Hyperx Cloud 3 S Ses Sorunu

Lahana11

80+ Bronze
Katılım
11 Ağustos 2025
Mesajlar
703
Reaksiyon skoru
223
Arkadaşlar herkesin öve öve bitiremediği kulaklığı son paramı verip aldım ama pişman oldum.CS2 için özellikle aldım ama oyunda ne ses kasılıyor nede eski kulaklığım fuxi h7 den bile kötü ses vermesi canımı sıktı.Uygulama üzerinden güncellemelerini yaptım ses ayarlarını yaptım değişen hiç bir şey yok kulaklıktan temiz bi ses alamıyorum sanki 500 tl lik bi kulaklık gibi sesi var.Bunu alan arkadaşlar nasıl bi ayar yaptınız ? Gittim micrtosoft storedan dts sound indirip lisansınıda satın aldım.Tek oynadığım oyun cs2 başka bi kulaklık önerirseniz onuda alabilirim iade edip daha ya da düzgün bi ayarı varsa yardımcı olursanız çok sevinirim
 
dts değil dolby indir hocam cs2 de çok iyi ses kasılıyor senin ayarlarda sıkıntı vardır
 
dts değil dolby indir hocam cs2 de çok iyi ses kasılıyor senin ayarlarda sıkıntı vardır
yardımcı olurmusun ne yapmam lazım güncellemeyi bi yaptım bir sürü şey çıktı ses bölgesinde
 

Ekler

  • 54272be5-c5a2-40ce-bddd-8615e4b84e27.webp
    54272be5-c5a2-40ce-bddd-8615e4b84e27.webp
    376.1 KB · Hit: 11

Ekler

  • Screenshot_350.webp
    Screenshot_350.webp
    12.9 KB · Hit: 10
dolbyde özel ayar vardı o silindi tekrar bulmaya üşendim klasik game modu seçince bile güzel sesler

Screenshot_351.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Win11 de bu yok niyese😀
aldınmı sen dolbyi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,011
Mesajlar
11,072,624
Üyeler
198,028
Son üye
yigitgrbz
Geri
Top