gayet guzel klavye bende beyaz olanı var goruntu olarak hissiyat olarak guzel
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
klavye basıs hissiyatı olsun renk tonları renk ayarları ve makro ayarları olsun gayet guzel klavye ben 1.5 yıldır kullanıyorum kutu icerigi vs. de gayet guzel
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ayrıyeten ben 1.750 civarına almıstım fiyatlar bi hayli ucmus bluetooth modunu hic kullanmadım genel olarak kablolu baglantı ya da doungle ile kullandım gayet memnunum
klavye basıs hissiyatı olsun renk tonları renk ayarları ve makro ayarları olsun gayet guzel klavye ben 1.5 yıldır kullanıyorum kutu icerigi vs. de gayet guzel
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ayrıyeten ben 1.750 civarına almıstım fiyatlar bi hayli ucmus bluetooth modunu hic kullanmadım genel olarak kablolu baglantı ya da doungle ile kullandım gayet memnunum