kurnazlık mı değil mi bilmem fakat sonuç itibariyle kimsenin kimseyi zorbalamasını haklı göremiyorum sen kurnazlığa karşı gelemiyorsun ben zorbalamaya kaldı ki bi bakıma haklıda ben ram fln almadım bunu düşünerek yargıla okuduklarını lütfeniptal etmemişler ki ben de aldım iptal edilecek yazıyor. iptal edince gönderirler kardeşim. ucuza ram alamadınız diye bu kadar ağlamayın yav
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
kendini kurnaz sananlara sabrım yok ne yazık ki. herkese iyi davranıcam diye bir kaide de yok. siz kurnazlara nazik davranabilirsiniz ama öyle davranırsanız tepenize çıkarlar
hala ağlama muhebbeti dönüyor Allah akıl fikir versinkardeşim vatan alırken bile iptal olacak diye aldık. vatan büyük firma gönderdi. İncehesap da yapsın diye ağlamaya gerek yok. ya da sessizce ağlayın kafa ütülemeyin
ben aldım ve haklı değil. herkese kibar olmak zorunda da değilimkurnazlık mı değil mi bilmem fakat sonuç itibariyle kimsenin kimseyi zorbalamasını haklı göremiyorum sen kurnazlığa karşı gelemiyorsun ben zorbalamaya kaldı ki bi bakıma haklıda ben ram fln almadım bunu düşünerek yargıla okuduklarını lütfen
Dostum iyi misin? Adam malını o fiyata satışa sunmuşsa o fiyattan sarmak zorunda. Yazılımsal hata oldu diyelim, sitenin kodlamasını ben mi yaptım? Yine suç firmanın oluyor.ortada suç falan yok adamların malını ucuza alamadın diye adamlar suçlu falan olamaz saçma sapan konuşmayın
bi sms veya mail iyi olurmuş evet. hediye çeki biraz zor yaBenim iptale düşmüş iptallerim kısmında var ama ne bir mail ne de hediye çeki gelmemiş bu durumda yukarıdaki arkadaşın yazdıkları haklılık barındırıyor
hayır iptal edin anladım ee bari tarafıma mail ile bildirin kafalarına göre sessiz sedasız iptal ediliyor bu ne yakurnazlık mı değil mi bilmem fakat sonuç itibariyle kimsenin kimseyi zorbalamasını haklı göremiyorum sen kurnazlığa karşı gelemiyorsun ben zorbalamaya kaldı ki bi bakıma haklıda ben ram fln almadım bunu düşünerek yargıla okuduklarını lütfen
ühüühühühü İncehesap 6bine 64 cegobayt rami göndermiyor imdat ühühühühhala ağlama muhebbeti dönüyor Allah akıl fikir versin
benim ramlere ihtiyacım yok konunun ramlerle de bir alakası yok konu senin kafatasının o kadar büyük olmasından dolayı beynine yer bırakmayıp düşünme yetini yok etmesi oluyor şu konuda kimsenin 6k ya 3k ya ram verin dediği yok sen bunu böyle olmuş gibi ağlayıp zırlıyorsun çok mu yontuldun sana batan ne oluyorda şirketin köpekliğini yapıyorsun onun merakı üzlubuna dikkat etmmedikçe tokat yersin yetme senikardeşim vatandan alırken bile iptal olacak diye aldık. vatan büyük firma gönderdi. İncehesap da yapsın diye ağlamaya gerek yok. ya da sessizce ağlayın kafa ütülemeyin
Yani herşeyi geçtim kimse buradaki 500 liralık hediye çekine muhtaç değildir zaten fakat a kişisine b kişisine çek veriyorsa diğer kişilere de vermelidir bu da ne kadar yasal orası muammabi sms veya mail iyi olurmuş evet. hediye çeki biraz zor ya
Yazilimsal hata kardesim anlamıyor musun hata yapilamaz mı?? Ya ne kadar gözünüz açık anlamıyorum adamlar hata yapmislar özür niyetindede gördüğüm kadarıyla 500tl kupon vermişler uzatmayın kapatın konuyu boşa konuşuyorsunuz.Dostum iyi misin? Adam malını o fiyata satışa sunmuşsa o fiyattan sarmak zorunda. Yazılımsal hata oldu diyelim, sitenin kodlamasını ben mi yaptım? Yine suç firmanın oluyor.
vermişler mi kiYani herşeyi geçtim kimse buradaki 500 liralık hediye çekine muhtaç değildir zaten fakat a kişisine b kişisine çek veriyorsa diğer kişilere de vermelidir bu da ne kadar yasal orası muamma