Ya bu ne üstünlük kurabilir allahını seversenAlıntıyı görüntüle
BABANIN kuracağı üstünlük
GeliiiirIptale dustu bile![]()
O dedigin anca amerikada olurGeliiiir
Ram degil ama onun yerine 5090 vereceklermis boyle bir magduruyiyet yasattiklari icin gercek bilgi bu arada kaynagini sormayin icerdenGeliiiir
Başka alınabilir ram yok bu fiyataYana yana ram arayışına gircez artik of
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ya bu ne üstünlük kurabilir allahını seversen![]()
32 yapmaya kalksan 23k tutuyor neyin ustunlugu allah askinaAlıntıyı görüntüle
BABANIN kuracağı üstünlük
Terbiyesizlik bu arada, bana sormaları lazım. Benim kasaya 5090 sığmıyor belki? Mağdur olurum ve thhye giderim öyle bir durumda.Ram degil ama onun yerine 5090 vereceklermis boyle bir magduruyiyet yasattiklari icin gercek bilgi bu arada kaynagini sormayin icerden
Gaming gecesinde çek kullanılamıyor diye biliyorum yani eskiden öyleydi sonradan düzelttilerse bilmiyorum ,ben kullanamadığım için daha sonra hiç denemedim500tl hediye çekide iyi bu arada. bazen gaming gecelerinde anakart ve işlemci fiyatları iyi düşüyor. Kullanırım.
Bu ramlerin gazı ile Ekran kartı almıştım asdfg başka baharlara