Lahana11
80+ Bronze
- Katılım
- 11 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 703
- Reaksiyon skoru
- 223
Arkadaşlar herkesin öve öve bitiremediği kulaklığı son paramı verip aldım ama pişman oldum.CS2 için özellikle aldım ama oyunda ne ses kasılıyor nede eski kulaklığım fuxi h7 den bile kötü ses vermesi canımı sıktı.Uygulama üzerinden güncellemelerini yaptım ses ayarlarını yaptım değişen hiç bir şey yok kulaklıktan temiz bi ses alamıyorum sanki 500 tl lik bi kulaklık gibi sesi var.Bunu alan arkadaşlar nasıl bi ayar yaptınız ? Gittim micrtosoft storedan dts sound indirip lisansınıda satın aldım.Tek oynadığım oyun cs2 başka bi kulaklık önerirseniz onuda alabilirim iade edip daha ya da düzgün bi ayarı varsa yardımcı olursanız çok sevinirim