Yardım Hangi Sıvı Soğutmayı Almalıyım?

Arda Fisher

80+ Silver
Katılım
2 Ocak 2024
Mesajlar
2,029
Reaksiyon skoru
651
Bütçe
16000
Bu iki arkadaş arasında kaldım, kozmetiğe önem verdiğim için ekranlı alacağım sizce hangisini almalıyım? hangisinin ekranı Hz/Kalite açısından daha iyidir? Teşekkür ederim.

İşlemcim: 7800x3d

1: https://wraithesports.com/products/tryx-panorama-se-aio-sivi-sogutma?variant=49550669512897

2: https://www.gaming.gen.tr/urun/7636...ivi-sogutucu-2-yil-birebir-degisim-garantili/

Ekstradan Şöyle bir ürün buldum hem Rog hemde Miku Edition olduğu için dikkatimi çekti parasına değermi hocalarım.

Asus Rog Ryuo Iv 360 Argb Hatsune Miku Edition 360 mm Siyah İşlemci Sıvı Soğutucu RGB Destekli
 
Thermalrightin fanların görünüşünden bile tryx alırdım
 
Anakartın nedir?
 
Bu iki arkadaş arasında kaldım, kozmetiğe önem verdiğim için ekranlı alacağım sizce hangisini almalıyım? hangisinin ekranı Hz/Kalite açısından daha iyidir? Teşekkür ederim.

İşlemcim: 7800x3d

1: https://wraithesports.com/products/tryx-panorama-se-aio-sivi-sogutma?variant=49550669512897

2: https://www.gaming.gen.tr/urun/7636...ivi-sogutucu-2-yil-birebir-degisim-garantili/

Ekstradan Şöyle bir ürün buldum hem Rog hemde Miku Edition olduğu için dikkatimi çekti parasına değermi hocalarım.

Asus Rog Ryuo Iv 360 Argb Hatsune Miku Edition 360 mm Siyah İşlemci Sıvı Soğutucu RGB Destekli
Hocam attığın 3 sıvı soğutmada aynı pompayı kullanıyormuş ve dip ses cızırtı tarzında bir durumları varmış bilgin olsun.

Ekran Alıntısı.webp
 
Anakartın nedir?
Gigabyte B850 Aorus Elite Wifi7
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam attığın 3 sıvı soğutmada aynı pompayı kullanıyormuş ve dip ses cızırtı tarzında bir durumları varmış bilgin olsun.

Alıntıyı görüntüle
Hocam Sistemim zaten sesi yüsek toplam 12 Fan var beni rahatsız etmiyor o konuda sorunum yok eğer tüm pompalar aynıysa ekran kalitesi önemli benim için sizce hangisi alınır?
 
Gigabyte B850 Aorus Elite Wifi7
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam Sistemim zaten sesi yüsek toplam 12 Fan var beni rahatsız etmiyor o konuda sorunum yok eğer tüm pompalar aynıysa ekran kalitesi önemli benim için sizce hangisi alınır?
Hocam thermalrightı bilmiyorum da ben heralde tryx derdim. Biraz redditte falan bakınınca da şöyle bir yorum gördüm ikisini de kullanmış arkadaş. Türkçesi tryx 5 derece kadar daha iyi soğutuyormuş ve bu halde bile ROG dan daha sessizmiş ve ROG modelinin sensörlerinde bir problem olmuş.
Ekran Alıntısı.webp
 
Hocam thermalrightı bilmiyorum da ben heralde tryx derdim. Biraz redditte falan bakınınca da şöyle bir yorum gördüm ikisini de kullanmış arkadaş. Türkçesi tryx 5 derece kadar daha iyi soğutuyormuş ve bu halde bile ROG dan daha sessizmiş ve ROG modelinin sensörlerinde bir problem olmuş.
Alıntıyı görüntüle
Anladım hocam zaten Rog modelinin borusu mavi olduğu için uzak duruyordum biraz ama tryx alırım sanırım bilen arkadaşlar yazarsa kafam dahada rahat olur
 
Adamın tercihlere bak ya para mutluluktur ben olsam Asus seçerdim TYRX'e göre bence daha fazla irtibata geçebilirsin. Marka daha fazla aldığın ürüne destek sunabilir. Hayret Ocypus gelipte öven daha olmamış her yorumda o sıvı soğutucunu görmekten midem bulanmıştı :D
 
Anladım hocam zaten Rog modelinin borusu mavi olduğu için uzak duruyordum biraz ama tryx alırım sanırım bilen arkadaşlar yazarsa kafam dahada rahat olur
Panorama düz modelide var biraz daha pahalı SE den farkı nedir?
 
Panorama düz modelide var biraz daha pahalı SE den farkı nedir?
Hocam bende merak edip geminiye sormuştum yarım saat önce.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Adamın tercihlere bak ya para mutluluktur ben olsam Asus seçerdim TYRX'e göre bence daha fazla irtibata geçebilirsin. Marka daha fazla aldığın ürüne destek sunabilir. Hayret Ocypus gelipte öven daha olmamış her yorumda o sıvı soğutucunu görmekten midem bulanmıştı :D
Hocam asus alırdım Hatta miku edition olması çok hoşuma gitti sistemim full anime kızlı zaten :D ama borular mavi olduğu için bozdu beni
 

Ekler

  • IMG_1151.webp
    IMG_1151.webp
    47.1 KB · Hit: 9
noctua yeni soğutucu çıkacak beklerseniz bütçeniz iyiymiş ona karşılık iyi olabilir. wraithesports iade süreci çok çok sıkıntılı bir site diye biliyorum. Bu forumda defalarca konusu açıldı
 
Hocam bende merak edip geminiye sormuştum yarım saat önce.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam asus alırdım Hatta miku edition olması çok hoşuma gitti sistemim full anime kızlı zaten :D ama borular mavi olduğu için bozdu beni
Oooo hocam sistem ful anime ise erkek adamı mavi bozar bize pembiş pembiş lazım boruları boyama şansımız yok mu custom soğutmamız olur :D
 
Asetek'in pompaları sesli. Tryx'de çok fazla pompa sesi, titreme yaşayan var.
 
Geri
Top