4a pro almayı düşünüyorum tasarımından ötürü ama aklımda kalan birkaç soru var
öncelikle işletim sistemi ve akıcılığı nasıl saf androide yakın olduğu için iyidir diye tahmin ediyorum ama yinede sorayım istedim benim için en önemli olay batarya süresi tek şarjlar kaç saat açık ekran süresi verebiliyor bilen veya kullanan varmı
ekstra olarak şu sebepten ötürü memnun kalmadım diyebileceğiniz şeyler varsa paylaşırsanız sevinirim
öncelikle işletim sistemi ve akıcılığı nasıl saf androide yakın olduğu için iyidir diye tahmin ediyorum ama yinede sorayım istedim benim için en önemli olay batarya süresi tek şarjlar kaç saat açık ekran süresi verebiliyor bilen veya kullanan varmı
ekstra olarak şu sebepten ötürü memnun kalmadım diyebileceğiniz şeyler varsa paylaşırsanız sevinirim