Gigabyte Eagle 5070 mi Yoksa, Zotac 5070ti mı

Katılım
19 Haziran 2026
Mesajlar
10
Reaksiyon skoru
2
Dostlar beyaz bir sistem diziyorum ekran kartı kaldı fakat Gigabyte eagle ice 5070mi yoksa zotac 5070ti mı almalıyım indirime girdiğinde arada 10k fark oluyor (genelde rekabetçi oyunlar oynuyorum)
 
Dostlar beyaz bir sistem diziyorum ekran kartı kaldı fakat Gigabyte eagle ice 5070mi yoksa zotac 5070ti mı almalıyım indirime girdiğinde arada 10k fark oluyor (genelde rekabetçi oyunlar oynuyorum)
iki farklı marka da olsa 5070 ti çok daha üstün bi kart marka farketmeksizin.
 
Neden Gigabyte diye 5070 alasin ki? Ben ZOTAC kullaniyorum muhtesem.
 
Yani 10k daha fazla verip bej rengi bir model almak manıklımı baktığımda çok yüksek, değerler yok oyunlarda fps olarak
 
Beyaz sistem yapmak maaliyetli, 5070Ti 10K farkla alınır ama sistem beyaz olacak diyorsan bej güzel durmaz. Tercih ve zevk meselesi ben gittim 5070 beyaz colorfull aldım beyaz olacak diye pişman değilim.
 
Neden Gigabyte diye 5070 alasin ki? Ben ZOTAC kullaniyorum muhtesem.
Dizdiğim sistem beyaz zotac 46k civarı ve bej rengi fakat bu kart hem beyaz hemde amazonda şuan 36k demek istediğimde birkaç fazla fps için 10k vermek vede görsellik olarak kasayı bozmaya değermi
 
Dostlar beyaz bir sistem diziyorum ekran kartı kaldı fakat Gigabyte eagle ice 5070mi yoksa zotac 5070ti mı almalıyım indirime girdiğinde arada 10k fark oluyor (genelde rekabetçi oyunlar oynuyorum)
Hocam aradaki 10k farka kesinlikle değer 5070Ti alın. Ama görselliğe aşırı aşırı önem veriyorsanız 5070 alın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dizdiğim sistem beyaz zotac 46k civarı ve bej rengi fakat bu kart hem beyaz hemde amazonda şuan 36k demek istediğimde birkaç fazla fps için 10k vermek vede görsellik olarak kasayı bozmaya değermi
birkaç fps dediğiniz fark gayet aşırı fazla bir fark var hocam + 4gb fazla vram alıyorsunuz.
 
Şöyleki doğrudur fakat dediğim gibi hikayeli oyunları 4k oynama gibi bi takıntım yok 2k yeter bana ilerleyen süreçte yükseltmeyi düşünüyorum şuanlık yeterli olurmu sizce bu kart
2k oynarken bile bazı oyunlarda sorun yaşıyorsun. İleride yükselteceğim derken yakın bir zamanda yükselteceksen (ki bir süre daha yeni gpu gelmeyecek muhtemelen) 5070 işini görebilir ama 2 sene kullanacaksan 5070ti al.

Arada bir buraya 5070 in 12gb belleğine lanet okuyan konular açılıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

tek fark 4gb vram değilki.
Kesinlikle, ama 5070 in performans olarak sınırlarına dayanamadan vram sınırına dayanıyorsun bazı oyunlarda.
 
Kesinlikle, ama 5070 in performans olarak sınırlarına dayanamadan vram sınırına dayanıyorsun bazı oyunlarda.
bende 5070 kullanıyorum hiç vram i kökleyen oyun denk gelmedi
 
Dostlar beyaz bir sistem diziyorum ekran kartı kaldı fakat Gigabyte eagle ice 5070mi yoksa zotac 5070ti mı almalıyım indirime girdiğinde arada 10k fark oluyor (genelde rekabetçi oyunlar oynuyorum)
Kesinlikle 5070ti
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top