Genetikleri Kabullenmek

Erkekte yüz güzelliği aranmaz. Boyunu değiştiremezsin ama uzunsan daha iyidir.
Onun dışında göt göbeği salmayacaksın düzenli olmasada spor yapacan ve fit duruş ya da heybetli duruşu yakalamaya calıs. Zargana olma obezde olma.
Sacı sakalı militan gibi salma ortalama bi bakımın olsun.
Giyim olarakta ne ergen gibi giyin ne keko gibi şık pantolon şık kıyafetler tercih et dünyada ki erkeklerin %80inden önde olursun. Girdiğin ortamda insanların önyargısı olmaz tipinden önce bunlar dikkat ceker.
 
İlyas Salman gibi olabilmek için doğuştan yakışıklı olmalısınız. Sonradan olmuyor malesef.
 
1 senedir araştırma yapıyorum ve toplamış olduğum bilgiler ile şunu anlıyorumki tipsiz olan birisi hiçbir zaman yakışıklı olamaz en iyi estetik cerrahları plastik cerrahları bir arayada gelse malesefki beyler genetir kaderden kaçamıyoruz bugünün tanrıları benim için bilim adı altında toplanıpta insanlık adına ciddi buluşlar ve ilerlemeler kaydedenlerken onlar dahi bir şey yapamıyor malesef kimilerimiz istediği hayatın temeline ve özgüvene ulaşamadan hayatlarını geçirip bitiricek kaybedenler kulübüne hoş geldiniz dostlar tanrılar yok sadece biziz
kısa özet tavsiyeler vermeye çalışacağım elindekinin en iyisini yapmak lazım tip sadece önizlenim, fragman gibi düşün eğer tipsizsen spor yaparak ortalama üstü bi vücut ve gerek genelkültür gerek diksiyon gerek bildiğin bilgiler ilgi alanların ve karakterinle bir çok insanın önüne geçersin ayrıca sosyal medyadan bi beklentin olmasın sosyal hayatta aktif olarak bir çok şeyi yaparsın ne çirkin yüzüne bakılmayacak adamlar ne kızlarla beraber nedeni özgüvenli olmaları ve belli bi karakterleri olmalı bu kadar basit aslında
 
1 senedir araştırma yapıyorum ve toplamış olduğum bilgiler ile şunu anlıyorumki tipsiz olan birisi hiçbir zaman yakışıklı olamaz en iyi estetik cerrahları plastik cerrahları bir arayada gelse malesefki beyler genetir kaderden kaçamıyoruz bugünün tanrıları benim için bilim adı altında toplanıpta insanlık adına ciddi buluşlar ve ilerlemeler kaydedenlerken onlar dahi bir şey yapamıyor malesef kimilerimiz istediği hayatın temeline ve özgüvene ulaşamadan hayatlarını geçirip bitiricek kaybedenler kulübüne hoş geldiniz dostlar tanrılar yok sadece biziz
1 yıl boyunca neyi araştırdın ki? Twitterdaki blackpillcilerin hayata küfrediş postlarını mı?
 
1 yıl boyunca neyi araştırdın ki? Twitterdaki blackpillcilerin hayata küfrediş postlarını mı?
Yok yüz anatomisini cerrahi işlemleri ve nasıl neye göre uygulandıklarını
 
Yok yüz anatomisini cerrahi işlemleri ve nasıl neye göre uygulandıklarını
Anladım hocam. Ya diyeceğim şey seni rahatlatır mı bilmiyorum ama buradaki bazı insanların dediği gibi, Çoğu dış görünüş(erkekler için) giyimine, duruşuna, ne kadar obez veya zargana olmadığına bakıyor. Bence tek değiştiremeyeceğimiz avantaj/dezavantaj boydur ama ona da %100 anlam yüklemek de manasız çinkü nereye kadar.


Ben kendimden örnek verecek olursam 11. sınıfta falan çok kiloluydum ve tek tük şeyler giyiyordum. Arkadaşlarım falan da bana yüzümün çok yağlı olduğunu, kilo verirsem yüzümün açılacağını söylediler ve gerçekten de öyle oldu. Akrabalarım, ailem, samimi ve samimi olmadığım tanıdıklarım, arkadaşlarım falan hep şaşırdı değişimini görünce. Hatta bir kızla bir seviyeye kadar ilerletebilmiştim o az buçuk güvenimle.

İstisnalar kaideyi bozmaz ama burada tipten yakınan erkeklerin çoğu bence çirkin değil, ortalama. Ortalama veya bir tık üstü de genellikle ok oluyor
 
1 senedir araştırma yapıyorum ve toplamış olduğum bilgiler ile şunu anlıyorumki tipsiz olan birisi hiçbir zaman yakışıklı olamaz en iyi estetik cerrahları plastik cerrahları bir arayada gelse malesefki beyler genetir kaderden kaçamıyoruz bugünün tanrıları benim için bilim adı altında toplanıpta insanlık adına ciddi buluşlar ve ilerlemeler kaydedenlerken onlar dahi bir şey yapamıyor malesef kimilerimiz istediği hayatın temeline ve özgüvene ulaşamadan hayatlarını geçirip bitiricek kaybedenler kulübüne hoş geldiniz dostlar tanrılar yok sadece biziz
 
Yakışıklılık ve güzellik görecelidir burda hepimiz o sosyal medyadaki o yakışıklu erkeklerden değiliz yani, biraz fit bir vücut, normal bir yüz gayet yakışıklı bir yüzdür kimisi çirkinsin der kimisi yakışıklı der. Herkes sosyal medyadaki o sürekli yüzü için uğraşan yüzünde ufak bir kırışıklık olmasın diye gülümsemeyen tiplerden olmak zorunda değil.
 
