R Six Seige Oynanır mı

hekimoğlu adayı

80+ Bronze
Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
1,790
Reaksiyon skoru
515
bi baktım kütüphanemde r6 siege var güncel durumu nasıl oyunun oynanır mı zevkli mi oyun hakkında hiç bilgim yok sadece ağır ve yavaş bi oyun onu biliyorum benim gibi valo cs oynayan birine gider mi
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
bi baktım kütüphanemde r6 siege var güncel durumu nasıl oyunun oynanır mı zevkli mi oyun hakkında hiç bilgim yok sadece ağır ve yavaş bi oyun onu biliyorum benim gibi valo cs oynayan birine gider mi
Oynanır ben oynuyom. 400 küsür saatim var her opyi öğrenene kadar rahat 100 saatin gider zaten. Cs valo gibi oyunlardan farklı genel olarak yavaş ve taktiksel oyun. Hızlı anlar da oluyor tabi sana ve düşmana bağlı. İstersen saldıran olarak defuser da kurup 5 dakika sürer raunt istersen aimine ve takım infolaşmana güvenip sledge ile 10 saniyede bitirirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Cs de oynuyom gidiyor bende
 
Oynanır ben oynuyom. 400 küsür saatim var her opyi öğrenene kadar rahat 100 saatin gider zaten. Cs valo gibi oyunlardan farklı genel olarak yavaş ve taktiksel oyun. Hızlı anlar da oluyor tabi sana ve düşmana bağlı. İstersen saldıran olarak defuser da kurup 5 dakika sürer raunt istersen aimine ve takım infolaşmana güvenip sledge ile 10 saniyede bitirirsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Cs de oynuyom gidiyor bende
bu oyunun 2. si vardı sanki
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
O Oyunu oynayabilmek için özel harekatçı olmak lazım 😅 çok detaylı ve güzel bir fps oyunu mu ama alışması zaman alıyor
 
bi baktım kütüphanemde r6 siege var güncel durumu nasıl oyunun oynanır mı zevkli mi oyun hakkında hiç bilgim yok sadece ağır ve yavaş bi oyun onu biliyorum benim gibi valo cs oynayan birine gider mi
Önce bir sözleşmeli er olarak ırak yapıp elini ısıtman lazım knkam
 
bi baktım kütüphanemde r6 siege var güncel durumu nasıl oyunun oynanır mı zevkli mi oyun hakkında hiç bilgim yok sadece ağır ve yavaş bi oyun onu biliyorum benim gibi valo cs oynayan birine gider mi
kesinlikle oynanır ama pes etmiceksin oyun ilk ay çok zorlayabilir ama karakterleri bazı maplerin taktiklerini öğrendikten sonra aşırı keyif alacaksın
 
bi baktım kütüphanemde r6 siege var güncel durumu nasıl oyunun oynanır mı zevkli mi oyun hakkında hiç bilgim yok sadece ağır ve yavaş bi oyun onu biliyorum benim gibi valo cs oynayan birine gider mi
4kdan fazla saatim var son güncelleme ile rank kasmak çok zor olmuş onun haricinde en sevdiğim oyundur kendisi. Ekiple oynaman senin için daha iyi olur hem oyunu hızlı öğrenirsin hemde eğlenirsin
 
kesinlikle oynanır ama pes etmiceksin oyun ilk ay çok zorlayabilir ama karakterleri bazı maplerin taktiklerini öğrendikten sonra aşırı keyif alacaksın
İLK AY ÇOK ZOR ÇÖZÜLEBİLİR Mİ yaz 3 ay zaten .d bana müsade usta
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,873
Mesajlar
11,082,086
Üyeler
198,209
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top