Amazon Prime ile 9 Taksit 7800x3d ve 9070xt Toplama

laheyl

80+
Katılım
13 Haziran 2026
Mesajlar
6
Reaksiyon skoru
0
Arkadaslar selam, Amazon primedan 9 taksit vade farksız 87k fiyata asagidaki sistemi topladim. Rami ve soğutucuyu ilerde yükselteceğim. Yorumlarinizi bekliyorum.


Ekran kartı
SAPPHIRE PULSE AMD RADEON™ RX 9070 XT GAMING 16GB DUAL HDMI/DUAL DP GPU ✔️

İşlemci
AMD Ryzen 7 7800X3D 4.20GHz 8 Çekirdek 96MB Önbellek Soket AM5 Tray ✔️

Anakart
ASUS B850M MAX GAMING WIFI AMD B850 AM5 DDR5 8000 DP HDMI 3x M2 USB3.2 WiFi 6 + BT AURA RGB mATX 256GB’a kadar ram desteği, 8+2+1 Güç Aşamaları, 1xGen5 M.2, Advanced AI PC-Ready✔️


Ram
Crucial Pro 16GB (OC) 6000MHz DDR5 CP16G60C36U5B Soğutuculu✔️


M2 SSD
Kingston NV3 2TB PCI-Express 4.0 6000/5000 Mb/s Bellek SNV3S/2000G✔️


CPU Soğutucu
MSI MAG COREFROZR AA13 120mm ARGB İşlemci Hava Soğutucu✔️

Kasa
FAZEON F3 750W 80PLUS Bronze 7X120MM Argb Fanlı Atx Bilgisayar Kasası✔️
 
Usta Ram modelini değiş ramlar çok kötü

Aynı şekilde Kingston ssd hem çok pahalı hemde çok yüksek okumuyor

Bir hava soğutucuya 4k vermek....

Bu sistem için 750w deilde 850w yap aartışlar olursa diye pc kapanabilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ram:

Ssd:

Soğutucu:
 
Son düzenleme:
Usta Ram modelini değiş ramlar çok kötü

Aynı şekilde Kingston ssd hem çok pahalı hemde çok yüksek okumuyor

Bir hava soğutucuya 4k vermek....

Bu sistem için 750w deilde 850w yap aartışlar olursa diye pc kapanabilir
750w fazlsaıyla yeterli olacaktır ekran kartı zaten max tdp 350w geri kalan 400w var ve bunu doldurması imkansız sonrası için farklı ekran kartı tercihi olacaksa orasını bilemem. Bence de kule tipi bir soğutma için 4k pahalı bunun yerine belki biraz üstü olacak ama arctic 360 pro felan tercih edilebilir
 
750w fazlsaıyla yeterli olacaktır ekran kartı zaten max tdp 350w geri kalan 400w var ve bunu doldurması imkansız sonrası için farklı ekran kartı tercihi olacaksa orasını bilemem. Bence de kule tipi bir soğutma için 4k pahalı bunun yerine belki biraz üstü olacak ama arctic 360 pro felan tercih edilebilir
Usta işlemci soğutucu her şey yüke binerse 750w hiçbir şekilde yeterli olmaz sen diyosun zaten 350w ı sadece ekran kartı çekiyor ayrıca adamın seçtiği psu kasa c tier saçma yani
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

750w fazlsaıyla yeterli olacaktır ekran kartı zaten max tdp 350w geri kalan 400w var ve bunu doldurması imkansız sonrası için farklı ekran kartı tercihi olacaksa orasını bilemem. Bence de kule tipi bir soğutma için 4k pahalı bunun yerine belki biraz üstü olacak ama arctic 360 pro felan tercih edilebilir
Adam ilerde yükseltebilirim diyor ve 750w bronz psu...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

750w fazlsaıyla yeterli olacaktır ekran kartı zaten max tdp 350w geri kalan 400w var ve bunu doldurması imkansız sonrası için farklı ekran kartı tercihi olacaksa orasını bilemem. Bence de kule tipi bir soğutma için 4k pahalı bunun yerine belki biraz üstü olacak ama arctic 360 pro felan tercih edilebilir
Ayrıca 285w çeken ekran kartın için 1000w gold psu senin için asıl çok saçmalık amacın ne anlamadım ki kral
 
