federalper
80+ Gold
- Katılım
- 29 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 6,513
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 2,743
Merhaba dün kendim Amerika'dan satın almış olduğum ve ilk sahibi olduğum telefonumu elden sattım. Alıcı telefonu kontrol ederek satın aldı ve ücreti havale etti. 1 gün sonra 1 saat önce beni aradı ve bu telefon toplama sallayınca şıkır şıkır ses geliyor dedi fakat ben ona teslim etmeden önce böyle bir sorun yoktu, kendisine ois'den kaynaklı bu ses gelebilir dedim dükkandaki diğer 17 Pro Max'lerde böyle bir ses gelmiyor dedi ve ben bu cihazı iade etmek istiyorum dedi bende getir bakalım dedim şuanda gelmesini bekliyorum. Nasıl bir aksiyon almam gerekli hukuken bu ürünü iade almam gerekir mi çünkü 1 gün içinde ne yapıp yapmadığını bilemem telefona. Lütfen acil şekilde yardımcı olup yorum yaparsanız sevinirim. Telefon toplama değil çünkü bizzat kendim ürünü sıfır aldım ve ilk sahibiyim.