Anladım hocam. Ya diyeceğim şey seni rahatlatır mı bilmiyorum ama buradaki bazı insanların dediği gibi, Çoğu dış görünüş(erkekler için) giyimine, duruşuna, ne kadar obez veya zargana olmadığına bakıyor. Bence tek değiştiremeyeceğimiz avantaj/dezavantaj boydur ama ona da %100 anlam yüklemek de manasız çinkü nereye kadar.


Ben kendimden örnek verecek olursam 11. sınıfta falan çok kiloluydum ve tek tük şeyler giyiyordum. Arkadaşlarım falan da bana yüzümün çok yağlı olduğunu, kilo verirsem yüzümün açılacağını söylediler ve gerçekten de öyle oldu. Akrabalarım, ailem, samimi ve samimi olmadığım tanıdıklarım, arkadaşlarım falan hep şaşırdı değişimini görünce. Hatta bir kızla bir seviyeye kadar ilerletebilmiştim o az buçuk güvenimle.

İstisnalar kaideyi bozmaz ama burada tipten yakınan erkeklerin çoğu bence çirkin değil, ortalama. Ortalama veya bir tık üstü de genellikle ok oluyor
Hocam zaten amaç hiç olmasa bile ortalama olmak benim genetiksel olarak saç seyrek ve ince telli alın çizgimde gerilediğinden alnım geniş duruyor ve orta yüzünde uzun duruyor gözler boş bakan tarzda desteksiz kaldığından mesela hani bunu ortalama hale çekmek bile bazen olamıyor insan aklındaki gibisinden ortalama olamayabiliyor ben bu yaşımda mecburen protez saç takmak zorundayım boyu yine bir şekil ameliyat ile halledebiliyoruz evet lakin yüz başka bir seviye yani kabul etsekte etmesekte tip konusunda iyi olan birisi çoğu zaman öndedir fiziğide normal olduğu sürece tipi iyi olmayan ise genelde bir avantaj ile yine de geyi kurmak için çoğu zaman spor yapıyor karakter diksiyon falan tabikide önemli lakin ilk saygı her zaman tipten geliyor ilk izlenimdir tip
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Erkekte yüz güzelliği aranmaz. Boyunu değiştiremezsin ama uzunsan daha iyidir.
Onun dışında göt göbeği salmayacaksın düzenli olmasada spor yapacan ve fit duruş ya da heybetli duruşu yakalamaya calıs. Zargana olma obezde olma.
Sacı sakalı militan gibi salma ortalama bi bakımın olsun.
Giyim olarakta ne ergen gibi giyin ne keko gibi şık pantolon şık kıyafetler tercih et dünyada ki erkeklerin %80inden önde olursun. Girdiğin ortamda insanların önyargısı olmaz tipinden önce bunlar dikkat ceker.
Hocam.yinede tip ilk izlenim oluyor ya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kendine ait bir tarz olustur. Bu is oyle yuz ameliyati vs ile olacak is degil. Merak ediyorum iyi bir tip nasil olur?
Dengeli canlı duran belirli bir karakteristlikte çekiciliği veya maskulenliği olandır hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Resim ata bilir misin? Değerlendirelim bakalım. 😂 :love:
Olmazz
 
Hocam zaten amaç hiç olmasa bile ortalama olmak benim genetiksel olarak saç seyrek ve ince telli alın çizgimde gerilediğinden alnım geniş duruyor ve orta yüzünde uzun duruyor gözler boş bakan tarzda desteksiz kaldığından mesela hani bunu ortalama hale çekmek bile bazen olamıyor insan aklındaki gibisinden ortalama olamayabiliyor ben bu yaşımda mecburen protez saç takmak zorundayım boyu yine bir şekil ameliyat ile halledebiliyoruz evet lakin yüz başka bir seviye yani kabul etsekte etmesekte tip konusunda iyi olan birisi çoğu zaman öndedir fiziğide normal olduğu sürece tipi iyi olmayan ise genelde bir avantaj ile yine de geyi kurmak için çoğu zaman spor yapıyor karakter diksiyon falan tabikide önemli lakin ilk saygı her zaman tipten geliyor ilk izlenimdir tip
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam.yinede tip ilk izlenim oluyor ya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dengeli canlı duran belirli bir karakteristlikte çekiciliği veya maskulenliği olandır hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Olmazz
Fiziksel bir sey goremedim neden kendin bu tarzda olmuyorsun
 
Geri
Top