Bunu alanın avukatı falan vardır bir şey planlamıştır herhalde. Yoksa dümdüz ya gelirse diye bu kadar RAM almak çok boş hareket.olum bunu alan adamın ne biçim bir para havuzu var ki şöyle riske giriyor
Bunu alanın avukatı falan vardır bir şey planlamıştır herhalde. Yoksa dümdüz ya gelirse diye bu kadar RAM almak çok boş hareket.olum bunu alan adamın ne biçim bir para havuzu var ki şöyle riske giriyor
ilk alan benimdir kanka foruma dusmeden aldim gelir rahat ol senAyn knk gelirse yaparsın
Risk değil ki bu adamlar iptal olursa iadeye güveniyor.olum bunu alan adamın ne biçim bir para havuzu var ki şöyle riske giriyor
Aga asıl risk gelmesi zaten herif 600 tane rami kime neyse satacak bu nasıl işRisk değil ki bu adamlar iptal olursa iadeye güveniyor.
bu söylediğin ddr4 ler için geçerli mi tam ddr5 upgrade yapayım derken yetişemedim bende ddr4 aldım o da iptal olmasın...İçeriden bilgi, iptal olacak arkadaşlar. Şaka yapmıyorum, ben de aldım 1 tane. Orada çalışan arkadaşımı arayıp sordum, o da whatsapp grubuna bakmış, detay vermek istemeden bu bilgiyi paylaştı. Sinerji ve tebilonu bilmiyorum. Belki gaz almaya 3 5 kişiye yollarlar dedi.
02.04 te almisim varmi arttiranSidik yarıştırmak gibi olmasın ben 02:22de bu kardeşten görmüşüm.
Alıntıyı görüntüle
Knk kontrol etsene 75’de kaldı benim
ediliyosiparişler iptal edilemiyor haberiniz olsun