XG32UCWMG alınır mı sorusunun yanıtı

PG27UCDM kullanıyorum 4k ve 26.5" olduğu için modele bayılıyorum renkten falan anladığım yok. Herhangi bir kaliteli IPS'e bile ekmek banarım zaten. Sadece siyahları siyah görmek için oled aldım. Bu çözünürlük ve bu boyutta olduğu için görüntünün netliği almam için bir sebepti. Eklediğiniz fotoğraflar gayet güzel duruyor sanki PG27UCDM tn panel gibi kalmış ama ben daha iyisini denemediğim için anlamıyorum cahillik = mutluluk.
Hocam keşke bende iade etmeseydim diyorum bu PG27UCDM yi baksanıza aradaki siyah farkına PG27UCDM Bariz daha iyi yansıtmasız simsiyah gözüküyor XG32UCWMG sağdaki resim.
 

Ekler

  • IMG_20251207_170119.webp
    IMG_20251207_170119.webp
    765.9 KB · Hit: 46
  • IMG_20251206_222218.webp
    IMG_20251206_222218.webp
    739.3 KB · Hit: 46
Hocam keşke bende iade etmeseydim diyorum bu PG27UCDM yi baksanıza aradaki siyah farkına PG27UCDM Bariz daha iyi yansıtmasız simsiyah gözüküyor XG32UCWMG sağdaki resim.
Ben IPS'ten geçtiğim için bana hepsi cennet gibi geliyordu hocam. Fotoğraf muazzam duruyor. 32" çok büyük geleceği için ve ppi düşeceği için daha büyük bir monitör düşünmüyorum şahsen. Onun dışında Asus markasını ve oled care panelini seviyorum, siz nasıl buldunuz hocam?
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: XPCX
Ben IPS'ten geçtiğim için bana hepsi cennet gibi geliyordu hocam. Fotoğraf muazzam duruyor. 32" çok büyük geleceği için ve ppi düşeceği için daha büyük bir monitör düşünmüyorum şahsen. Onun dışında Asus markasını ve oled care panelini seviyorum, siz nasıl buldunuz hocam?
Hocam iki monitörde çok iyi hem PG27UCDM hem XG32UCWMG kullandım yani ikiside aşırı iyi herkesi tatmin eder ama XG32UCWMG de yansıma sorunu var o sorun herkesi illaki rahatsız eder ister istemez gözün kayıyor çünkü.
 
Elindekinin kıymetini bilmezsen olacağı bu işte :D PG27UCDM gayet iyi bir monitör zaten derdin neydi iade ediyon :D Ben de pg32ucdm kullanıyorum. QD-OLED bu bilirsin. Gündüz bile morarma olmuyor. Monitörü nereye koyacağını bileceksin sadece.
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: XPCX
Elindekinin kıymetini bilmezsen olacağı bu işte :D PG27UCDM gayet iyi bir monitör zaten derdin neydi iade ediyon :D Ben de pg32ucdm kullanıyorum. QD-OLED bu bilirsin. Gündüz bile morarma olmuyor. Monitörü nereye koyacağını bileceksin sadece.
Aynen öyle ya :( parlak kaplamayı denemek istiyordum. İlk defa böyle yüksek fiyatlı bir üründe kıymet bilmedim siz siz olun arkadaşlar her zaman elinizde mevcut olan ürünlere şükredin zaten 2026 pc fiyatları uçacak her alanda neyse artık olan oldu sağlık olsun İnşAllah iade alırlar.
 
Hocam iki monitörde çok iyi hem PG27UCDM hem XG32UCWMG kullandım yani ikiside aşırı iyi herkesi tatmin eder ama XG32UCWMG de yansıma sorunu var o sorun herkesi illaki rahatsız eder ister istemez gözün kayıyor çünkü.
Hocam woledin metin performansı nasıl? Ben qd-oledin bile metinlerini beğenmiyorum yakından bakınca 3d film efekti gibi gölgelenme belli oluyor ama çözünürlük durumu kurtarıyor o yüzden bende didik didik incelemiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Oledlerdeki metin işi o kadar can sıkıcı ki bir şey okumak için yan monitörüme geçiyorum, oledin yanında çeyreği kadar ucuz olan monitörümde bir şey okumak daha keyifli.
 
