🔥İndirim Vatan & Paraf Kampanya Kombosu Ana Konu (Son Gün 21 Haziran) (Fiyatlar Konuda)

Dijital var aslında ama ben mobil bankacılıktaan taa cuma başvurdum saat 17.00 hala mobil de gözükmüyor basıma girince kart numarası belli oluyormuş pazartesi sabahtan gidip banka müdürü onaylayıp kart numarsı işini hızlandırabilirseniz(nasıl olur bilmiyorum) dijital kart açıp 10.000 tl(5 +5) faydalanılabilir gibi duruyor şans denemek isteyen varsa ama olmama ihtimali çok daha fazla. Aynı gün yetişirse gece indirimi 22:00 da zaten 2 saat süreniz olur sipariş geçersiniz 25000/5000 yetiyorsa zaten o 30 haziran o her türlü yetişir ama 5060ti 16gb alabilirsiniz sanırım 20ye falan. 6900xt var ben de 5060ti da hiç geçesim yok açıkcası
 
5070 ti olarak Zotac mı yoksa inno3d mi sizce ? (Sistem anakart hariç beyaz inno alırsam beyazını alırım)
 
5070 ti olarak Zotac mı yoksa inno3d mi sizce ? (Sistem anakart hariç beyaz inno alırsam beyazını alırım)
aynı kartın laciverti hocam hangisi ucuzsa çekin geçin derim ben. soğutmayla ilgili kısa vadede (1 2sene) sorun çıkarmaz ama uzun vadede ses yapmaya başlayacaktır çünkü soğutma çözümü olarak fanın tipi belli.
 
aynı kartın laciverti hocam hangisi ucuzsa çekin geçin derim ben. soğutmayla ilgili kısa vadede (1 2sene) sorun çıkarmaz ama uzun vadede ses yapmaya başlayacaktır çünkü soğutma çözümü olarak fanın tipi belli.
Zotac daha ucuz hocam ama sistem beyaz o yüzden nasıl olur bilemedim. yaklaşık 3 k fark var
 
O kadar limit düşürdüm ettim, vermediler. Keyiflerine göre iş yapıyorlar gerçekten. İş bankasında da böyle olmuştu bana kart açtı limit vermedi başta sonra aradan biraz zaman geçti 400k yaptılar
 
Parafly yeni kart kampanyasina nereden katiliyoruz benim kartim bugun acilmis 40.000/5000 paraf kampanyası duruyor. 1000tllik gitmiş. 40.000/5000 kampanyasina katildim ama yeni parafly kart açana 25.000/5.000 kampanyasina nereden katiliyoruz?
 
inno3d 5070ti beyazı aldım 6000 tl paraf para geldi. 25'e 5'i daha önce kullanmıştım zaten.
 
inno3d 5070ti beyazı aldım 6000 tl paraf para geldi. 25'e 5'i daha önce kullanmıştım zaten.
Bu paraf paraları İnternet üzerinden kullanamıyor muyuz? Trendyol, hepsiburada, n11 falan baktım. Bonus gibi seçenek çıkmıyor hiç. Yeni aldığım bir kart olduğu için hiç bilmiyorum.
 
Bu paraf paraları İnternet üzerinden kullanamıyor muyuz? Trendyol, hepsiburada, n11 falan baktım. Bonus gibi seçenek çıkmıyor hiç. Yeni aldığım bir kart olduğu için hiç bilmiyorum.
belki ekstre de borç silme olarak kullanılıyordur. değilse market harcaması falan yapılır
 
belki ekstre de borç silme olarak kullanılıyordur. değilse market harcaması falan yapılır
Markette kullanılır ama en azından hb, n11 gibi firmalarda geçerli olsaydı iyiydi. Belki bilen birileri çıkar aydınlatır bizi.
@moonshine07, @VuVuzela tecrübeli olduğunuz bir konu sanırım. Bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Son düzenleme:
Geri
Top