2 Kere Sapphire Pulse 9070 XT Alıp Yaşadığım Sorunlar

TR dışında amd ekran kartı fanboyu olan başka ülke yok. Yıllardır amd'nin driver sorunları devam ediyor ve etmeye de devam edecek gibi. Senin adına cünkü aynı sorunları bende yaşamıştım uzun zaman. 9070 xt alacagına git 5070 al keyfine bak. Şuan 9800x3D x870 5070 ti kullanıyorum sıfır sorun. Amd ekran kartından sonra nvidia ilac gibi geliyor. İşlemci amd, ekran kartı nvidia oyunlar icin özellikle.
Forumda ve diğer forumlarda daha birkaç hafta evvel çok daha fazla nvidia ile ilgili oyunda çökme atma kitlenme siyah ekran mavi ekran problemleri okuyordum 2 tarafta da sorun var amd sorunlu diye değil elindeki sorunsuzsa keyfine bak misali.Zaten arada fiyat farkı 3 5k olsa millet önyargıdan dolayı nvidia alır.
 
Sende ufak drop oluyormuydu
Hatırlamıyorum yoktu sanırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

TR dışında amd ekran kartı fanboyu olan başka ülke yok. Yıllardır amd'nin driver sorunları devam ediyor ve etmeye de devam edecek gibi. Senin adına cünkü aynı sorunları bende yaşamıştım uzun zaman. 9070 xt alacagına git 5070 al keyfine bak. Şuan 9800x3D x870 5070 ti kullanıyorum sıfır sorun. Amd ekran kartından sonra nvidia ilac gibi geliyor. İşlemci amd, ekran kartı nvidia oyunlar icin özellikle.
Sorun oyunda olabilir, her iki kartta belli oyunlarda hata verebilecek yapıda
 
Hangi satıcı hocam 2 kere iade almış merak ettim.
 
TR dışında amd ekran kartı fanboyu olan başka ülke yok. Yıllardır amd'nin driver sorunları devam ediyor ve etmeye de devam edecek gibi. Senin adına cünkü aynı sorunları bende yaşamıştım uzun zaman. 9070 xt alacagına git 5070 al keyfine bak. Şuan 9800x3D x870 5070 ti kullanıyorum sıfır sorun. Amd ekran kartından sonra nvidia ilac gibi geliyor. İşlemci amd, ekran kartı nvidia oyunlar icin özellikle.
Ben her zaman hep performansı ön planda tuttum. kendi kendime dedim 33 e 9070xt alırım 45 e 5070ti yerine. Hatta çevremede 9070 xt çok makul tam fiyat performans ürünü olduğun söylüyordum. Konuda da dediğim gibi hayatımda hiç nvidia kullanmadım belki daha sorunludur ama genel pazar payı olarak bu kadar önde olmasının bir yerde mutlak sebebi olmalı. Sıradan ben gibi kullanıcıdan tut, yayıncı e sporcu falan hepsi nvidia öncelik olarak seçiyor. bu fanboyluk ile açılanamaz ortada bir gerçek var. Geçen arkadaşa da dediğim gibi sanırım 5070 ti 15bin falan daha pahalı olma sebebi sorun yaşamaması..... 2011 den beri amd kullandım hala kullanıyorum geçmişe dönüp bakınca hep bir yerde sorun çözmek ile uğraştım, uğraşıyorum.
 
Hangi satıcı hocam 2 kere koşulsuz almış merak ettim.
Hepsiburada veya amazondur kendimden biliyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben her zaman hep performansı ön planda tuttum. kendi kendime dedim 33 e 9070xt alırım 45 e 5070ti yerine. Hatta çevremede 9070 xt çok makul tam fiyat performans ürünü olduğun söylüyordum. Konuda da dediğim gibi hayatımda hiç nvidia kullanmadım belki daha sorunludur ama genel pazar payı olarak bu kadar önde olmasının bir yerde mutlak sebebi olmalı. Sıradan ben gibi kullanıcıdan tut, yayıncı e sporcu falan hepsi nvidia öncelik olarak seçiyor. bu fanboyluk ile açılanamaz ortada bir gerçek var. Geçen arkadaşa da dediğim gibi sanırım 5070 ti 15bin falan daha pahalı olma sebebi sorun yaşamaması..... 2011 den beri amd kullandım hala kullanıyorum geçmişe dönüp bakınca hep bir yerde sorun çözmek ile uğraştım, uğraşıyorum.
İsyan etmekte haklılık payın var ama ben yaşamadım hani driver çöktü çok uğraştım gibi bir durum hem 6700xt kullandim 9070 kullandım hem 9070xt(2 kere aynı model)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yani ben bir şey diyemiyorum sonuçta aynı fabrikadan çıkıyor ürünler
 
