RTX 5070 Ryzen 5 7500x3d

west0

80+
Katılım
6 Şubat 2024
Mesajlar
26
Reaksiyon skoru
2
S.a arkadaşlar
Sizden bilgi almak istiyorum ürün hakkında alınır mı? alınmazmı diye ürün 2. El 2 ay kullanılmış

1 tb m2 ssd var Kingston marka, 16 gb Viper venom cl30 6000 Hz ram, rtx 5070 colorful ekran kartı, amd ryzen 5 7500X3D, segatop kule tipi hava soğutucu, segatop akvaryum kasa 750w bronze power supply Ile beraber, gigabyte b840m anakart. Kasa içerisinde 6 âdet fan var

54.000TL

Dönüş yaparsanız sevinirim

Ürün buradan alınmış
 
Hocam 0 r5 7500fli olanlar gecen hafta 56 57bine, u245kflisi 58e vardi zaten. 7500fi 4e satip 8koysan ustune 63 oluyo diyelim. Sıfırı 63 bin diyelim 5 6 taksit. 2.el 54 bana alinabilir geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

0 düşünürsen bu da cok iyi haberin olsun
 
Fiyat ucuz evet 54 bin nakit ama taksit felan yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam 0 r5 7500fli olanlar gecen hafta 56 57bine, u245kflisi 58e vardi zaten. 7500fi 4e satip 8koysan ustune 63 oluyo diyelim. Sıfırı 63 bin diyelim 5 6 taksit. 2.el 54 bana alinabilir geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

0 düşünürsen bu da cok iyi haberin olsun
Hocam amd ekran kartına tövbeliyim
 
Fiyat ucuz evet 54 bin nakit ama taksit felan yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam amd ekran kartına tövbeliyim
54u taksit demedim normalde 3 gun once 245kfli olan 58e vatanda, r5 7500fljside itopyada 56bjne 5 6 taksite vardi. 2 el R5 7500flle 0 7500x3d arasinda 8 falan var desek sıfırı 63e yerine 2.eli 54bine geliyorda nakiti olana mantikli olabilir ama açıkçası ben 9070xt olani alirdim. Hem 3 taksit hem 0 hem de 9070xt 5070e gore oyun icin cok daha iyi bi ekran ksrti
 
Hocam 0 r5 7500fli olanlar gecen hafta 56 57bine, u245kflisi 58e vardi zaten. 7500fi 4e satip 8koysan ustune 63 oluyo diyelim. Sıfırı 63 bin diyelim 5 6 taksit. 2.el 54 bana alinabilir geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

0 düşünürsen bu da cok iyi haberin olsun
500 ssd ve 16gb ramle mi cok iyi ?
 
Mantıklı geldi ama furmark testini iste bide ssd nin tam modeli nedir
 
500 ssd ve 16gb ramle mi cok iyi ?
Hocam 0 fiyat olarak ksrsilastiriyorum ben. 500gbli u225f ve r5 7500fli 5070 oemler zaten 56 57bine satiliyor ki 3 4 gundur stoklari bitti. Bunun islemcisi de cok en kotu 6 7 bin fark eklersen 63 64e gelecek zaten. 0i 64, 2 ayluk 2.el 54 bana normal geldi. Ki ben alinabilir dedim cok iyi dediğim linkini attigim 9070xt
 
Fiyat ucuz evet 54 bin nakit ama taksit felan yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam amd ekran kartına tövbeliyim
Niye amd den tövbelisin kral 9070 xt 5070 den çok çok daha iyi bir kart
 
S.a arkadaşlar
Sizden bilgi almak istiyorum ürün hakkında alınır mı? alınmazmı diye ürün 2. El 2 ay kullanılmış

1 tb m2 ssd var Kingston marka, 16 gb Viper venom cl30 6000 Hz ram, rtx 5070 colorful ekran kartı, amd ryzen 5 7500X3D, segatop kule tipi hava soğutucu, segatop akvaryum kasa 750w bronze power supply Ile beraber, gigabyte b840m anakart. Kasa içerisinde 6 âdet fan var

54.000TL

Dönüş yaparsanız sevinirim

Ürün buradan alınmış
54 çok bence buna.
 
Geri
Top