❌İndirim Bitti! Klassegear Ürünler 1 TL

Halihazırda ya tüm siparişleri iptal etsinler yada göndersinler kafasindayim ben çünkü bu şekilde iptal edilen adam haklı oluyor ama hakkını savunmak isterse genelde hiçbir destek ve muhatap bulamıyor alanlara lafım yok bu arada h.o herkese bende denedim şansımı ama bu adrese gönderilemez dediği için alamadım
durumu erken kavramış olsaydılar kimsiye gitmezdi indirim uzun sürdü üstüne sürekli farklı ürünlere stok girildi satıcı durumu amazona bildirine kadar depodan çıkan çıkmıştır. çoklu alanada tekli alanada hayırlı olsun lafım yok benzer durumda bende çok oldum bana gelip diğerlerine gitmeyen ürünlerde oldu, oluyor bunlar yapıcak bir şey yok.
 
Olay hata olması veya olmaması değil bence bunun önemi yok. Önemi olan bir kısma gidiyorken bir kısmın siparişinin iptal edilmesi. Ya tamamen iptal et ya da gönder. Ürünü alan tüketiciler kazandı, satıcı reklamını yaptı olan siparişi iptal olanlara oldu.
 
Olay hata olması veya olmaması değil bence bunun önemi yok. Önemi olan bir kısma gidiyorken bir kısmın siparişinin iptal edilmesi. Ya tamamen iptal et ya da gönder. Ürünü alan tüketiciler kazandı, satıcı reklamını yaptı olan siparişi iptal olanlara oldu.
1782389537152.webp

bunlar teslim ediliyor mesela
 
durumu erken kavramış olsaydılar kimsiye gitmezdi indirim uzun sürdü üstüne sürekli farklı ürünlere stok girildi satıcı durumu amazona bildirine kadar depodan çıkan çıkmıştır. çoklu alanada tekli alanada hayırlı olsun lafım yok benzer durumda bende çok oldum bana gelip diğerlerine gitmeyen ürünlerde oldu, oluyor bunlar yapıcak bir şey yok.
Hocam az çok aynı vakitlerde hepimiz sipariş verdik. Mesela yukarıdaki fotoğrafta teslim alan arkadaş abartmış ve neredeyse hiçbiri de iptal olmamış gibi. @Benimsi hocamın teorisi daha mantıklı gelmeye başlıyor. Birkaç ürünü reklam amacıyla gözden çıkarmışlar gibi. Alabilenler de almış oldu. Kumar oynamaya benziyor.
 
Şimdi gidipte klasseye para vermem başka marka alırım, yani reklam ters tepti benim bakış açımda.
Reklam amaçlı yaptığını düşünmüyorum. Siparişlerden sonra Amazon, depolarındaki hazır bulunan ürünleri kargolamıştır, stokları bitince de satıcıdan talep etmiştir ama satıcı da fiyatı fark edince göndermemiştir. Şansına depoda bulunan ve ilk teslimatın yapılabileceği kişilere göndermiş depo çalışanları işte.
 
reklam yapmak isteseler herkese 1 ürün alma şartı koyamaz mıydı mağazadan? 50 tane alan adamın markaya ne yararı olacak arkadaşlar :D
 
Hocam az çok aynı vakitlerde hepimiz sipariş verdik. Mesela yukarıdaki fotoğrafta teslim alan arkadaş abartmış ve neredeyse hiçbiri de iptal olmamış gibi. @Benimsi hocamın teorisi daha mantıklı gelmeye başlıyor. Birkaç ürünü reklam amacıyla gözden çıkarmışlar gibi. Alabilenler de almış oldu. Kumar oynamaya benziyor.
100 urun kargolamış olsalar 50 tl maliyeti olsa bir mousepadin 5000 tl harcayıp kaç ay en cok satanlarda durucaklar bakalım
 
Reklam amaçlı yaptığını düşünmüyorum. Siparişlerden sonra Amazon, depolarındaki hazır bulunan ürünleri kargolamıştır, stokları bitince de satıcıdan talep etmiştir ama satıcı da fiyatı fark edince göndermemiştir. Şansına depoda bulunan ve ilk teslimatın yapılabileceği kişilere göndermiş depo çalışanları işte.
Zannetmiyorum böyle bir şey olduğunu. Böyle bir şey olsa İncehesap, Dey Elektronik gibi firmalarda da "kargoya verildi" yazıyor, gönderim Amazon'da oluyor. Firma onay vermeden gönderemez depo çalışanları, benim düşünceme göre.
 
Amazondan ne aldıysam bu hafta iptal oldu. Hadi mousepad fiyat hatası, grimelange tshirt gömlek vs bir dolu kuyafet aldım onlar da iptal. Yollamayacaksanız ne anladım ben indirimden. Prime day benim için çöp şekilde ilerliyor.
 
reklam yapmak isteseler herkese 1 ürün alma şartı koyamaz mıydı mağazadan? 50 tane alan adamın markaya ne yararı olacak arkadaşlar :D
Onu yaparsa daha da fazla yığılma oluyor. Mediamarkt da kulaklık indiriminde adet ile satın alma şartı koymadı ama sonrasında iptal etti mesela.
 
Klasse uzun süre görüşmeyelim be birader...
 
Geri
Top