ㅤkai
80+ Bronze
- Katılım
- 27 Ocak 2025
- Mesajlar
- 824
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 399
- Bütçe
- 3300
Kasam Rampage Trapper, işlemcim i7 10700F, anakartım B460M PRO. İşlemcim aşırı ısınıyor TT yaşıyorum dolayısıyla kasma vesaire oluyor. Tam sıvı soğutma olarak "DeepCool LE520 ARGB 240 mm İşlemci Sıvı Soğutucu" alacaktım fakat pompa sesi falan korkuttu beni kahve makinesi gibi ses çıkarıyor diyenler duydum ne yazık ki. Daha sonrasında hava soğutma almam gerektiğini düşündüm. Fakat şöyle bir sıkıntı var ki bende ki RAM RGB yani çift kule alırsam çarpma ihtimali var biraz yukarı kaydırmam gerekecek buna rağmen hava soğutma mı almalıyım? Danıştığım birisi hava soğutma almamı hatta özellikle şunu almamı önerdi. "https://www.gelbura.com/id-cooling-frozn-a610-argb-4pin-pwm-120mm-islemci-sogutucu-pd-TET32445619592" Chatgpt bu kötü diyor daha iyilerini öneriyor dediğimde chatgpt m*l dedi. Kafam aşırı karıştı ne almalıyım lütfen yardımcı olun kaç gündür çözmeye çalışıyorum bu durumdan bıkkınlık geldi artık. Bütçe max 3300