Oyun güzel ama senaryosu çok kötü.40 dolar ona gore alicam indirimde. Oynamis bitirmis varsa gow ragnarok ve onu alacagim ne diyorsunuz ?
Ilk oyunu korsandan hallederim kisa imis zaten diye ikiyi dusundum direklast of us 1 i oynadın mı bıtırdın mı ? bırbırıyle baglantılı cunku . harıka bır hıkaye ve optımızasyon var . kesınlıkle al derım
40 dolar eder etmesinede ilkini korsan oynayacaksan 2. Oyunuda korsan oynarsın steam kütüphane ve virüs takıntın yoksa sen bilirsin yinede40 dolara eder mi onun icin sordum aslinda uzun saatler takilabilecegim sekilde ona gore ilk oyunu alirm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ilk oyunu korsandan hallederim kisa imis zaten diye ikiyi dusundum direk
Yapıştır o zamanYa oyun zaten iyisir 40 dolar steamde var ondan orada alacagim zaten epicten alacagima korsan dan da oynarim ayrica bana ayni geliyor