Usta işlemci soğutucu her şey yüke binerse 750w hiçbir şekilde yeterli olmaz sen diyosun zaten 350w ı sadece ekran kartı çekiyor ayrıca adamın seçtiği psu kasa c tier saçma yani
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Adam ilerde yükseltebilirim diyor ve 750w bronz psu...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ayrıca 285w çeken ekran kartın için 1000w gold psu senin için asıl çok saçmalık amacın ne anlamadım ki kral
Demekki sisteme upgrade edeceğim(9 9900x veya 9950x ) ki ondan bunu tercih etmiş olabilirim yada 2. elde çok uyguna yakaladığım içinde belki olabilir bu arada 2 nedenden dolayı bunu tercih ettim öncelikle bunu bir deyineyim ileride yükselteceğim dediği seçenekler ram ve soğutucu birde ben adamın seçtiği kasa ve psu kaliteli demedim zaten sadece 750w yeterli olacağından söyledim. Benim sistemimde de şunu söyleyim yani ekran kartına undervolt ve işlemciye pbo ve curve yapmış biriyim zaten şuan psu iyiyce bomboş onun detayını da vereyim yani. geri kalan 400w meslesine şuradan geleyim sistemdeki diğer en çok watt çekecek olan işlemci o da max 150w olsa 250w(ram ve geri kalan sistem bileşenleri için fazlasıyla yeterli ki bu max senaryolar kolay kolay oluşabilecek durumlar değil oyun oynayarak bu değerle ulaşamazsın bizzat lian li ekranım ile deneyimleyerek söylüyorum) adama geri kalıyor benim eski sitemimde 700w(deepcool hemde oem psu) ile bu ihtiyaçları karşılayabiliyordum.
 
Demekki sisteme upgrade edeceğim(9 9900x veya 9950x ) ki ondan bunu tercih etmiş olabilirim yada 2. elde çok uyguna yakaladığım içinde belki olabilir bu arada 2 nedenden dolayı bunu tercih ettim öncelikle bunu bir deyineyim ileride yükselteceğim dediği seçenekler ram ve soğutucu birde ben adamın seçtiği kasa ve psu kaliteli demedim zaten sadece 750w yeterli olacağından söyledim. Benim sistemimde de şunu söyleyim yani ekran kartına undervolt ve işlemciye pbo ve curve yapmış biriyim zaten şuan psu iyiyce bomboş onun detayını da vereyim yani. geri kalan 400w meslesine şuradan geleyim sistemdeki diğer en çok watt çekecek olan işlemci o da max 150w olsa 250w(ram ve geri kalan sistem bileşenleri için fazlasıyla yeterli ki bu max senaryolar kolay kolay oluşabilecek durumlar değil oyun oynayarak bu değerle ulaşamazsın bizzat lian li ekranım ile deneyimleyerek söylüyorum) adama geri kalıyor benim eski sitemimde 700w(deepcool hemde oem psu) ile bu ihtiyaçları karşılayabiliyordum.
Benim Demek istediğim şey şu kral Ani güç çekişlerinde psu da daha fazla yer kalır Gelecekte herhangi gibi bir şey artırır 850w la rahat takılır ayrıca daha daha serin çalışır anlıyomusun demek istediklerimi Zaten sana yazışımda ne demişimi ani yüke binmeler

