agathusia
80+ Bronze
- Katılım
- 1 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 877
- Reaksiyon skoru
- 341
sen alamadığın için mı bu kadar kızgınsın yoksa başka bir şey mi bilmiyorum. Senin bu anlattığınla yola çıkarsak indirime giren hiçbir şeyi almayalım en ihtiyacı olanın almasını bekleyelim o halde böyle bir saçmalık olabilir mi? Hisse de alırken dusuk alıp biraz yukselince satıyorum fırsatçı mıyım yanı ben? yada ben araç alacağım zaman paramı altında bekledım altın bir anda yukseldi 8bınlerı buldu gramı risk alıp sattım sonra 6k dan aldım gramını fırsatçı mı oldum yanı? garip bir kafa yapısı açıkcası. stoğa 1000 tane ram girmiş de sanki ben çok param olduğu için 1000 ramın hepsını almışım gibi konuşmuşsun. komik.Merak etme örnek vermek gerekirse ülkede ne kadar suç işleyen varsa herkesten daha rahat içleri, hapisten çıkıncada tekrar tekrar yapıyorlar. Senin içinin rahat olması yaptığının doğru olduğunu göstermiyor. Nefsin konuşuyor. İşim gereği ram'de bende fazlasıyla var onuda peşinen yazayımdaNeyse ben kimseye eğitmenlik yapmak için burada değilim, sahibinden görüntüsü atmış arkadaş ülkedeki yozlaşmaya sinirlenip doğru bildiğimi söyledim. Türkiyenin omurgalı etnik karakteri kalmamış artık git gidede çürüyor onu görünce biraz üzülüyorum sadece. Ürünün gelme ihtimalide XML formatında gibi duruyor %1 derim. Bazı kişilere ayıp olmasın diye tek tük yollarlar ama onuda zannetmiyorum. Umarım %1 yollarlarsa kullanıcak ihtiyaç sahibi dostlara gider. Neyse ben konudan çıkıyorum, diyeceğimi yazdım zaten.