Aula F75 Alınır mı ?

Numpadsiz klavye arıyorsaniz alinir. Ben kullanıyorum memnunum ama işim gereği numpad gerektigi icin değişeceğim
 
Gayet güzel klavye, ben memnunum
 
gayet guzel klavye bende beyaz olanı var goruntu olarak hissiyat olarak guzel
1781974728947.webp
1781974747777.webp
1781974763115.webp
1781974775387.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

klavye basıs hissiyatı olsun renk tonları renk ayarları ve makro ayarları olsun gayet guzel klavye ben 1.5 yıldır kullanıyorum kutu icerigi vs. de gayet guzel
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ayrıyeten ben 1.750 civarına almıstım fiyatlar bi hayli ucmus bluetooth modunu hic kullanmadım genel olarak kablolu baglantı ya da doungle ile kullandım gayet memnunum
 
gayet guzel klavye bende beyaz olanı var goruntu olarak hissiyat olarak guzel Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

klavye basıs hissiyatı olsun renk tonları renk ayarları ve makro ayarları olsun gayet guzel klavye ben 1.5 yıldır kullanıyorum kutu icerigi vs. de gayet guzel
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ayrıyeten ben 1.750 civarına almıstım fiyatlar bi hayli ucmus bluetooth modunu hic kullanmadım genel olarak kablolu baglantı ya da doungle ile kullandım gayet memnunum
kablosuz doungle varmı bunda
 
Kullanmaktan keyif aldığım klavye zamanında 800tl ye düşürmüştüm Temu dan halada aktif olarak kullanıyorum çok güzel klavye bir sorunu yok.
 
Çok memnunum tavsiye ederim.
 
Geri
Top