🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

Beyler Asus Tuf A16 aldım ikici el veya kullanılmış gelme ihtimali var mı
 
bu primeday ardına depoda şenlik olur hazırmıyız beyler :D
 
İade edilebilen her üründe bu risk var hocam
hocam ben atıyorum şimdi 5060ti aldım örnek veriyorum. 5 gün kullandım boşver ya dedim pahalı bu kafama göre iade edebiliyormuyum. Tamam iade hakkı varda suistimal edilmiyormu böyle. Yani art niyetli birisi alıp alıp 15 20 15 20 gün kartları kullanıp kullanıp verebilirmi
 
hocam ben atıyorum şimdi 5060ti aldım örnek veriyorum. 5 gün kullandım boşver ya dedim pahalı bu kafama göre iade edebiliyormuyum. Tamam iade hakkı varda suistimal edilmiyormu böyle. Yani art niyetli birisi alıp alıp 15 20 15 20 gün kartları kullanıp kullanıp verebilirmi
Tıraş makinesi alıp kullanıp iade edeni bile gördüm maalesef Amazonun ve de ürünü satın alan diğer kişilerin hakkına giriyorlar. Amazonun 30 gün boyunca iade süresi suistimal ediliyor. Normalde diğer siteler en fazla 14 gün iade hakkı veriyor. Yazık gerçekten...
 
Her şeyi kölesi olanların aldığının konuşulduğu, telegram linki var mı, ürünleri nerden takip ediyorsunuz yav sorularının döneceği tekrarlanacağı bir dönem geliyor. Kölesi olmayanın ağzı açık baktığı şenlik geliyorrrrr
Hocam aslında çok haklısın şimdi düşününce harbi öyle eskiden çok keyifliydi bu bot muhabbeti yokken
 
Hocam aslında çok haklısın şimdi düşününce harbi öyle eskiden çok keyifliydi bu bot muhabbeti yokken
Evet hocam bişey almanın almasan bile bakmanın keyfi vardı. Artık yok malesef. Bundan sonra da zor olur
 
Bir hafta önce amazondan msi 321up qd oledi 36 bine almıştım. Dün fiyati primeday den dolayi 34 e düşmüştü. Müşteri hizmetlerini arayıp aradaki 2 bin lira farki kupon olarak tanimlar misiniz dedim. Primeday günü icerisinde fiyat düşmediği için farki odeyemeyiz dediler. Dilerseniz iade edip yeniden sipariş verebilirsiniz dediler. Bende bunca zahmete girmeye gerek var mi iade edilen ürün deponuzda hem daha ucuza satilacak hem de kargo esnasinda olusabilecek hasar için bu riske girmeye gerek var mi dedim. Prosedür dışına cikamazlarmis. Haklısınız demekten baska yardimci da olmadilar. Iki taraf icin de risk ve zarar oluşturacagi bir durumda ısrarci olmalarina anlam veremedim.
 
Geri
Top