❌İndirim Bitti! Klassegear Ürünler 1 TL

İptal geldi 1 tane dac almıştım
 
1782388134969.webp
 
Ortada hata olduğu kısmen kesinleştiğine göre. Ürünü gelen kişilerin sevinmek yerine ürünü açmadan iade etmesini öneriyorum.
 
hadi hic kimseye ulaşmasa uzulmicemde boylede koyuyor insana
bu tarz absürt indirimlerin kanunu bu yıllardır işin içindeyim bu durum sekmez bazıları yararlanır bazıları iptalle kalır. kendi fikrimde gözlemimde bir indirim birden fazla yerde paylaşınca hayır gelmiyor şu indirim özelinde face gruplarına dahi düşmüştü hiç ümidim yoktu yinede yararlanan 30 50 kişi vardır NT
 
Ortada hata olduğu kısmen kesinleştiğine göre. Ürünü gelen kişilerin sevinmek yerine ürünü açmadan iade etmesini öneriyorum.
50 Ürün parasına bi ton reklam yapan firmaya bedava reklam yapmasını oneriyorsun
 
50 Ürün parasına bi ton reklam yapan firmaya bedava reklam yapmasını oneriyorsun
Reklam amaçlı kasten olsa satıcı bu ürünleri kendi gönderecek şekilde sisteme girebilirdi. Ürünü göndermez veya yanlış bi ürün gönderirdi.
Burada satıcının isteği dışında bir durum olduğu kanaatindeyim. Reklam olarak düşünmüyorum. İlk satın alanlar 1 liraya fare bile aldı tanesi 1600 liraydı.
Ben sadece kendi düşüncemi yazıyorum. Herkesin düşüncesine saygım var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Amazon'un hatasını ben niye üstleneyim?
Ürün amazon satıcılı değil. Ürünü satan pazaryeri satıcısı. Yani hatayı yapan satıcı, amazon değil.
 
Ürün amazon satıcılı değil. Ürünü satan pazaryeri satıcısı. Yani hatayı yapan satıcı, amazon değil.
Aynı şey başka bir üründe yaşanmıştı ve satıcı Amazon'un hatası olduğunu söylemişti. Böyle durumların çoğunda hata Amazon'dan kaynaklanıyor. Eğer satıcı kaynaklıysa iptal edebilirdi. Zaten THH'ye gitsen bile satıcıyı haklı bulurdu. Muhtemelen Amazon gönderilen ürünlerin zararını karşılamıştır.
 
Aynı şey başka bir üründe yaşanmıştı ve satıcı Amazon'un kendi hatası olduğunu söylemişti. Böyle durumların çoğunda hata Amazon'dan kaynaklanıyor. Eğer satıcı kaynaklıysa iptal edebilirdi. Zaten THH'ye gitsen bile satıcıyı haklı bulurdu. Muhtemelen Amazon gönderilen ürünlerin zararını karşılamıştır.
Tabi net bişey söylemek zor. Satıcıya birisi wpden ulaşıp durumu sorarsa, ancak öyle netleşir.
 
bu tarz absürt indirimlerin kanunu bu yıllardır işin içindeyim bu durum sekmez bazıları yararlanır bazıları iptalle kalır. kendi fikrimde gözlemimde bir indirim birden fazla yerde paylaşınca hayır gelmiyor şu indirim özelinde face gruplarına dahi düşmüştü hiç ümidim yoktu yinede yararlanan 30 50 kişi vardır NT
Halihazırda ya tüm siparişleri iptal etsinler yada göndersinler kafasindayim ben çünkü bu şekilde iptal edilen adam haklı oluyor ama hakkını savunmak isterse genelde hiçbir destek ve muhatap bulamıyor alanlara lafım yok bu arada h.o herkese bende denedim şansımı ama bu adrese gönderilemez dediği için alamadım
 
Reklam amaçlı kasten olsa satıcı bu ürünleri kendi gönderecek şekilde sisteme girebilirdi. Ürünü göndermez veya yanlış bi ürün gönderirdi.
Burada satıcının isteği dışında bir durum olduğu kanaatindeyim. Reklam olarak düşünmüyorum. İlk satın alanlar 1 liraya fare bile aldı tanesi 1600 liraydı.
Ben sadece kendi düşüncemi yazıyorum. Herkesin düşüncesine saygım var.
satıcının urunlerı one cıkarılanlara cıkmaya başlayınca iptal etmeye başladı satıcının reklam amaçlı yaptıgını düşünüyorum 1 tllik urunler bittikce farklı urunlerden stok giriyorlardı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1782389245866.webp
1782389406527.webp

bir telegram goruntusu daha
 
Geri
Top