Grimelange Tişörtler 90 TL

Ürünleri pazar malı aldığım her ürünü 1 2 giyim sonrası çöpe attım
Bu fiyata atlet bile bulunmaz neden çöpe atayım :D en kötü ihtimalle evde giyersin %100 pamuklu sonuçta
 
Aktif olarak kullanıyorum ben Grimelange tişört ve sweatlerini, standart avm markalarından daha kaliteli bir çok ürünü, fiyatlar beleş.
 
Bu firmadan aldığım her şey çekti ya. Oversize sweat bile kısaldı hemde belden. 😑 O yüzden elim gitmiyor artık.
 
Oversize için L regular fit'ler için 2xl sizce olur mu bana.
hocam onu bilemem ben 2xl bu markadan alıyorum tam oluyor rahat güzel sizin vücüt yapınıza göre bakın sitede beden tablosu var
 
Bu firmadan aldığım her şey çekti ya. Oversize sweat bile kısaldı hemde belden. 😑 O yüzden elim gitmiyor artık.
Evde üç senelik 4-5 tane oversize t-shirtleri duruyor biri bile çekmedi hala aynı sadece renkler soldu. Yıkamada 800 devir ve 30 derece üstüne çıkma.
 
Evde üç senelik 4-5 tane oversize t-shirtleri duruyor biri bile çekmedi hala aynı sadece renkler soldu. Yıkamada 800 devir ve 30 derece üstüne çıkma.
Valal bende 4 tane sweat var misafire veriyorum mecbur bana kısa geliyor. Şans işi herhalde bilmiyorum.
 
Benim aldığım tüm ürünleri iptal ettiler. Sizin siparişler de iptal oldu mu?
 
Geri
Top