Arkadaşlar merhaba 7800x3D, 5070 Tİ özelliklerine sahip bir bilgisayar aldım detroit become human oynamaya çalışıyorum ama açılrıken işlemciyi %100 kullanıyor oyundayken sıkıntı yok ama sadece açılırken yaklaşık bi 3-5 dk %100 kullanıyor anlam veremedim neden böyle yapıyor ve bazen oyundan pat diye atıyor durduk yere bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim