❌İndirim Bitti! Gıgabyte Mo27u2 4k 240hz OLED 33999tl Amazon 9taksit

Amazonda değişim politikası yok.Pzt Gigabyte müşteri hizmetlerini arayacağım değişim yapabilecekler mi diye.
kim demiş onu depodan alırsan tabii ki değişim yok. kouri monitor aldım 12bine hatalı çıktı panel sonra 20bine çıktı fiyatı değişim istedi yeni monitor geldi.
 
Hangi oyunda 9070xt ile fsr ve fg açıkken 4k'da 100fpsin üzerine çıkamayıp 5070 ti ile çıktığını da yazsaydın keşke gülücük atacağına
Hemen dostum;
Re'de 5070ti fg x4 144 fps önde
Death Stranding 2'de 5070ti fg x4'de 122 fps önde
Pragmata'da 5070ti fg x4'de 95 fps önde
Mafia Old Country'da 5070ti fg x4 olmadığı için 7 fps geride
Forza Horizon 6'da Amd fg olmadığı için 5070ti fg x4'de 170 küsür fps önde
007 First Light'da Amd fg olmadığı için 5070ti fg x6'da 170 küsür fps önde
Borderlands 4'de 5070ti fg x4'de 72 fps önde
Dying Lights The Beast'de 5070ti fg x4'de 105 fps önde
Bf6'da 5070ti fg x4'de 136 fps önde
Vampire the masquerade bloodlines 2'de 5070ti fg x4'de 123 fps önde
The Outer Wordls 2'de 5070ti fg x4'de 101 fps önde

Şimdi diyebilirsin bu testler 2k. Zaten fpsleri -75 yazarak 4k değerlerini bulabilirsin.
Genelde 9070xt fg açık 2k'da 150fps veriyorken 4k'da 85 falan veriyordu.
5070ti 2k'da x4'de 300fps verirken 4k'da ise 200-220 fps aralığını veriyor.

1781951543877.webp
1781951593025.webp
1781951715148.webp
1781952166413.webp


Fh6;
1781951841473.webp
1781951828897.webp


007 First Light;
1781952020647.webp
1781952083843.webp


1781952293576.webp
1781952323871.webp

1781952422212.webp
1781952485218.webp

1781952555242.webp
 
kim demiş onu depodan alırsan tabii ki değişim yok. kouri monitor aldım 12bine hatalı çıktı panel sonra 20bine çıktı fiyatı değişim istedi yeni monitor geldi.
Thh ile mi yaptınız onu?Daha geçen asus psumda cw var diye thhye verdim.Normalde değişm raporu olsa bile amazon müşteri hizmetleri öyle politikalarının olmadığını belirtti
 
Thh ile mi yaptınız onu?Daha geçen asus psumda cw var diye thhye verdim.Normalde değişm raporu olsa bile amazon müşteri hizmetleri öyle politikalarının olmadığını belirtti
1781952892980.webp
 
Siyah ekrandayken var.Onun haricinde hiçbir problem yok.Fotoğraf çekmeye çalıştım fakat ekran mor olarak gözüküyor oled teknolojisi yüzünden.Videoda falanda denedim yine olmuyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mor tonlarında olmasına bakmayın anlasılması için atıyorum böyle bir leke var.Gölge gibi çıkmış fakat maalesef leke bu
Diğer açıyla daha belirgin çeker misin belli olmuyor ki.
 
bu arada bu qd-oled de ki morarma sadece siyah renkte yok, ışık vurdumu tüm renkleri etkiliyor tüm renkerleri morartıyor yani ekranda mor bir filtre var gibi düşünebilirsiniz.

tek başına baktığınızda bunu anlayamayabilirsiniz ama yana woled koyunca durum anlaşılıyor.
 

Ekler

  • another-qd-oled-vs-woled-comparison-where-purple-tint-on-qd-v0-akulyx3pmotc1.webp
    another-qd-oled-vs-woled-comparison-where-purple-tint-on-qd-v0-akulyx3pmotc1.webp
    49.4 KB · Hit: 27
En belirgini bu.Kamerada her türlü açıyı denedim.Oled yanığı gibi biraz.Mikrofiberle silsem de geçmedi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Asus rog psuda ağır şekilde cw vardı.Değişim istediğimde yalnızca iade yapabileceklerini belirtmişlerdi.Siz nasıl yaptınız acaba?
müşteri hizmetlerine yazdım panel arızalı geldi kutuda vuruk kırık bir şey yok fotoğraflarını attım iade kesinlikle istemiyorum değişim istiyorum dedim daha ben monitorü yeni kargoya teslim etmişken değişim olan geldi.
 
