Hocam bak bu attığın son LOQ modeli durumunu tamamen kurtarır. En azından ekran kartını RTX 5060'a çekerek en doğru kararı vermişsiniz, 32GB RAM olması da çok iyi. Kız arkadaşın bu laptopu aldığı gibi kutudan çıkarıp yıllarca hiçbir şeye dokunmadan, tüm AAA oyunları yüksek ayarlarda yağ gibi oynar. Yalnız o GTI32 ibaresi şu anlama geliyor Bu cihaz aslında fabrikadan 16GB RAM ile çıkıyor, satıcı firma kutuyu açıp içine bir 16GB daha ekleyip 32GB yapıyor. Türkiye'de çok sık yapılan, güvenilir satıcılardan alındığında sorun yaratmayan bir durumdur bu. Kız arkadaşın "Kutuyu ilk ben açayım, sıfır olsun" demezse ve fiyatı bütçenize uyuyorsa, donanım olarak onu çok rahat ettirir, gönül rahatlığıyla alabilir.