Hocam woledin metin performansı nasıl? Ben qd-oledin bile metinlerini beğenmiyorum yakından bakınca 3d film efekti gibi gölgelenme belli oluyor ama çözünürlük durumu kurtarıyor o yüzden bende didik didik incelemiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Oledlerdeki metin işi o kadar can sıkıcı ki bir şey okumak için yan monitörüme geçiyorum, oledin yanında çeyreği kadar ucuz olan monitörümde bir şey okumak daha keyifli.
Çok güzel emin olun hiç bukadar net metinler okumadım pg27ucdm den daha iyi metinler ama yansıma işi bozdu bir tık bakıcam oyunlarda da öylemi.
 
@XPCX Selamlar bende bu monitörlerden birini alacağım 1-2 hafta içinde ancak karar veremedim hem modele hem 27mi yoksa 32mi almalıyım bilemiyorum bu zamana kadar hep 27inch 1080p ıps ekran kullandım ama şimdi 4k sistem topladım sence hangi monitörü almalıyım sen tecrübe etmişsin her ikisini de yardımcı olursan sevinirim.
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: XPCX
@XPCX Selamlar bende bu monitörlerden birini alacağım 1-2 hafta içinde ancak karar veremedim hem modele hem 27mi yoksa 32mi almalıyım bilemiyorum bu zamana kadar hep 27inch 1080p ıps ekran kullandım ama şimdi 4k sistem topladım sence hangi monitörü almalıyım sen tecrübe etmişsin her ikisini de yardımcı olursan sevinirim.
27 inç al kesinlikle ve PG27UCDM öneririm her zaman QD-OLED den yanayım QD-OLEDler daha canlı renkler daha parlak renkler sunuyor XG32UCWMG de daha soluktur ve az parlaktır. XG32UCWMG yansıma yaptığı için cam gibi oluyor sanki ayna karşısındaymşsın gibi kendini monitörde görürsün bu saçmalığı da aklınızda bulunarak bu monitörü düşünün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Loky reisime de PG27UCDM aldırdım dedi ki bu neymiş böyle ya keşke daha önceden alsaydım :)
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: Loky
27 inç al kesinlikle ve PG27UCDM öneririm her zaman QD-OLED den yanayım QD-OLEDler daha canlı renkler daha parlak renkler sunuyor XG32UCWMG de daha soluktur ve az parlaktır. XG32UCWMG yansıma yaptığı için cam gibi oluyor sanki ayna karşısındaymşsın gibi kendini monitörde görürsün bu saçmalığı da aklınızda bulunarak bu monitörü düşünün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Loky reisime de PG27UCDM aldırdım dedi ki bu neymiş böyle ya keşke daha önceden alsaydım :)
Pg27ucdm bana göre hala kraldır.
Ha para varsa pg32ucdm3 alabilir.
Dsc ye takilmiyorsa yeni nesil siyah kaplamalı 322urx x24 alabilir.
Yok dp2.1 derse MAG 322urx x24 bekleyebilir.
Artık kendisine kalmış bu durum.

 
Pg27ucdm bana göre hala kraldır.
Ha para varsa pg32ucdm3 alabilir.
Dsc ye takilmiyorsa yeni nesil siyah kaplamalı 322urx x24 alabilir.
Yok dp2.1 derse MAG 322urx x24 bekleyebilir.
Artık kendisine kalmış bu durum.

Aynen öyle dediğiniz modelleri alabilir eğer beklerim vaktim varsa benim gibi bende bekliyorum PG27UCWM veya PG32UCWM bekleyebilir bu monitörler 1 veya 2 ay sonra temmuzda veya ağustosta çıkıyorlar çünkü asus q3 başında çıkacak diyor. bu monitör PG27UCDM yani QD-OLED yerine geçeceği söyleniyor homojenlik olarak aynı olucakmış beyaz alt pikseli kaldırdıkları için bütün sorunları giderilmiş bir WOLED olarak karşımıza çıkacakmış.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,815
Mesajlar
11,081,451
Üyeler
198,197
Son üye
bilalinthehouse
Geri
Top