklaşık bi 3-5 dk %100 kullanıyor anlam veremedim neden böyle yapıyor ve bazen oyundan pat diye atıyor durduk yere bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
 
Arkadaşlar merhaba 7800x3D, 5070 Tİ özelliklerine sahip bir bilgisayar aldım detroit become human oynamaya çalışıyorum ama açılrıken işlemciyi %100 kullanıyor oyundayken sıkıntı yok ama sadece açılırken yaklaşık bi 3-5 dk %100 kullanıyor anlam veremedim neden böyle yapıyor ve bazen oyundan pat diye atıyor durduk yere bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
Oyun ilk Açılırken golgelendirici derleme yaparken islemcinin %100 olmasi normal. Bu işlem bitmeden oyuna girme.
Bios tan expoyu kapatip ram leri stok halde kullanmayi dene. Expo bazen stabiliteyi bozabilir
 
PlayStation dan portlanan oyunların hemen hemen hepsinde var bu durum, Last of Usda da benzer şekilde yapıyordu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Oyundan atması normal değil ama, shader ların yüklenmesini bekle öyle gir oyuna.
 
Patates.webp
 
Arkadaşlar merhaba 7800x3D, 5070 Tİ özelliklerine sahip bir bilgisayar aldım detroit become human oynamaya çalışıyorum ama açılrıken işlemciyi %100 kullanıyor oyundayken sıkıntı yok ama sadece açılırken yaklaşık bi 3-5 dk %100 kullanıyor anlam veremedim neden böyle yapıyor ve bazen oyundan pat diye atıyor durduk yere bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim

Bazı oyunlar açılışta her zaman shaderları optimizasyonları tekrar yapabilir ve işlemci kullanımı %100 olabilir bunda sıkıntı yok. Oyunsal durum. Oyunu oynarkende %100 olmuyorsa mesele yok

Bf2042 ye bakın mesela :) 1000 defada o oyunu oynamış olsanız 1001. De bile oyunu açarken lobiyi görene kadar işlemci %90 ve üzerinde çalışır
 
Arkadaşlar merhaba 7800x3D, 5070 Tİ özelliklerine sahip bir bilgisayar aldım detroit become human oynamaya çalışıyorum ama açılrıken işlemciyi %100 kullanıyor oyundayken sıkıntı yok ama sadece açılırken yaklaşık bi 3-5 dk %100 kullanıyor anlam veremedim neden böyle yapıyor ve bazen oyundan pat diye atıyor durduk yere bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
Oyundan atma bende de vardı o oyunla alakalı bence, grafik ayarlarını yüksekten ortaya düşürünce geçmişti garip bir şekilde (sistem yüksek ayarda da iyi FPS veriyordu)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,799
Mesajlar
11,070,798
Üyeler
197,982
Son üye
tuwanr
Geri
Top