🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

Beyler 34500e 6 taksit Taichi nasıldır. Gönlümde 5070ti var ama işte fiyat farkı iyice uçuyor. 5070 de alabilirim ama aynı paraya güçsüz olsun istemiyorum iki ucu boklu değnek
 
Sallamayın yeter beyler ya, ben de 9070xt seviyorum ama bu yaptığınız fanboyluk. 680-700 dolar 40 bin tl etmiyor benim bildiğim. Kart iyi 5070ti gücünde kabul ediyoruz da 34 bine indirim diye paylaşmak doğru değil.
KDV siz fiyat olarak o 700dolar, üste bizde %20 kdv gelince 40bine yakın
 
hocam bir ürünün indirim olabilmesi pulseun daha ucuz olduğuna göre belirlenmiyor bu ürün düşebildiği en düşük fiyata düşmüş neden indirim olarak paylaşılmasın herkes işine geldiği gibi zevk renk diyor işine gelmediğinde o bu daha iyi diyor ben anlamadım bu mevzuyu.
hocam ben marka model kıyaslamıyorum zaten ama 9070xt'yi yurtdışında çok pahalıymış da türkiyede bedavaymış hemen almalıymışız gibi niye anlatıyor herkes onu anlamıyorum. kartın olması gereken fiyat bandı 34 35 zaten bunun segmenti bu yani fazlası değil. kart eskiden bilinmeyen satıcılar tarafından 40k'ya satılıyordu diye iyi olmuyor yani.
 
Deneyimlerinizi merak ediyorum düz 9070 merak ettiğim ama çok kullanıcı yorumu olmayan bir model
2 aydır kullanıyorum ben, güç limitini artırınca neredeyse xt oluyor(zaten bu kart xtnin biraz kırpılmış hali). 16 Vram olması çok büyük artı 5070e kıyasla. 5070'ten de saf performans olarak daha iyi.
 
9070 ile iligili güzel bir Limit kaldırma rehberi açacağım. 9070 xt ye çok yaklaşıyor performansı.
Çok güzel olur etiketlersen sevinirim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2 aydır kullanıyorum ben, güç limitini artırınca neredeyse xt oluyor(zaten bu kart xtnin biraz kırpılmış hali). 16 Vram olması çok büyük artı 5070e kıyasla. 5070'ten de saf performans olarak daha iyi.
Evet bence asıl fp kart 9070 gibi geliyor bana xt olanlar bir tık pahalılaştı
 
hocam ben marka model kıyaslamıyorum zaten ama 9070xt'yi yurtdışında çok pahalıymış da türkiyede bedavaymış hemen almalıymışız gibi niye anlatıyor herkes onu anlamıyorum. kartın olması gereken fiyat bandı 34 35 zaten bunun segmenti bu yani fazlası değil. kart eskiden bilinmeyen satıcılar tarafından 40k'ya satılıyordu diye iyi olmuyor yani.
Bunun segmenti 5070ti 50k hocam ya.
 
Beyler 34500e 6 taksit Taichi nasıldır. Gönlümde 5070ti var ama işte fiyat farkı iyice uçuyor. 5070 de alabilirim ama aynı paraya güçsüz olsun istemiyorum iki ucu boklu değnek
Bende 5070 var eğer 2k da olsaydım path tracing performansı için süper memnunum derdim ama 4k da 12gb 192bit daha şimdiden kurtarmadığı yerler oluyor, ilerde çabuk havlu atacak belli diye bende 5070ti kovalıyorum bulamazsam 9070 xt alacağım
 
hocam ben marka model kıyaslamıyorum zaten ama 9070xt'yi yurtdışında çok pahalıymış da türkiyede bedavaymış hemen almalıymışız gibi niye anlatıyor herkes onu anlamıyorum. kartın olması gereken fiyat bandı 34 35 zaten bunun segmenti bu yani fazlası değil. kart eskiden bilinmeyen satıcılar tarafından 40k'ya satılıyordu diye iyi olmuyor yani.
hocam 9070 ile 9070xt arasında 50 dolar msrp farkı var bu mantığa göre türkiyede 26 bine 9070 pulse satıldığı ortamda 34 veya 32 verip 9070xt almak büyük kaynak israfıdır 9070xt ve 9070 bizim ülkede en az 5k oynuyor arasında hiçbirimiz 9070xt almayalım o zaman. bu doğru yaklaşım değil herkes pulse mu alacak yani. ben 28850ye nitro aldım 9070 245watt mis gibi kart


yurt dışında pahalı bu arada idealo.de gir bak istersen ya da amazon.de
 
Beyler 34500e 6 taksit Taichi nasıldır. Gönlümde 5070ti var ama işte fiyat farkı iyice uçuyor. 5070 de alabilirim ama aynı paraya güçsüz olsun istemiyorum iki ucu boklu değnek
Oha o paraya alabiliyorsan yerinde olsam beklemem alırdım taş gibi kart ömürlük
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top