🔥İndirim Samsung Galaxy S26plus Beyaz, 256gb Depolama 63.999 TL

65e nasıl geldi
sıfır mı aldın o fıyata
Evet sıfır aldım. Maximum karta mediamarktta 2000 tl maxipuan veriyor. 67 bindi 2000 TL'yi düşünce 65'e gelmiş oldu.
 
Evet sıfır aldım. Maximum karta mediamarktta 2000 tl maxipuan veriyor. 67 bindi 2000 TL'yi düşünce 65'e gelmiş oldu.
süper fiyat hayırlı olsun
 
s27 serisinden umutluyum ben ya silikon karbon batarya söylentileri falanda var
s10e kullanan biri olarak s25 ultraya geçince zaten büyük bir gelişme var bataryada. Slikon karbon bataryaya gerek yok benim için. Zaten aktif kullanan biri değilim. yaklaşık 4 ayda 50 şarj döngüsüne anca ulaşmışım
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: XPCX
S25 Ultra alın. Düz ve Plus modellerin geniş açı ve telefoto kameraları rezalet.
S26 plus da sensörler ultra ile aynı geniş açı jn3, 3x S5K3LD, 5x yok sadece ana kamera da düz modeldeki Gn3 yerine GNG ne kadar daha iyi bilmiyorum ama.
 
S26 plus da sensörler ultra ile aynı geniş açı jn3, 3x S5K3LD, 5x yok sadece ana kamera da düz modeldeki Gn3 yerine GNG ne kadar daha iyi bilmiyorum ama.
Sensör boyutları nesillerdir aynı. İsimlendirmelerine çok takılmayın. Ultradaki 3x telefoto dediğiniz gibi düz ve plustakiyle aynı diğer sensörler tamamiyle farklı.
 
s10e kullanan biri olarak s25 ultraya geçince zaten büyük bir gelişme var bataryada. Slikon karbon bataryaya gerek yok benim için. Zaten aktif kullanan biri değilim. yaklaşık 4 ayda 50 şarj döngüsüne anca ulaşmışım
hocam siz çağ atlamışsınız :)
 
Geri
Top