Yardım İncehesap ve Sinerji 5800x3d 10th Anniversary Fiyat Saçmalığı

kyemre058

80+ Gold
Katılım
29 Mart 2026
Mesajlar
5,370
Reaksiyon skoru
2,603
Bütçe
21398
‼️ Bugün itibariyle 5800x3D 10th Anniversary işlemcisi satışa çıktı.



‼️‼️9800x3D 400-450 $ civarı newegg ve microcenterda. 5800x3D 350$ newegg'te. Fakat ne hikmetse ülkemizde 5800x3D ile 9800x3D birebir aynı fiyatlara satılıyorlar. AMD ayrı kafayı yemiş TR deki yamyamlar ayrı kafayı yemiş. Almayın aldırmayın böyle saçmalık fiyat mı olur
 
Buna bu para verenin aklından zoru vardır. 10 bin’den 1 TL daha fazla etmez
 
Duyurulduğu günden beri umutla bu işlemciyi bekliyordum, gerçekten rezillik bu nasıl bir fiyatlamadır ya, ayıptır gerçekten doyuramadık bir türlü firmaları.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: ssh4
5600x den devam bu kadar para verecegime ddr5'e gecerim
 
7800x3d +ddr5 16 ram parasına fosil 5800x3d, koleksiyonluk olmuş bu ürün bu paraları ancak o şekil birileri verebilir.
 
Şirkette abi biz napıyoruz diyen biri yok mu bu satıcılarda?
Sanırım komünist olucam az kaldı :kekw:


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Normalinden Farkı Ne ?
fark yok, ram krizi sebebiyle am4'ü geri diriltmeye çalıştılar, 10. yıl bahanesiyle pazarlarız dediler.
 
Şirkette abi biz napıyoruz diyen biri yok mu bu satıcılarda?
Sanırım komünist olucam az kaldı :kekw:


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


fark yok, ram krizi sebebiyle am4'ü geri diriltmeye çalıştılar, 10. yıl bahanesiyle pazarlarız dediler.
Termal ped gibi bir şey var yanında bir de 10. Yıl özel sürümü diye etiketi var bu da %5 daha havalı yapıyor kendisini. İşlemci mi? O aynı 😀
a man with a beard and mustache is smiling and looking up .
 
Şirkette abi biz napıyoruz diyen biri yok mu bu satıcılarda?
Sanırım komünist olucam az kaldı :kekw:


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


fark yok, ram krizi sebebiyle am4'ü geri diriltmeye çalıştılar, 10. yıl bahanesiyle pazarlarız dediler.
AM4ü diriltmeye çalışmadılar bence, çalışsalar baya baya dirilirdi çünkü potansiyeli var o soketin. Başka bir yerde yazmıştım uzun uzun ne yapılması gerektiğini ama kesinlikle olması gereken bu değildi yani.

Kısaca şöyle anlatayım, TSMC ye gidip ben senin çok da kullanmadığın 7nm bandında şu işlemciden az sayıda üretmek istiyorum demekle aynı firmaya ben senin güncel olarak belirlediğin ekonomik üretim bandında yüklü miktarda işlemci üretmek istiyorum demenin maliyeti aynı değil. Ek olarak eğer ben bu 5800X3D lerin kalitesizlerini 5700X3D, 5500X3D gibi adlarla satmam çöpe atarım dersen o da ek bir maliyet.
 
Son düzenleme:
Geri
Top