Ve ani yüke binmeler rahat bunun gibi bi sistemde 650w 700w ı bulur ayrıca böyle bi sistem toplayıp 750w bronz psu almak bana göre saçmalık
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Demekki sisteme upgrade edeceğim(9 9900x veya 9950x ) ki ondan bunu tercih etmiş olabilirim yada 2. elde çok uyguna yakaladığım içinde belki olabilir bu arada 2 nedenden dolayı bunu tercih ettim öncelikle bunu bir deyineyim ileride yükselteceğim dediği seçenekler ram ve soğutucu birde ben adamın seçtiği kasa ve psu kaliteli demedim zaten sadece 750w yeterli olacağından söyledim. Benim sistemimde de şunu söyleyim yani ekran kartına undervolt ve işlemciye pbo ve curve yapmış biriyim zaten şuan psu iyiyce bomboş onun detayını da vereyim yani. geri kalan 400w meslesine şuradan geleyim sistemdeki diğer en çok watt çekecek olan işlemci o da max 150w olsa 250w(ram ve geri kalan sistem bileşenleri için fazlasıyla yeterli ki bu max senaryolar kolay kolay oluşabilecek durumlar değil oyun oynayarak bu değerle ulaşamazsın bizzat lian li ekranım ile deneyimleyerek söylüyorum) adama geri kalıyor benim eski sitemimde 700w(deepcool hemde oem psu) ile bu ihtiyaçları karşılayabiliyordum.
150w işlemci 350w ekran kartı kaldı sana 200 watt gibi bir şey deil bu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Demekki sisteme upgrade edeceğim(9 9900x veya 9950x ) ki ondan bunu tercih etmiş olabilirim yada 2. elde çok uyguna yakaladığım içinde belki olabilir bu arada 2 nedenden dolayı bunu tercih ettim öncelikle bunu bir deyineyim ileride yükselteceğim dediği seçenekler ram ve soğutucu birde ben adamın seçtiği kasa ve psu kaliteli demedim zaten sadece 750w yeterli olacağından söyledim. Benim sistemimde de şunu söyleyim yani ekran kartına undervolt ve işlemciye pbo ve curve yapmış biriyim zaten şuan psu iyiyce bomboş onun detayını da vereyim yani. geri kalan 400w meslesine şuradan geleyim sistemdeki diğer en çok watt çekecek olan işlemci o da max 150w olsa 250w(ram ve geri kalan sistem bileşenleri için fazlasıyla yeterli ki bu max senaryolar kolay kolay oluşabilecek durumlar değil oyun oynayarak bu değerle ulaşamazsın bizzat lian li ekranım ile deneyimleyerek söylüyorum) adama geri kalıyor benim eski sitemimde 700w(deepcool hemde oem psu) ile bu ihtiyaçları karşılayabiliyordum.
Bak iyi en iyi halle düşünelim 380watt ekran kartı desek işlemci 145 watt ram işlemci fanlar vesaire hepsi 70 desek 595 sadece oldu bide yüke bindi desek 650 700w etti sana adamın seçtiği psu da bronz hemısınacak hem ses çıkaracak 50 wattlık bi boşlukta sıkışacak
 
Benim Demek istediğim şey şu kral Ani güç çekişlerinde psu da daha fazla yer kalır Gelecekte herhangi gibi bir şey artırır 850w la rahat takılır ayrıca daha daha serin çalışır anlıyomusun demek istediklerimi Zaten sana yazışımda ne demişimi ani yüke binmeler

Ve ani yüke binmeler rahat bunun gibi bi sistemde 650w 700w ı bulur ayrıca böyle bi sistem toplayıp 750w bronz psu almak bana göre saçmalık
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


150w işlemci 350w ekran kartı kaldı sana 200 watt gibi bir şey deil bu
Bana göre bu şekilde bir sistem toplasam yada kendi sisteminden örnek verecek olursam ben tüm parçaların kaliteli olmasına bakarım PSU A-tier zaten anakart olarak gigabyte x870e aorus aero x3d alacağım a- tier olacak ekran kartı 4070ti super kaliteli bir marka ve model yani A-tier ben oyun profil değil Yazılım için kullanıyorum sistemi bana 9070xt neden yok diye sorarsın diye önden yazıyorum. Ama herkesin bütçe herkes ile aynı değil bunu da bilmek lazım
 
Bana göre bu şekilde bir sistem toplasam yada kendi sisteminden örnek verecek olursam ben tüm parçaların kaliteli olmasına bakarım PSU A-tier zaten anakart olarak gigabyte x870e aorus aero x3d alacağım a- tier olacak ekran kartı 4070ti super kaliteli bir marka ve model yani A-tier ben oyun profil değil Yazılım için kullanıyorum sistemi bana 9070xt neden yok diye sorarsın diye önden yazıyorum. Ama herkesin bütçe herkes ile aynı değil bunu da bilmek lazım
Ben öneri yaptım gerisi adama kalır değiştirmeye gerek görür görmez zaten 750w yeterli olur bu konuda 2 mizde hem fikiriz demek istediğim 750w (BRONZ) olduğu için sıkıntı çıkırabilir yüke bine ısınır filan sadece düşünmek amacıyla söylüyorum bak 850w bronz psu alır oda olur
 
Usta Ram modelini değiş ramlar çok kötü

Aynı şekilde Kingston ssd hem çok pahalı hemde çok yüksek okumuyor

Bir hava soğutucuya 4k vermek....