Pencere arkamda değil ki :D Şöyle anlatayım ranzamın altı çalışma odası.Pencere solumda kalıyor.Monitörün arkası duvar sol tarafı ranzanın kendisi var.
Paintte anlatabilirsem kırmızı ranza,mavi pencere.Ranzanın altı çalışma masası.
olum anlamadım ranzanın altı nasıl çalışma masası oluyor sşdalkfjs :D o zaman şöyle diyim 45 dereceden fazla açıyla vuruyorsa morarma rahatsız etmeye başlar yani sen pencerenin yansımasını görüyorsan monitörde o sıkıntı. Bak şimdi sana farklı senaryolardaki morarma miktarını göstericem, ilk 3 resim sadece pencere ışığı karşısındaki morarma. 4. ve 5. resimde pencereye ek olarak tavandan 10-20 dereceyle vuran baya güçlü bir ışık vuruyor panele onunla beraber morarma. Bu ikisi de morarma yapmıyor sadece kendi minik bir yansımam var o da beyaz tişört giydiğim için. Son 2 resim asıl önemli kısım. O tavan lambam açıkken monitöre 50-60 dereceyle vuruyor ve paneli direk morartıyor :D İyi incele her senaryodan sonra panelin resmi var sırayla.
 

Ekler

  • Sadece Pencere yansımalı.webp
    Sadece Pencere yansımalı.webp
    219.2 KB · Hit: 28
  • Sadece Pencere.webp
    Sadece Pencere.webp
    192.9 KB · Hit: 27
  • Sadece pencere yansımalı karşıdan.webp
    Sadece pencere yansımalı karşıdan.webp
    111.6 KB · Hit: 26
  • Işık ve Pencere beraber yansımalı.webp
    Işık ve Pencere beraber yansımalı.webp
    201.3 KB · Hit: 25
  • Işık ve pencere beraber Karşıdan.webp
    Işık ve pencere beraber Karşıdan.webp
    132.7 KB · Hit: 26
  • ODA LAMBASIYLA .webp
    ODA LAMBASIYLA .webp
    187.3 KB · Hit: 26
  • ODA LAMBASIYLA MOR .webp
    ODA LAMBASIYLA MOR .webp
    147.8 KB · Hit: 29
müşteri hizmetlerine yazdım panel arızalı geldi kutuda vuruk kırık bir şey yok fotoğraflarını attım iade kesinlikle istemiyorum değişim istiyorum dedim daha ben monitorü yeni kargoya teslim etmişken değişim olan geldi.
Valla değişim olsa bile şu an stok bitti bende ki mecbur garantiye gidecek.Hiç uğraşmayıp iade mi etsem diye düşünüyorum arada kaldım.
 
En belirgini bu.Kamerada her türlü açıyı denedim.Oled yanığı gibi biraz.Mikrofiberle silsem de geçmedi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Asus rog psuda ağır şekilde cw vardı.Değişim istediğimde yalnızca iade yapabileceklerini belirtmişlerdi.Siz nasıl yaptınız acaba?
Arkaplanı beyaz ekran yapıp çeker mısın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

olum anlamadım ranzanın altı nasıl çalışma masası oluyor sşdalkfjs :D o zaman şöyle diyim 45 dereceden fazla açıyla vuruyorsa morarma rahatsız etmeye başlar yani sen pencerenin yansımasını görüyorsan monitörde o sıkıntı. Bak şimdi sana farklı senaryolardaki morarma miktarını göstericem, ilk 3 resim sadece pencere ışığı karşısındaki morarma. 4. ve 5. resimde pencereye ek olarak tavandan 10-20 dereceyle vuran baya güçlü bir ışık vuruyor panele onunla beraber morarma. Bu ikisi de morarma yapmıyor sadece kendi minik bir yansımam var o da beyaz tişört giydiğim için. Son 2 resim asıl önemli kısım. O tavan lambam açıkken monitöre 50-60 dereceyle vuruyor ve paneli direk morartıyor :D İyi incele her senaryodan sonra panelin resmi var sırayla.
Apörlerler ne hocam?
 
olum anlamadım ranzanın altı nasıl çalışma masası oluyor sşdalkfjs :D o zaman şöyle diyim 45 dereceden fazla açıyla vuruyorsa morarma rahatsız etmeye başlar yani sen pencerenin yansımasını görüyorsan monitörde o sıkıntı. Bak şimdi sana farklı senaryolardaki morarma miktarını göstericem, ilk 3 resim sadece pencere ışığı karşısındaki morarma. 4. ve 5. resimde pencereye tavandan 10-20 dereceyle vuran baya güçlü bir ışık vuruyor onunla beraber morarma. Bu ikisi de morarma yapmıyor sadece kendi minik bir yansımam var o da beyaz tişört giydiğim için. Son 2 resim asıl önemli kısım. O tavan lambam açıkken monitöre 50-60 dereceyle vuruyor ve paneli direk morartıyor :D İyi incele her senaryodan sonra panelin resmi var sırayla.
Valla :D önceden alt üst yataktı alta gerek kalmayınca söktüm masa yaptırdım öyle kullanıyorum alan dar olunca öyle oluyor :D Işık sorunu en son dert.Karartma fon perde alır takarım sorun hallolur.
 
Geri
Top