kayarankin
80+
- Katılım
- 20 Haziran 2022
- Mesajlar
- 203
- Reaksiyon skoru
- 43
Tebilonu iptal ettiler
Hangi siteden aldinhazirlaniyora gexti
Tamamdır kankam bak sana başkasının aldığını atayım bi kalp krizi geçircen herhalde bunaAlıntıyı görüntüle
bu arkadaş da alamamış belliAl sat işi gerçekten bir insanın düşebileceği aciz durumlardan biri gerçekten, ihtiyacı olan yüzlerce arkadaşımız var belki çalışıp çabalayıp bir şeyler alabilmek için didinen. Al satçı arkadaşlar 6binden alıp 16 bine koyarken vicdanen nasıl rahat edebiliyor anlayabilmiş değilim.
Yok abi adam haklı zibilyon tane almak nedir ya 2 tane aldım ben biri arkasaşabu arkadaş da alamamış belli
ddr5 16x2 ramler 6k ya mı duşecek kral?Ben fiyatlar 6K ya düşecek dediğimde imkansız, siz ne biliyorsunuz gibi konuşanlar vardı, buyursunlar şimdi. Ve millet şaşırmış gibi alıyor, arkadaşlar fiyatlar düşecek az daha ama hayvan gibi 300 bin liralık almaya çalışanlar olunca düşmez bu fiyatlar. Aç gözlü çakal esnaflara sorsan para yok derler ama 300 bin liralık malı tekte alırlar.
Dostum senin yaptığın fırsatçılık, öğrenci adam olduğunu söylüyorsun senin gibi öğrenci olup bu tarz indirim bekleyen çok fazla kişi var. Bu al sat işini abartı şekilde terbiyesizce yapan insanlar var diye bunu ahlaklı bir hale getirmiyor.lan hadi bu adam direkt ticaretini yapıyor ben hayatımda ilk kez böyle kampanya buldum öğrenciyim harclık cıkarmayayım mı, gece uyanık olsaydı baskaları da alsaydı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
yap gelirse gelir gelmezse iade ederler
yav yok eleman dırek alsata laf etmiş kendi alamadığı içinYok abi adam haklı zibilyon tame almak nedir ya 2 tame aldım ben biri arkasaşa
Biraz erken oldu. Ürünler kargoya verilsin o zaman at bunuBen fiyatlar 6K ya düşecek dediğimde imkansız, siz ne biliyorsunuz gibi konuşanlar vardı, buyursunlar şimdi. Ve millet şaşırmış gibi alıyor, arkadaşlar fiyatlar düşecek az daha ama hayvan gibi 300 bin liralık almaya çalışanlar olunca düşmez bu fiyatlar. Aç gözlü çakal esnaflara sorsan para yok derler ama 300 bin liralık malı tekte alırlar.
Aldım 2 tane, benlik sıkıntı yok. Param da vardı daha fazla da alıp satabilirdim ama rahatsız olduğum bir durumu kendim yapmıyorum.bu arkadaş da alamamış belli