marduk883
80+
- Katılım
- 1 Nisan 2026
- Mesajlar
- 426
- Reaksiyon skoru
- 192
Bu fiyata atlet bile bulunmaz neden çöpe atayımÜrünleri pazar malı aldığım her ürünü 1 2 giyim sonrası çöpe attım
Bu fiyata atlet bile bulunmaz neden çöpe atayımÜrünleri pazar malı aldığım her ürünü 1 2 giyim sonrası çöpe attım
126 kilo 1.86 boyHocam kaç kilosun ve boy kaç. 2xl vermişin de ben beden tutturamıyorum internetten aldıklarımda. 172 boy 97 kiloyum.
Oversize için L regular fit'ler için 2xl sizce olur mu bana.126 kilo 1.86 boy
hocam onu bilemem ben 2xl bu markadan alıyorum tam oluyor rahat güzel sizin vücüt yapınıza göre bakın sitede beden tablosu varOversize için L regular fit'ler için 2xl sizce olur mu bana.
Evde üç senelik 4-5 tane oversize t-shirtleri duruyor biri bile çekmedi hala aynı sadece renkler soldu. Yıkamada 800 devir ve 30 derece üstüne çıkma.Bu firmadan aldığım her şey çekti ya. Oversize sweat bile kısaldı hemde belden.O yüzden elim gitmiyor artık.
Valal bende 4 tane sweat var misafire veriyorum mecbur bana kısa geliyor. Şans işi herhalde bilmiyorum.Evde üç senelik 4-5 tane oversize t-shirtleri duruyor biri bile çekmedi hala aynı sadece renkler soldu. Yıkamada 800 devir ve 30 derece üstüne çıkma.
Benimkiler daha duruyor iptal gelmediBenim aldığım tüm ürünleri iptal ettiler. Sizin siparişler de iptal oldu mu?
Şuanlık benimkiler duruyor.Benim aldığım tüm ürünleri iptal ettiler. Sizin siparişler de iptal oldu mu?