Incehesap Ram Saçmalığı

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Beyler reklamın iyisi kötüsü olmaz. 3 gün daha konuşulur bu konu..
 
iptal etmemişler ki ben de aldım iptal edilecek yazıyor. iptal edince gönderirler kardeşim. ucuza ram alamadınız diye bu kadar ağlamayın yav
Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


kendini kurnaz sananlara sabrım yok ne yazık ki. herkese iyi davranıcam diye bir kaide de yok. siz kurnazlara nazik davranabilirsiniz ama öyle davranırsanız tepenize çıkarlar
kurnazlık mı değil mi bilmem fakat sonuç itibariyle kimsenin kimseyi zorbalamasını haklı göremiyorum sen kurnazlığa karşı gelemiyorsun ben zorbalamaya kaldı ki bi bakıma haklıda ben ram fln almadım bunu düşünerek yargıla okuduklarını lütfen
 
kardeşim vatan alırken bile iptal olacak diye aldık. vatan büyük firma gönderdi. İncehesap da yapsın diye ağlamaya gerek yok. ya da sessizce ağlayın kafa ütülemeyin
hala ağlama muhebbeti dönüyor Allah akıl fikir versin
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: eraa
kurnazlık mı değil mi bilmem fakat sonuç itibariyle kimsenin kimseyi zorbalamasını haklı göremiyorum sen kurnazlığa karşı gelemiyorsun ben zorbalamaya kaldı ki bi bakıma haklıda ben ram fln almadım bunu düşünerek yargıla okuduklarını lütfen
ben aldım ve haklı değil. herkese kibar olmak zorunda da değilim
 
ortada suç falan yok adamların malını ucuza alamadın diye adamlar suçlu falan olamaz saçma sapan konuşmayın
Dostum iyi misin? Adam malını o fiyata satışa sunmuşsa o fiyattan sarmak zorunda. Yazılımsal hata oldu diyelim, sitenin kodlamasını ben mi yaptım? Yine suç firmanın oluyor.
 
kurnazlık mı değil mi bilmem fakat sonuç itibariyle kimsenin kimseyi zorbalamasını haklı göremiyorum sen kurnazlığa karşı gelemiyorsun ben zorbalamaya kaldı ki bi bakıma haklıda ben ram fln almadım bunu düşünerek yargıla okuduklarını lütfen
hayır iptal edin anladım ee bari tarafıma mail ile bildirin kafalarına göre sessiz sedasız iptal ediliyor bu ne ya
 
Uygunsuz Dil & Küfürlü Paylaşım
kardeşim vatandan alırken bile iptal olacak diye aldık. vatan büyük firma gönderdi. İncehesap da yapsın diye ağlamaya gerek yok. ya da sessizce ağlayın kafa ütülemeyin
benim ramlere ihtiyacım yok konunun ramlerle de bir alakası yok konu senin kafatasının o kadar büyük olmasından dolayı beynine yer bırakmayıp düşünme yetini yok etmesi oluyor şu konuda kimsenin 6k ya 3k ya ram verin dediği yok sen bunu böyle olmuş gibi ağlayıp zırlıyorsun çok mu yontuldun sana batan ne oluyorda şirketin köpekliğini yapıyorsun onun merakı üzlubuna dikkat etmmedikçe tokat yersin yetme seni
 
bi sms veya mail iyi olurmuş evet. hediye çeki biraz zor ya
Yani herşeyi geçtim kimse buradaki 500 liralık hediye çekine muhtaç değildir zaten fakat a kişisine b kişisine çek veriyorsa diğer kişilere de vermelidir bu da ne kadar yasal orası muamma
 
Dostum iyi misin? Adam malını o fiyata satışa sunmuşsa o fiyattan sarmak zorunda. Yazılımsal hata oldu diyelim, sitenin kodlamasını ben mi yaptım? Yine suç firmanın oluyor.
Yazilimsal hata kardesim anlamıyor musun hata yapilamaz mı?? Ya ne kadar gözünüz açık anlamıyorum adamlar hata yapmislar özür niyetindede gördüğüm kadarıyla 500tl kupon vermişler uzatmayın kapatın konuyu boşa konuşuyorsunuz.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top