Bu sistem için 750w deilde 850w yap aartışlar olursa diye pc kapanabilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ram:

Ssd:

Soğutucu:

dostum soğutucuya 4k vermedim 1299 tl ye aldim. yanlis bakmissin sanırım.

ram neden kötü? olmadı o viper patriot ile değiştiririm aynı nerdeyse fiyatı.

kasa konusunda kasa ayrı psu ayrı almak cok pahalıya geliyor. para kalmadi yoksa ben de 850-1000 falan almak isterdim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

750w fazlsaıyla yeterli olacaktır ekran kartı zaten max tdp 350w geri kalan 400w var ve bunu doldurması imkansız sonrası için farklı ekran kartı tercihi olacaksa orasını bilemem. Bence de kule tipi bir soğutma için 4k pahalı bunun yerine belki biraz üstü olacak ama arctic 360 pro felan tercih edilebilir

kule tipi hava soğutucu 1299 tl ye aldım hocam 4k değil.

750w yeter diye düşünüyorum kasa ve psu çok bütçem kalmadı hatta zorladım baya ama bunu begendim umarim yeterli olur.
 
dostum soğutucuya 4k vermedim 1299 tl ye aldim. yanlis bakmissin sanırım.

ram neden kötü? olmadı o viper patriot ile değiştiririm aynı nerdeyse fiyatı.

kasa konusunda kasa ayrı psu ayrı almak cok pahalıya geliyor. para kalmadi yoksa ben de 850-1000 falan almak isterdim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



kule tipi hava soğutucu 1299 tl ye aldım hocam 4k değil.

750w yeter diye düşünüyorum kasa ve psu çok bütçem kalmadı hatta zorladım baya ama bunu begendim umarim yeterli olur.
Ben arkadaşın galyanına geldim bir daha bakmak istemedim kule tipi soğutucusuna ama diğer fikirlerim konusunda hala daha aynı fikirdeyim.
 
Ben arkadaşın galyanına geldim bir daha bakmak istemedim kule tipi soğutucusuna ama diğer fikirlerim konusunda hala daha aynı fikirdeyim.
tesekkur ederim sen yeterli demissin. ben de yeterli olacağı kanaatindeyim zaten 2k 4k olmazsa olmaz veya ağır işler vs pek işim yok. cs oynarım bi sadece arada rdr2 falan girerim en fazla o.
 
Dostum bütçene bu parçalar fena değil ama o fiyata çok daha performanslı ve geleceğe yönelik bir sistem toplanabilir. Piyasayı anlık tarayıp bütçenle alabileceğin en kusursuz sıfır/ikinci el listeyi hazırlamamı istersen Discord sunumda bütçeni belirtip talep açabilirsin, birlikte bizzat inceleyelim:https://discord.gg/v3Zp2gSKn
link çalışmıyor tıklayınca hiçbir şey gelmiyor kanka. bu arada ikinci ele güvenemedim çok sıcak bakmadim. sıfırla aralarında pek fark olmuyor falan. tesekkur ederim
 
dostum soğutucuya 4k vermedim 1299 tl ye aldim. yanlis bakmissin sanırım.

ram neden kötü? olmadı o viper patriot ile değiştiririm aynı nerdeyse fiyatı.

kasa konusunda kasa ayrı psu ayrı almak cok pahalıya geliyor. para kalmadi yoksa ben de 850-1000 falan almak isterdim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



kule tipi hava soğutucu 1299 tl ye aldım hocam 4k değil.

750w yeter diye düşünüyorum kasa ve psu çok bütçem kalmadı hatta zorladım baya ama bunu begendim umarim yeterli olur.
1300tl ye aldıysan iyi ama 7800x3d için yeterli olurmu pek emin deilim

Ram amd expo desteklemiyo fps düşük gelir ramlardan dolayı ve ramın cl değeri kötü iyi deil

750w yeterli olur ama garanti gitmek için 850w psu kasa da alabilirsin aynı şekilde 2k bin tl faln oynar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,654
Mesajlar
11,079,462
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top