🔥İndirim Honor 600 256gb 🔥28.999₺

Yazılım IOS'du tasarımı da Iphone yapmışlar. Oysa Honor 400 serisinin tasarımları yeterince özgün ve iyiydi, o tasarım dilini geliştirerek devam edebilirlerdi.
 
honor 400 ü 18k dan sattılar, yeni telefonlarına iyi zam çakmışlar. Çok ta farkı olduğunu sanmıyorum
 
Honor 200 var bende ordan devamke
 
Yazılım IOS'du tasarımı da Iphone yapmışlar. Oysa Honor 400 serisinin tasarımları yeterince özgün ve iyiydi, o tasarım dilini geliştirerek devam edebilirlerdi.
bence bu tasarımı daha çok telefonda göreceğiz hatta samsungda bile görme ihtimalimiz var.
telefonun işlem gücünü o çıkıntıya sığdırıp geri kalanı pil olacak şekilde tasarım göreceğiz. gerçi samsung bunu appledaki gibi bir çıkıntı yapmadan da başarıyordu
 
fp likten uzak boş bir telefon ne yazık ki. honor 400 pro yu sanırım bunlar için kaldırmışlar satıştan o güzel bir cihazmış.
 
honor 400 ü 18k dan sattılar, yeni telefonlarına iyi zam çakmışlar. Çok ta farkı olduğunu sanmıyorum
honor türkiyede her telefon çıkardığında böyle oluyor hocam. ilk önce yüksek fiyattan kampanyalıymış gibi satılıyor ardından bir ay olmadan fiyatları düşüyor
 
honor türkiyede her telefon çıkardığında böyle oluyor hocam. ilk önce yüksek fiyattan kampanyalıymış gibi satılıyor ardından bir ay olmadan fiyatları düşüyor
ceosu ve satış ve pazarlama departmanı başarısız olduğu için , benim 3 yaşındaki kardeşim daha iyi yönetir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Olması gereken o fakat şuanda tüm telefonlar zam yedi. 28-29 bine ben bundan daha iyi bir cihaz bulamadım .
çıktığında rakipleri s25 fe ve 15 t pro ile aynı fiyat bandında çıktı , bu cihaz 24 k yı görmeden alınmamalı protesto edilmeli , bu cihaz yakın vakitta dediğimiz fiyatları görmezse cihazın çöp olduğu bir gerçeği var , rakipleri ai desteksiz halde honor 600 ü kamerada her programında performans olarak katlıyorsa sıkıntı büyüktür çünkü honor un 400 600 ve gelecekteki devam serileri telefonun kamerası ile öne çıkıyor
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Reaksiyonlar: Vaga
Zamanında HB'dan Honor 400'ü 14K'dan çekenler sinsi sinsi izleyip gülüyordur bu telefonlara bu paralar verilir mi diye.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,421
Mesajlar
11,077,013
Üyeler
198,129
Son üye
enezzal
Geri
Top