4k 240hz OLED Monitör Tavsiyesi

Güzel miş de ben çift monitör flat yapmayı dusunuyorum sadece kararsız kaldım hem 4k mı 2k mı olmalı hem ana monıtor 4k olursa yan sırıtırmı aklımda arkadasların verdıgı tavsıyelerden baska bısey de yok
 
Ben 32" indirimini kaçırdım 4070ti super var bende de şunu bekliyorum tekrar indirime girer

Hemen alacaksan bunu da öneriyolar
 
ya acıkcası bı cekındım bu oled ın bakımı riskleri falan bide ben hor kullanırım genelde benım elımde 2 gune yalan olur gıbı gelıyo :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top