❌İndirim Bitti! Zotac Geforce RTX 5070 Tı 45.268tl

SFF olunca kart kendini teror militanı gibi patlatmıyor dostum sıcaklık ve ses konusunu pek dert etme en kötü undervolt yapar kullanırsın bu kart gene windforce,ventıs,shadow gibi modellerden iyi bence dikey ekran kartı olarak takarsan güzel durur gene bu arada akvaryum diyorsun da hangi kasa ve fanları kullanacaksın? Her akvaryumun hava akışı kötü olmuyor
Doğru diyorsun elbetteki kendini patlatmaz ve msı serisi kart almayıda düşünmüyorum zaten kasa olarak henüz bakmadım kasa konusunda beyaz akvaryum önerin varsa albilirim
 
böyle tek tek alsam mı yoksa geçen ki gibi uygun fiyatlı hazır sistem mi beklesem bilemiyorum. 5070Ti lı sistemi kaçırdım 5080li de fazla gelmişti.
Her parçayı indirimde yakalayıp al. Az sabırlı olman yeter. Ben öyle yaptım kasım-aralık ayı içinde indirim yakaladıkca aldım 5070 ti 9800x3D x870 32 ram 2tb ssd ve çok memnunum. Parçaları kendin seçince için çok rahat oluyor.
 
DLSS açıkmı 75 76 oluyor dlss kapalımı
Genelde açık. Crimson desert’te açmam gerekiyor. 007’de bakmadım her şeyi fulledim geçtim. Sabah bakarım. Forza’da quality modda açık yine. Ama kesinlikle tıkanma falan yok. Ray tracing full path tracing orta ayarda açtım. Alan Wake 2’de de aynısını yaptım. Zaten path tracing açınca kartın anası ağlıyor.
Tasarımı şahane kart
Bambaşka ya sistemi baştan beyaz dizmemiştim ama gene de süper vallahi.
 

Ekler

  • IMG_3515.webp
    IMG_3515.webp
    856.1 KB · Hit: 52
Genelde açık. Crimson desert’te açmam gerekiyor. 007’de bakmadım her şeyi fulledim geçtim. Sabah bakarım. Forza’da quality modda açık yine. Ama kesinlikle tıkanma falan yok. Ray tracing full path tracing orta ayarda açtım. Alan Wake 2’de de aynısını yaptım. Zaten path tracing açınca kartın anası ağlıyor.

Bambaşka ya sistemi baştan beyaz dizmemiştim ama gene de süper vallahi.
Bendede battle ax var dlss açıkken 55 60 derecede geziyor 2 fanli diye ısınıyor demekki
 
2 Gün önce 48.100 e falan aldım gece indirimiyle suan daha ucuz da paraf puanlar vardı simdi iade alıp yeniden alsam gider mi acaba ya aldıktan 1 gün sonra daha çok indirime geldi daha bana ulaşmadan önce
 
2 Gün önce 48.100 e falan aldım gece indirimiyle suan daha ucuz da paraf puanlar vardı simdi iade alıp yeniden alsam gider mi acaba ya aldıktan 1 gün sonra daha çok indirime geldi daha bana ulaşmadan önce
Karta iade süreci hemen olmaz ise paraf kampanyası bitmiş olacağı için üç bin TL zarar edersiniz.
 
2 Gün önce 48.100 e falan aldım gece indirimiyle suan daha ucuz da paraf puanlar vardı simdi iade alıp yeniden alsam gider mi acaba ya aldıktan 1 gün sonra daha çok indirime geldi daha bana ulaşmadan önce
Aynı durumu yaşadım. Paraf parayı tekrar alamama riski olduğu için kampanyaya katılmamış eşimin paraf kredi kartı ile başka sipariş verdim. İlk siparişimi iade edeceğim. Ancak konu başlığındaki fiyattan değili 46.669 TL den aldım.
 
Aynı durumu yaşadım. Paraf parayı tekrar alamama riski olduğu için kampanyaya katılmamış eşimin paraf kredi kartı ile başka sipariş verdim. İlk siparişimi iade edeceğim. Ancak konu başlığındaki fiyattan değili 46.669 TL den aldım.
Konu başlığındaki fiyat çok kısa süreli kaldı zaten hocam. Hayırlı olsun taş gibi kart bence.
 
2 Gün önce 48.100 e falan aldım gece indirimiyle suan daha ucuz da paraf puanlar vardı simdi iade alıp yeniden alsam gider mi acaba ya aldıktan 1 gün sonra daha çok indirime geldi daha bana ulaşmadan önce
Olabilir hocam 2 büyük fan yerine 3 fan daha çok soğutuyor olabilir. Bir de fandan ziyade ekran kartı daha büyük olduğu için soğutucu blok daha büyükse direkt o etki ediyor zaten. Galax 2x oc biraz daha derli toplu duran bir kart. Ama Galax kötü bir üretici değil zaten kart hiçbir zaman tehlikeli bir sınıra çıkmıyor. Ben kendim biraz da fantezi olsun diye kartın sırtına termal bant yapıştırıp üstüne ufak bir soğutucu blok koydum. Soğutucu bloğun üstüne de ısıya dayanıklı silikon bant ile minik bir fan sabitledim. Onu da anakartın sys fan girişine bağladım. Muhtemelen çekirdekleri değil ama vram kısımlarını soğutuyor. Genele etkisi birkaç derece oldu. Ama bu tamamen benim muzipliğim oldu böyle bir şeye ihtiyaç olduğundan değil :D

Ben 40 bin liraya aldım kartı 40 bine 5070ti görünce yapıştırdım bir an bile üzmedi galax king.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,389
Mesajlar
11,066,280
Üyeler
197,887
Son üye
Kyut
Geri
Top