🔥İndirim 2100 TL Ocypus Delta L36 Beyaz ARGB V2 360 Mm Sıvı Soğutucu

2000tl çok düşünmeye de gerek yok ocypus kötü bir marka değil
 
hocam iyi ki bunu söylediniz 9800x3d için PA kullanılmaması isabet olur o zaman. -30 da çok şans işi nasipliymişsiniz stabil çalışıyorsa.
Şuan monitörüm yok denilebilir m7 akıllı monitörde test ediyorum ara sıra nasipli olduğumu hiç sanmıyorum hele ki bu aralar başıma gelenleri bilseniz😂
 
Ucuz etin yahnisi hesabı bunlar pek hoşuma gitmiyor. Bunları almaktansa 6 taksite daha bilinir sağlam kendini kanıtlamış sıvı soğutucuları almak bana çok daha mantıklı geliyor. Bu fiyatlara çift kuleli hava soğutma çok daha güvenilir hissettiriyor. Elbette ki sizin bileceğiniz iş.
Yanlış düşünüyorsun. Kullanıcıları dinle. Bende de var 6 aydır falan. Taş gibi cihaz. Eline alınca zaten uyduruk bi ürün olmadığını anlıyorsun hemen.
 
kardeş aynısını geçen hafta aldım taktım ses var diyenler ciddiyim ses fln yok zerre yok ve çok mükemmel
Biraz şans işi dostum ben 2 tane aldım 2 sinde de Fanlarda titreme var. Kasa masaüstündeyken bildiğin masada sanki telefon titriyormuş gibi titreşim veriyor. Şimdikinin Fanlarını değiştirip öyle kulllanıcam mecbur.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,974
Mesajlar
11,072,177
Üyeler
198,021
Son üye
DonanımBilmeyen
Geri
Top