Hepsiburada veya amazondur kendimden biliyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İsyan etmekte haklılık payın var ama ben yaşamadım hani driver çöktü çok uğraştım gibi bir durum hem 6700xt kullandim 9070 kullandım hem 9070xt(2 kere aynı model)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yani ben bir şey diyemiyorum sonuçta aynı fabrikadan çıkıyor ürünler
Evet konuda da dediğim gibi. Aynı oyun aynı kart aynı driver aynı OS oynayan çatur çutur sorunsuz oynuyor. Zaten ben o yüzden diyorum acaba bewn mi bir yeri atladım veya benim başka donanımda sorun var. Tüm 9070 xt ler veya driver oyun hatası olsa tek ben değil herkesin başına gelirdi mantık olarak ama öyle değil. Benzer olayları sorunları nvidia 4090 falan olanlarda da gördüm...
 
Ya bir şey var yada sistem stabil değil dediğim gibi 3 defa elime yeni seri geçti hepsinde de bf oynadım 6 aydır elimde bu kullandığım 1-2 kere öyle oyunun kendisi hata vermiştir(driver değil)
 
Şuan 9070 xt kullann ve sorun yaşamayanlar da hangi VRAM var. GPU Z ile bakıp söyleme ihtimaliniz var mı? Ekran görüntüsü olursa çok iyi olur hatta.
 
Evet konuda da dediğim gibi. Aynı oyun aynı kart aynı driver aynı OS oynayan çatur çutur sorunsuz oynuyor. Zaten ben o yüzden diyorum acaba bewn mi bir yeri atladım veya benim başka donanımda sorun var. Tüm 9070 xt ler veya driver oyun hatası olsa tek ben değil herkesin başına gelirdi mantık olarak ama öyle değil. Benzer olayları sorunları nvidia 4090 falan olanlarda da gördüm...
Evet çok garip bir şey diyemiyorum o yüzden ama benim tarafımda sorunla karşılaşmadim onu belirtmek istedim ama sorun yaşadığın içinde firmayı savunacak değilim haklısın başıma gelse bende düşünürdüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şuan 9070 xt kullann ve sorun yaşamayanlar da hangi VRAM var. GPU Z ile bakıp söyleme ihtimaliniz var mı? Ekran görüntüsü olursa çok iyi olur hatta.
Pulse ve vram hynix
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şuan 9070 xt kullann ve sorun yaşamayanlar da hangi VRAM var. GPU Z ile bakıp söyleme ihtimaliniz var mı? Ekran görüntüsü olursa çok iyi olur hatta.
 

Ekler

  • 1000107840.webp
    1000107840.webp
    312.1 KB · Hit: 16
Son düzenleme:
Evet çok garip bir şey diyemiyorum o yüzden ama benim tarafımda sorunla karşılaşmadim onu belirtmek istedim ama sorun yaşadığın içinde firmayı savunacak değilim haklısın başıma gelse bende düşünürdüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Pulse ve vram hynix
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Benim hynix kartların sorunlu olduğu teorisi sanırım çöktü hahaha
Bu arada siz kartı aldığınızda içinden stafor köpük çıktı mı, arka plaka ile soğutucu ızgaralar arasında. Pulse modellerinin bazılarında oluyormuş, benim 2 kartta da çıkmamıştı. İlk başta olmadığı için blokta eğilme oluyormuş shipping sırasında bunu engellemek için.
1782408273483.webp
1782408287192.webp
1782408296170.webp
 
Benim hynix kartların sorunlu olduğu teorisi sanırım çöktü hahaha
Bu arada siz kartı aldığınızda içinden stafor köpük çıktı mı, arka plaka ile soğutucu ızgaralar arasında. Pulse modellerinin bazılarında oluyormuş, benim 2 kartta da çıkmamıştı. İlk başta olmadığı için blokta eğilme oluyormuş shipping sırasında bunu engellemek için.
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
İkisinde de yoktu hatta ben dedim ula bana kullanılmış mı gönderdiler diye ama sonra bazılarında olmadığını öğrendim sorun teşkil eden bir şey değil
 
İkisinde de yoktu hatta ben dedim ula bana kullanılmış mı gönderdiler diye ama sonra bazılarında olmadığını öğrendim sorun teşkil eden bir şey değil
hazır bulmuşken sizi sorayım istedim 9060xt 16 gb alınır mı ilk defa sistem topluyorum daha önce ne nvdia nede amd tarafında bi kart kullandım sorunları varmı kartın?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,815
Mesajlar
11,081,451
Üyeler
198,197
Son üye
bilalinthehouse
Geri
Top