Genetikleri Kabullenmek

GökTürkHan

80+ Gold
Katılım
8 Aralık 2023
Mesajlar
6,901
Reaksiyon skoru
2,425
1 senedir araştırma yapıyorum ve toplamış olduğum bilgiler ile şunu anlıyorumki tipsiz olan birisi hiçbir zaman yakışıklı olamaz en iyi estetik cerrahları plastik cerrahları bir arayada gelse malesefki beyler genetir kaderden kaçamıyoruz bugünün tanrıları benim için bilim adı altında toplanıpta insanlık adına ciddi buluşlar ve ilerlemeler kaydedenlerken onlar dahi bir şey yapamıyor malesef kimilerimiz istediği hayatın temeline ve özgüvene ulaşamadan hayatlarını geçirip bitiricek kaybedenler kulübüne hoş geldiniz dostlar tanrılar yok sadece biziz
 
Nusretin gençlik haline bak birde şimdiki haline bak para her şeyi çözer
 
Nusretin gençlik haline bak birde şimdiki haline bak para her şeyi çözer
Hocam benim tipi çözsün 5m bayılmaya hazırım yapay zeka desteği ilede çok araştırdım temelde kemik yapın elverişliyle iyi olabiliyorsun aksine hicbirşey olmuyor
 
Fiziksel kusurdan dönüş yok ama yüze müdahale edilebiliyor. Kaza sonrası ciddi bir hasar olmadıktan sonra estetiğin çözemeyeceği sorun yok.
 
Fiziksel kusurdan dönüş yok ama yüze müdahale edilebiliyor. Kaza sonrası ciddi bir hasar olmadıktan sonra estetiğin çözemeyeceği sorun yok.
Hocam yaralanmaları demiyorum direk ben kendi yüzümü yakışıklı veya ortalama bulmuyorum diyelim ve iyi değilseniz estetik cidden bir şey yapamıyor
 
Hocam yaralanmaları demiyorum direk ben kendi yüzümü yakışıklı veya ortalama bulmuyorum diyelim ve iyi değilseniz estetik cidden bir şey yapamıyor

Nasıl yapamıyor? Tayland, Shrek'i bile Biskolata erkeği Carlos'a çeviriyor.
 
1 senedir araştırma yapıyorum ve toplamış olduğum bilgiler ile şunu anlıyorumki tipsiz olan birisi hiçbir zaman yakışıklı olamaz en iyi estetik cerrahları plastik cerrahları bir arayada gelse malesefki beyler genetir kaderden kaçamıyoruz bugünün tanrıları benim için bilim adı altında toplanıpta insanlık adına ciddi buluşlar ve ilerlemeler kaydedenlerken onlar dahi bir şey yapamıyor malesef kimilerimiz istediği hayatın temeline ve özgüvene ulaşamadan hayatlarını geçirip bitiricek kaybedenler kulübüne hoş geldiniz dostlar tanrılar yok sadece biziz
Hocam size katılmıyorum.
Bir erkek eğer gerçekten çok ciddi, felaket derecede çirkin değilse; yüzünde kalıcı, devasa yaralar vb. yoksa, o erkek yakışıklıdır.

Hatta erkekte yakışıklılıktan önce karizma, duruş ve özgüven gelir. Yani bir erkek ortalamanın altında bile sayılsa, giyinmeyi biliyor, kendine bakıyor ve spor yapıyorsa her yerde kendini öne çıkarır.

Kendimden biliyorum; 1 yıl öncesine kadar kafası yumurtaya benzeyen, ezik ve asosyal bir tiptim. Lisede ilk 2 yıl çok fena zorbalandım zaten. Burnum yamuk, çocukluğumdan beri ağzımdan nefes aldığım için dişlerim de çarpışıktı. Çene hattım zaten yoktu.

Ama buna rağmen saç kesiminiz, genel bakımınız ve fiziğiniz iyi olursa her şey düzeliyor. O kadar saydığım kusura rağmen şu an gayet tipi yerinde, eli yüzü düzgün birisi olarak görülüyorum. Kendime bakmaya başladıktan sonra sadece ben değil, çevrem de bunu söylemeye başladı.

Evet, belki muazzam yakışıklı değilim ama çirkin de değilim.

Ve bu biraz da insanın kendini nasıl gördüğüyle alakalı. Eğer sürekli bu kafadaysanız, çevreniz de sizi öyle görür. Önce kendinizle barışık olmanız, kendinizi beğenmeniz lazım ki çevrenizde bir seviyeniz olsun.

Hayat kısa, bunları takmamak lazım.

Bu kadar uzun yazma sebebim, gerçekten bunların tamamını yaşamış ve deneyimlemiş birisi olmam.
 
Biraz çocukça düşüncelerde olduğunu söylemem gerekir. Herkes köşeli çene yapısına ne bileyim ufak buruna sahip olacak diye bir şey yok. Kilona yağ oranına dikkat edeceksin cilt bakımını saçını sakalını aksatmayacaksın. Temiz ve bakımlı olduktan sonrası önemli değil. Yok surat kemiklerim uygun değil falan hemen estetik düşünmek saçma.
 
Hocam yaralanmaları demiyorum direk ben kendi yüzümü yakışıklı veya ortalama bulmuyorum diyelim ve iyi değilseniz estetik cidden bir şey yapamıyor
Korede veya japonyada yapılıyor genel olarak kemik yapısı bozuk olan derisinde doğuştan bozukluk olan insanlara cerrahi operasyonlarla müdahale edilebiliyor fakat şöyle bir durum var senin durumunun gerçekten bir estetik ameliyat gerektirdiğini düşünmüyorum psiklojik olduğunu düşünüyorum kimse kusursuz değildir arkadaşlar bunu unutmayın ama siz güçlü yönlerinize odaklanıp o yönlerinizi geliştirirseniz kusurlar görülmez bunuda unutmayın. Ayrıca dip not sosyal medyayı azalt ve kendini kıyaslamayı bırak spora başla vücudunu geliştir spor yaptıkça özgüven gelecektir.
 
Geri
Top