❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

Tebilonu iptal ettiler
1782114918973.webp
 
Al sat işi gerçekten bir insanın düşebileceği aciz durumlardan biri gerçekten, ihtiyacı olan yüzlerce arkadaşımız var belki çalışıp çabalayıp bir şeyler alabilmek için didinen. Al satçı arkadaşlar 6binden alıp 16 bine koyarken vicdanen nasıl rahat edebiliyor anlayabilmiş değilim.
bu arkadaş da alamamış belli
 
Ben fiyatlar 6K ya düşecek dediğimde imkansız, siz ne biliyorsunuz gibi konuşanlar vardı, buyursunlar şimdi. Ve millet şaşırmış gibi alıyor, arkadaşlar fiyatlar düşecek az daha ama hayvan gibi 300 bin liralık almaya çalışanlar olunca düşmez bu fiyatlar. Aç gözlü çakal esnaflara sorsan para yok derler ama 300 bin liralık malı tekte alırlar.
 
Ben fiyatlar 6K ya düşecek dediğimde imkansız, siz ne biliyorsunuz gibi konuşanlar vardı, buyursunlar şimdi. Ve millet şaşırmış gibi alıyor, arkadaşlar fiyatlar düşecek az daha ama hayvan gibi 300 bin liralık almaya çalışanlar olunca düşmez bu fiyatlar. Aç gözlü çakal esnaflara sorsan para yok derler ama 300 bin liralık malı tekte alırlar.
ddr5 16x2 ramler 6k ya mı duşecek kral?
 
lan hadi bu adam direkt ticaretini yapıyor ben hayatımda ilk kez böyle kampanya buldum öğrenciyim harclık cıkarmayayım mı, gece uyanık olsaydı baskaları da alsaydı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yap gelirse gelir gelmezse iade ederler
Dostum senin yaptığın fırsatçılık, öğrenci adam olduğunu söylüyorsun senin gibi öğrenci olup bu tarz indirim bekleyen çok fazla kişi var. Bu al sat işini abartı şekilde terbiyesizce yapan insanlar var diye bunu ahlaklı bir hale getirmiyor.
 
Ben fiyatlar 6K ya düşecek dediğimde imkansız, siz ne biliyorsunuz gibi konuşanlar vardı, buyursunlar şimdi. Ve millet şaşırmış gibi alıyor, arkadaşlar fiyatlar düşecek az daha ama hayvan gibi 300 bin liralık almaya çalışanlar olunca düşmez bu fiyatlar. Aç gözlü çakal esnaflara sorsan para yok derler ama 300 bin liralık malı tekte alırlar.
Biraz erken oldu. Ürünler kargoya verilsin o zaman at bunu 😅 iptal yiyoruz çünkü.
 
Geri
Top